Jag bara älskar Henke-reklamen med Head and Shoulders. Den senaste med Empire state building är klockren när Henke står där nere på gatan som en glad unge på julafton Han har ju skådespelartalang.
Den här gillar jag verkligen. En klassiker som jag sett på Youtube på senare tid (vet inte om den sänds på tv också?), och en av få reklamfilmer som känns skön och sevärd. Ingen jobbig dubstep eller falsettröst som maler på, utan bara stil, klass och nostalgi.
Jag gillar egentligen inte alls 3's reklamer men den där dom vänder bilen ramlade till sist 25-öringen ner och när jag förstod skrattade jag till en aning. SIM-kort, och där ligger dom i plurret och simmar.