2005-09-16, 16:40
Medlem
akzs avatar
Teliareklamen är som bäst när pappan skickat upp ungen på taket och säger lugnt: Du får en tjuga om du fixar det. -Nej, jag kan inte. -Joou, det fixar döu.

Eller den lille jäkla mannen som följer efter henke larsson och frågar om man blir rik på en match.

Måsarna Kaj och Börje blev ju ganska populär bland fulla människor som skrek HALLÅ KAJ till varandra ute i fyllan.
Citera
2005-09-16, 17:00
Medlem
erikbes avatar
Den är rätt kul där en snubbe tappar ner en Bouilabaiss (stavning?) på balkongen under honom. Vad är det reklam för?
Citera
2005-09-16, 17:19
Medlem
LillUlfs avatar
dom riktigt skönaste står ju lätt ICA för, speciellt den nya när dom försöker sälja dom nya nyttiga produkterna, och tjejen visar att deras produkter får plats i alla skåp
Citera
2005-09-17, 03:30
Medlem
Oddballs avatar
Gillar Svenska Spels reklam med olika fotbollsligor, när de fönar håret på en italiensk spelare (världens mest fåfänga liga?) eller när tyska lagen marscherar i formation på planen (världens mest organiserade liga?).
Citera
2005-09-17, 03:34
Medlem
Arch Enemys avatar
Jag tycker den nya Chiquita reklamen är bra (Den med grodan)
Citera
2005-09-17, 13:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FREAKSCENE
haha, tycker åxå dem reklamerna e bra, fast det e nog bara för dem e så jävla B så man måste skratta åt dem, pappan e ju den roliga då.
har du tänkt på att alla i familjen har olika dialekter?

att pappan har en annan dialekt än stockholmska är ju inte så konstigt. Han sa i en reklam, då han pratade med pojkvännen om att han höll på att leta upp en nu fru på nätet, att han var från skåne.
Citera
2005-09-24, 02:18
Medlem
Oddballs avatar
Poolias nya reklam om att "kunskapen finns i huset" kanske inte alltid stämmer är riktigt skön tycker jag. Speciellt när de håller ut personalchefen i fötterna utanför fönstret "han fick inte bukt med problemen hos personalen"....
Citera
2005-09-24, 10:25
Medlem
Max Mavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Gillar Svenska Spels reklam med olika fotbollsligor, när de fönar håret på en italiensk spelare (världens mest fåfänga liga?) eller när tyska lagen marscherar i formation på planen (världens mest organiserade liga?).
Kan bara hålla med, riktigt skön reklam.
Citera
2005-09-25, 21:23
Medlem
Linsreklamen när han gubben tappar ett bowlingklot så ska en snubbe sparka till klotet i tron att det är en fotboll, den är bra

Gillar också dom med huvudverkstabletterna. De har ett par bra!

Gubben på banken
- ska vi ser här dina pensionsfonder var det va?

Killen till sin bakfulla tjej
- Hade du kul på företagsfesten igår?

Farsan på förlossningen
- Hur kan ni se skillnad på alla barn?

Citera
2005-09-25, 21:31
Medlem
Tacoritzs avatar
Telias nya
Pappa: Jaså ni hälsar på pappa på jobbet?
Tjejen: Nej, jag har fått ett mail som jag inte vågar öppna.
Lillebrorsan: Jag har också fått ett mail jag inte vågar öppna.
Citera
2005-09-26, 18:14
Medlem
toxictearss avatar
i min familj höjer vi ljudet när teliareklamerna kommer.
min favorit är när hon fått blommor av micke för att han gett henne ett virus.

min favorit när jag var yngre var vattenfalls "två hål i väggen" med någon bra låt till. minns inte hur den gick.

annars var "vi är rappande piloter, vi sänker fartyg och kanoter" vad den nu var reklam för väldigt bra för sisådär 4år sen.
Citera
2005-09-26, 22:57
Medlem
Ledarens avatar
Ingen har ju nämnt Spendrups reklam med Robert Gustafsson. Tyckte den var väldigt rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in