2013-06-14, 12:54
  #1177
Medlem
Jag tycker att McDonalds nya reklam om att dom tror på Sveriges ungdomar är bra gjord.
Citera
2013-06-14, 14:15
  #1178
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jake740
Jag tycker att McDonalds nya reklam om att dom tror på Sveriges ungdomar är bra gjord.

På vilket sätt är den bra gjord?
Citera
2013-06-24, 22:14
  #1179
Medlem
gato12s avatar
Gillar Mer reklamen med den där tjocka amerikanen som ska lära sig svenska, hans aggresiva utfall när han säger "rabarber"...
Citera
2013-07-16, 18:48
  #1180
Medlem
SithBoboSiths avatar
Falcon med grisen är rätt okej.
Citera
2013-07-19, 11:12
  #1181
Medlem
Jag bara älskar Henke-reklamen med Head and Shoulders. Den senaste med Empire state building är klockren när Henke står där nere på gatan som en glad unge på julafton Han har ju skådespelartalang.
Citera
2013-08-02, 20:57
  #1182
Medlem
Anon2s avatar
Jag tycker att denna reklam är rätt rolig: http://www.youtube.com/watch?v=RU-5cBVUYvw&list=PLDYVec6pytXvcMovtXifhuTyQBFhtn8oT
Citera
2013-08-02, 21:15
  #1183
Medlem
Maankas avatar
Jag gillar den där " Sjung hurra om ölen din är kall!" Oh yes
Citera
2013-08-13, 00:51
  #1184
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maanka
Jag gillar den där " Sjung hurra om ölen din är kall!" Oh yes

Galet bra. Man blir glad.
Citera
2013-08-16, 22:16
  #1185
Medlem
brianmolkos avatar
https://www.youtube.com/watch?v=_2OsC145KL4
Citera
2013-09-05, 22:53
  #1186
Medlem
longbow4ys avatar
Politisk reklam. Är det en försmak om hur reklamen inför vårt val 2014 kommer att utformas?
Orginalet
http://www.youtube.com/watch?v=uy1af0A2Bn0

Översatt till engelska:
http://www.theguardian.com/commentisfree/video/2013/sep/05/germany-election-ad-viral-video
Citera
2013-09-12, 23:43
  #1187
Medlem
Racerbyces avatar
Den här gillar jag verkligen. En klassiker som jag sett på Youtube på senare tid (vet inte om den sänds på tv också?), och en av få reklamfilmer som känns skön och sevärd. Ingen jobbig dubstep eller falsettröst som maler på, utan bara stil, klass och nostalgi.

http://www.youtube.com/watch?v=JpaIOxwUAZY
Citera
2013-09-17, 17:44
  #1188
Medlem
pyttefnaxs avatar
Jag gillar egentligen inte alls 3's reklamer men den där dom vänder bilen ramlade till sist 25-öringen ner och när jag förstod skrattade jag till en aning. SIM-kort, och där ligger dom i plurret och simmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in