Apropå ölreklam. En av de bättre jag har sett går just nu i både amerikansk o svensk t. Heineken gör en variant på en scen från filmen "sex and the city" med en sk "walk in closet".
Ett par har inflyttningsfest och värdinnan visar sina väninoor runt i huset/lägenheten. När de kommer till den stora garderoben skriker de av förtjusning. Sedan hör man grabbarna vråla.....ja titta själva:
Apropå ölreklam. En av de bättre jag har sett går just nu i både amerikansk o svensk t. Heineken gör en variant på en scen från filmen "sex and the city" med en sk "walk in closet".
Ett par har inflyttningsfest och värdinnan visar sina väninoor runt i huset/lägenheten. När de kommer till den stora garderoben skriker de av förtjusning. Sedan hör man grabbarna vråla.....ja titta själva:
Jag skulle PRECIS länka till denna. Jag älskar den!! Det är fullkomlig extas för grabbsen. Första gången jag såg den tror jag att kissade på mig lite, lite ....
I nya upplagan av teknikmagasinets katalog kan man läsa på artikeln munspel "ett måste för varje Horst och Dylan" tydligen är han stammis på deras munspel"
Förut stod det "ett måste för varje Dylan och bluesbrother", så karln har gjort intryck