2005-09-27, 21:38
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Jag skrattar alltid gott när jag ser reklamen med snubben som sparkar på bowlingklotet som kommer nerrullande för backen.
Minns bara inte vad det är reklam för...

Den är jävligt bra! Killen ser så confident ut när han ska kicka till den. Man kan riktigt känna smärtan som är i antågande!
Citera
2005-09-27, 21:40
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
att pappan har en annan dialekt än stockholmska är ju inte så konstigt. Han sa i en reklam, då han pratade med pojkvännen om att han höll på att leta upp en nu fru på nätet, att han var från skåne.

Nja, han kallade väl sig "Roland från Småland"? Fast han var från Skåne. Likväl är den bra!

Dessutom gillar jag den senaste MCDonalds reklamen för Happy Meal. När den kartiga mamma läxar upp sin dotter om att man får böcker på köpet av Happy Meal. " Det borde du testa. Det gör jag ju. Du verkar sur" Galant!
Citera
2005-09-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toxictears
annars var "vi är rappande piloter, vi sänker fartyg och kanoter" vad den nu var reklam för väldigt bra för sisådär 4år sen.

Arne Tegel, målare, ett bra jobb
Citera
2005-09-27, 22:28
Bannlyst
Lotto-Åke
Silva "lighthouse"
Killer Instinct
Citera
2005-09-29, 02:33
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
min favorit när jag var yngre var vattenfalls "två hål i väggen" med någon bra låt till. minns inte hur den gick.

Povel Ramels "vart är tvålen broder?" men omgjord till "vart är hålen..."
Citat:
annars var "vi är rappande piloter, vi sänker fartyg och kanoter" vad den nu var reklam för väldigt bra för sisådär 4år sen.

Var reklam för målarfacket.
Citera
2005-09-29, 03:11
Medlem
Oddballs avatar
Poolias nya del 2 där VD:n anser att "kompetensen finns i företaget" vid en rättstvist. De förlorar pga sin usla interna bolagsjurist och VD:n hamnar i fängelse, man får se han stående i duschen bredvid två mkt större killar. Sen tappar han tvålen....
Citera
2005-09-29, 04:11
Medlem
johanbtks avatar
Scandlines reklam med Kaj och Böje som sitter på sina skorstenar och skriker till varandra är bra.
Citera
2005-10-02, 22:55
Medlem
Rocky69s avatar
Slinker med en icke BRA reklam. Romea & Julia-reklamen för H&M. Såg den första gången i sin fulla längd när jag var på Tjenare kungen förra helgen. Ren panik! Nu visar de skiten på Tv emellanåt också. Hur fan tänker dem som gör en sådan spyframkallare?
Helt djävla otroligt.
Citera
2005-10-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Povel Ramels "vart är tvålen broder?" men omgjord till "vart är hålen..."

Var reklam för målarfacket.

Med den fantastiska raden "visa hålet syster"
Citera
2005-10-08, 03:25
Medlem
Oddballs avatar
En lite smågammal reklam men ack så skön visade man under kvällen, den om makrill på tub när de kör rally, den får mig att skratta hysterisk. Verkligen rätt tidpunkt att öppna en burk med makrill....

Den andra godingen är den med Henke Larsson som försöker köpa en kopp kaffe med kort på ett fik men gubben i kassan vägrar honom det, sen får man se att gubben är Real Madrid-supporter....

Citera
2005-10-08, 22:59
Bannlyst
Tyckte om:

Traderas nya reklam om försäljningen på en hårtork.

AMF pansion, när dom matar fåglar.

Renaults reklam är ju osså skön, då han skriker i bagageutrymmet så att det ekar , syftet med det hela är visa det stora bagageutrymmet
Citera
2005-10-09, 02:25
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
Tyckte om:

Traderas nya reklam om försäljningen på en hårtork.
Har du/någon annan märkt att de tagit bort finnarna med krocketklubborna i de senaste versionerna av reklamen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in