Jag skrattar alltid gott när jag ser reklamen med snubben som sparkar på bowlingklotet som kommer nerrullande för backen.
Minns bara inte vad det är reklam för...
Den är jävligt bra! Killen ser så confident ut när han ska kicka till den. Man kan riktigt känna smärtan som är i antågande!
att pappan har en annan dialekt än stockholmska är ju inte så konstigt. Han sa i en reklam, då han pratade med pojkvännen om att han höll på att leta upp en nu fru på nätet, att han var från skåne.
Nja, han kallade väl sig "Roland från Småland"? Fast han var från Skåne. Likväl är den bra!
Dessutom gillar jag den senaste MCDonalds reklamen för Happy Meal. När den kartiga mamma läxar upp sin dotter om att man får böcker på köpet av Happy Meal. " Det borde du testa. Det gör jag ju. Du verkar sur" Galant!
Poolias nya del 2 där VD:n anser att "kompetensen finns i företaget" vid en rättstvist. De förlorar pga sin usla interna bolagsjurist och VD:n hamnar i fängelse, man får se han stående i duschen bredvid två mkt större killar. Sen tappar han tvålen....
Slinker med en icke BRA reklam. Romea & Julia-reklamen för H&M. Såg den första gången i sin fulla längd när jag var på Tjenare kungen förra helgen. Ren panik! Nu visar de skiten på Tv emellanåt också. Hur fan tänker dem som gör en sådan spyframkallare?
Helt djävla otroligt.
En lite smågammal reklam men ack så skön visade man under kvällen, den om makrill på tub när de kör rally, den får mig att skratta hysterisk. Verkligen rätt tidpunkt att öppna en burk med makrill....
Den andra godingen är den med Henke Larsson som försöker köpa en kopp kaffe med kort på ett fik men gubben i kassan vägrar honom det, sen får man se att gubben är Real Madrid-supporter....