• 1
  • 2
2014-09-23, 01:04
Medlem
Nihennas avatar
Lyckades skaffa ragg ikväll.
Förspelet med oralt gick bra, samma med missionören och där hon red men jösses, när jag skulle prova doggy för första gången i mitt liv var det som om all uthållighet försvann.

Efter 1 juck kände jag redan att det skulle bli problematiskt och efter 2 fick jag dra ut o vänta 3 sekunder innan vi körde på igen, och då tog det 5 juck tills jag kom .

Tyckte inte direkt att det var "skönare" även om lilleman gjorde det...

Tips pp hur man kan öva upp just i denna positionen?
Jag har som sagt inte problem i de 2 andra "stora", och börjar jag känna för tidigt så tänker jag på min nakna mormor som funkar, dock inte här av någon anledning.
Citera
2014-09-23, 01:07
Medlem
EvilGuys avatar
Är det ett problem för er så välj att avsluta bakifrån och kör 90% i andra ställningar är mitt tips.

Jag tycker att du ska låta bli att tänka på gamla mormor och ta det som det kommer!
Citera
2014-09-23, 01:08
Medlem
HAHA!

Jag tror att doggyn är tuff för många killar faktiskt
Citera
2014-09-23, 01:11
Medlem
retrospectives avatar
Samma sak hände mig en gång. När jag var typ 15. Har inte haft det problemet sedan dess, och jag vet inte vad som hände under de ca 10 år som passerat.

Du kanske har rövfetisch?
Citera
2014-09-23, 01:15
Bannlyst
Själv kan man inte komma om man inte håller på i mer än 20min. Alltid något... är väl sexuellt avtrubbad eller något.

De enda problemen jag har haft i doggy är att man kan få kramp i benen.
Citera
2014-09-23, 01:20
Medlem
CXTs avatar
Tycker själv doggy suger och har nog aldrig kommit i den nånsin tror jag, kanske nån enstaka gång men isf lär det varit ett antal år sen. Har banankuk uppåt, kan va det.
Citera
2014-09-23, 01:21
Medlem
Firefliess avatar
In i toan nästa gång och smygrunka, sen har du förspel tills du blir kåt igen. Mkt svårare för mig att komma då. Finns dock en risk att nästa utlösning inte blir lika skön
Citera
2014-09-23, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Tycker själv doggy suger och har nog aldrig kommit i den nånsin tror jag, kanske nån enstaka gång men isf lär det varit ett antal år sen. Har banankuk uppåt, kan va det.

Doggy är överskattat.

Missionären med stryptag ska det vara.
Citera
2014-09-23, 01:44
Medlem
Firefliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Doggy är överskattat.

Gillar din stil
Citera
2014-09-23, 01:56
Medlem
Ha inte så långt jävla förspel

Doggy är min favoritställning (assman), jag är ganska uthållig men ibland om man haft långt förspel och byggt upp kåtheten till max så krävs det inte många juck innan jag kommer.

Gör inte mig nått men man vill ju göra damerna nöjda
Citera
2014-09-23, 03:03
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Doggy är överskattat.

Citat:
Ursprungligen postat av Fireflies
Gillar din stil

Jag tycker också det är lite sådär småmysigt och halvbögit fejkmacho (är absolut ingen naturlig hustrumisshandlande skogshuggare om man säger) att lägga en hand runt halsen eller linda en bit av frisyren (alltså hennes, om längden tillåter) ett varv i handen, men det verkligt balla i sammanhanget är ju hur extremt väl det faller ut i 99+% av fallen, med vissa tjejer är det nästan så att deras hals suger dit handen av sej själv. Har nog inte varit med om en enda ens i närheten av "hallåvafan trordu" , sen jag började fatta att hyfsat hårdhänt verkar vara grejen, fast det fick man ju inte lära sej på sexualkunskapen direkt.

Hyfsat on topic nu
Citera
2014-09-23, 09:36
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
Är det ett problem för er så välj att avsluta bakifrån och kör 90% i andra ställningar är mitt tips.

Jag tycker att du ska låta bli att tänka på gamla mormor och ta det som det kommer!
Lär knappast träffa henne igen då jag är utomlands . Får se , kanske måste "öva upp mig"!!

Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Samma sak hände mig en gång. När jag var typ 15. Har inte haft det problemet sedan dess, och jag vet inte vad som hände under de ca 10 år som passerat.

Du kanske har rövfetisch?

Inte medvetet i alla fall. Visst är det gött att klämma på men alltid föredragit "fronten", att se människan. Därför jag aldrig gjort detta innan, men nu insisterade hon.

Citat:
Ursprungligen postat av snappinturtle
Ha inte så långt jävla förspel

Doggy är min favoritställning (assman), jag är ganska uthållig men ibland om man haft långt förspel och byggt upp kåtheten till max så krävs det inte många juck innan jag kommer.

Gör inte mig nått men man vill ju göra damerna nöjda

Förspelet var inte så jäkla långt.
7-8 minuter, sen rida i 10-12 min-isv och sist doggy 30 sekunder ().
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in