Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-19, 06:39
  #1
Medlem
I samhället finns en hierarki med vita män på toppen (sägs det). Så min fråga är till undergivna invandrartjejer... njuter ni av den underkastelse som finns inbyggd från början i relationen med en svensk man? Har ni lättare att underkasta er en svensk än andra etniciteter? Gillar ni att använda ras i leken?
Citera
2014-09-19, 10:13
  #2
Medlem
Jag har själv fantiserat om att bli dominerad och förnedrad av en invandrarkvinna, gärna en mörkhyad afrikanska eller någon kvinna från något Irakiskt eller Afganistanskt land, dom får gärna vara rasistisk mot vita män.
Så det lär finnas kvinnor som vill bli dominerad på ett rasistiskt sätt.
Citera
2014-09-20, 21:55
  #3
Medlem
HappyHarrys avatar
Judiska tjejer med nazifetish. Fuck yeah.
Citera
2015-01-29, 15:08
  #4
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMarket
I samhället finns en hierarki med vita män på toppen (sägs det). Så min fråga är till undergivna invandrartjejer... njuter ni av den underkastelse som finns inbyggd från början i relationen med en svensk man? Har ni lättare att underkasta er en svensk än andra etniciteter? Gillar ni att använda ras i leken?

Jag tycker endast om att underkasta mig svenska män och kvinnor då jag endast är attraherad av svenska män och kvinnor. Att ha med ett visst mått av "rasism" i dominanslekarna, är förstås, enligt mig, ett välkommet inslag. Eftersom att jag är undergiven så är det en perfekt ingrediens när man vill krydda sitt sexliv/leva ut sin undergivna sida. Att kallas diverse saker, för mig, är alltså upphetsande. Jag tycker med andra ord om att använda min etnicitet i leken. Men detta är säkert en väldigt individuell fråga, säkert.
Citera
2015-01-29, 22:58
  #5
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag tycker endast om att underkasta mig svenska män och kvinnor då jag endast är attraherad av svenska män och kvinnor. Att ha med ett visst mått av "rasism" i dominanslekarna, är förstås, enligt mig, ett välkommet inslag. Eftersom att jag är undergiven så är det en perfekt ingrediens när man vill krydda sitt sexliv/leva ut sin undergivna sida. Att kallas diverse saker, för mig, är alltså upphetsande. Jag tycker med andra ord om att använda min etnicitet i leken. Men detta är säkert en väldigt individuell fråga, säkert.

Åh! Se där!

Är fröken, då oxå, särskilt attraherad av blonda män? Och/eller de med snaggat/rakat huvud tro?
Citera
2015-01-29, 23:07
  #6
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Åh! Se där!

Är fröken, då oxå, särskilt attraherad av blonda män? Och/eller de med snaggat/rakat huvud tro?

Blonda män über alles!
Citera
2015-01-29, 23:24
  #7
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Blonda män über alles!

Ni finns! OMG! Jag trodde du var utdöd!
Citera
2015-01-30, 08:35
  #8
Medlem
Codens avatar
Den väldigt komiska siten "naziniggers.com" som jag har för mig bara lades upp en kort stund som ett skämt spelade ju rätt hårt på detta.

De korta klipp som låg uppe hade ju en voiceover/undertext som förklarade hur de kvinnliga undermänniskorna skulle få smaka på den ariska rasens överlägsenhet och sen stog rakade killar med (förmodligen fejk) svastikatatueringar och smackade på ghettonegresser doggystyle framför en stor svastikaflagga samtidigt som dom heilade osv.

En av tjejernas kommentar när killen tar av sig tröjan och blottar tatueringarna : "Oh HELL no!"

Jag garvade läppen av mig när jag såg eländet för första gången

Min personliga erfarenhet är en japansk kvinna som gick igång ordentligt på att jag kallade henne saker som "äcklig liten vitingknullande hora", "rasförrädare" osv när vi låg...men hon hade en massa andra issues.....dock tilltalade den varianten av dominans mig väldigt
Citera
2015-01-31, 01:50
  #9
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Min personliga erfarenhet är en japansk kvinna som gick igång ordentligt på att jag kallade henne saker som "äcklig liten vitingknullande hora", "rasförrädare" osv när vi låg...men hon hade en massa andra issues.....dock tilltalade den varianten av dominans mig väldigt

Det tilltalar mig också. Jag har inga "issues", det är bara en sak jag tycker om. Denna fetisch - om man kan kalla det så - är nog faktiskt inte helt ovanlig.
Citera
2015-01-31, 13:45
  #10
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Denna fetisch - om man kan kalla det så - är nog faktiskt inte helt ovanlig.
Fetisch är kanske fel ord, men precis som du säger, är det inte ovanlig inom BDSM. Däremot brukar man räkna det till Edge Play eftersom det kan ställa till det i huvudet på folk om det går fel.

Google: Ungefär 124 000 resultat - "Race play" + BDSM
Citera
2015-01-31, 13:55
  #11
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av th3vil
Fetisch är kanske fel ord, men precis som du säger, är det inte ovanlig inom BDSM. Däremot brukar man räkna det till Edge Play eftersom det kan ställa till det i huvudet på folk om det går fel.

Google: Ungefär 124 000 resultat - "Race play" + BDSM

På vilket sätt kan det ställa till det i huvudet på folk?
Citera
2015-01-31, 14:27
  #12
Medlem
gurkmajjas avatar
Som vit heterosexuell man dominerar jag gärna kolsvarta negresser från mörkaste Afrika i sann kolonialanda. De får kalla mig Massa eller Bwana.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback