Det här har säkert många redan sagt, men ICAs reklamer är ju verkligen i en klass för sig!

Aldrig blivit besviken, kan sitta och kolla igenom en hel reklampaus bara för att få se en icareklam! De är dessutom synnerligen effektiva, jag handlar alltid på ica om jag får chansen nuförtiden.