2013-09-29, 16:39
  #1189
Medlem
Gillar den där telenorreklamen med den där gamlingen som klickar på brevlådan på bakgrundsbilden. Drar lite på läpparna faktiskt. Igenkänningshumor, vad vet jag?
Citera
2013-11-04, 19:16
  #1190
Medlem
pyttefnaxs avatar
Fjärrvärmereklamen med "konstnären" som målar en tavla är riktigt bra, den kommer göra att jag kommer kommentera mycket konst med att "det är värme i den".
Citera
2013-11-15, 19:18
  #1191
Medlem
Anon2s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=j-b1q-Ea9E8
Citera
2013-12-03, 21:16
  #1192
Medlem
gato12s avatar
Gillar faktiskt Telenors senaste, kanske bara för att jag tycker att milfen är rätt sexig...
Citera
2013-12-04, 00:51
  #1193
Medlem
gato12s avatar
Blossas reklam är ju mysig som vanligt också. Trots den rätt fula animeringen.
Citera
2013-12-04, 07:06
  #1194
Medlem
Anon2s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10
Citera
2013-12-05, 19:48
  #1195
Medlem
pyttefnaxs avatar
Hemmakvällreklamen har sina ljusa stunder, den senaste med Ringen var bra.
Citera
2013-12-17, 15:34
  #1196
Medlem
JBugsters avatar
Det här har säkert många redan sagt, men ICAs reklamer är ju verkligen i en klass för sig! Aldrig blivit besviken, kan sitta och kolla igenom en hel reklampaus bara för att få se en icareklam! De är dessutom synnerligen effektiva, jag handlar alltid på ica om jag får chansen nuförtiden.
Citera
2013-12-25, 19:11
  #1197
Medlem
brianmolkos avatar
Jag skulle vilja uppleva ICA reklamen live t ex under en rättegångspaus
Citera
2013-12-26, 15:16
  #1198
Medlem
freshlemons avatar
Måste hålla med ICA har verkligen lyckats med alla sina reklamer, enda reklamerna jag har fnissat åt tror jag. Ganska roligt att se Coop försöka göra samma sak med sina, men misslyckas totalt.
Citera
2014-01-01, 19:45
  #1199
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freshlemon
Måste hålla med ICA har verkligen lyckats med alla sina reklamer, enda reklamerna jag har fnissat åt tror jag. Ganska roligt att se Coop försöka göra samma sak med sina, men misslyckas totalt.
Håller med.

Fast jag gillar den senaste (?) Coopreklamen där lillkillen tror sig ha sett tomten och går fram till svåra-goth-killen och bara: kan jag få ... kan jag få en röd mountinbike av dig?
Citera
2014-01-11, 00:50
  #1200
Medlem
anteri17s avatar
"Fluor-reklamen" är helt galet bra. Tror det är för snus med fluor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in