• 1
  • 2
2014-09-23, 19:39
Medlem
Thalles avatar
Tänk på något annat, se till att du inte är max uppkåtad också för då är det naturligtvis så att man kommer. Titta inte på hennes röv utan titta runt på objekt i rummet. Alt. kan du börja träna din PC-muskel då kommer du också få bättre uthållighet i sängen.

Jag kommer också rätt fort i doggy-style med min tjej. Brukar faktiskt använda den som avslutande ställning om jag känner att jag är trött eller helt enkelt vill avsluta. Det är lättare att köra på i sked, missionär, ridning osv. under längre tid enligt mig.
Citera
2014-09-23, 19:50
Medlem
Landsknechts avatar
Varför denna fixering att man ska ha sex i 1h oavbrutet innan man kommer? Det viktiga är väl ändå att det är skönt? Bara att köra en till omgång om man kommer efter 10-15 minuter.
Citera
2014-09-23, 20:31
Medlem
Thalles avatar
Givetvis är inte fokuset att hålla på så länge som du säger, det viktiga är precis som så att det är skönt och att både du och din partner är nöjda. Med min nuvarande partner brukar en sexakt vara i cirka 1h-1h 15 min (förspel inräknat, själva sexet brukar hålla 15-20 min). Jag är mycket mån om att hon ska vara nöjd med mig, givetvis.
Citera
2014-09-23, 21:17
Medlem
hubblabubblas avatar
Vad är problemet när det är så pass skönt? Man kan bara byta till de andra positionerna om man vill hålla ut längre. Eller så kör man bara på tills man inte kan få orgasm längre så kan man köra på hur länge som helst i doggy. Förutsatt nu att man ändå kan ha den hård, men trött :P
Citera
2014-09-24, 05:25
Medlem
ImWorthlesss avatar
Fördelarna med doggy är många..

* Du kan dra i håret
* Du kan ta ett skönt stryptag runt halsen
(båda ovanstående skapar en sjukt grym svank)
* Då svanken är där så är det jävligt hett att smiska på med öppen näven på skinkorna
* Penetrera hennes anus med finger/tumme

Nackdelarna finns med..
* Hon fiser på dig, händer om hon är slapp i röven eller jävligt gasig och positonen doggy gör det inte så bra för dig då du har näsan 40 cm ifrån typ...
* I värsta fall så ser du ett ovårdat anus fullt med hår och i värsta fall, bajskluttar (renrakat anus är ett måste imo)
Citera
2014-09-29, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Lyckades skaffa ragg ikväll.
Förspelet med oralt gick bra, samma med missionören och där hon red men jösses, när jag skulle prova doggy för första gången i mitt liv var det som om all uthållighet försvann.
(---)

Well, kinky stuff (nåja) brukar ha den effekten på oerfarna... när wow-faktorn minskat efter några gånger ska du nog kunna hålla ut längre!

När du sen får komma till i röven blir det tillbaka till noll igen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in