2014-09-16, 22:01
Bannlyst
så jävla uppgjort så det är sjukt. enbart propaganda inget att bry sig om.....synade den ganska snabbt.
Citera
2014-09-16, 22:06
Medlem
MrMumsfilibabas avatar
Sjukt kul! Båda länkarna

Tråkigt att hon sa till den där "Kerstin" eller vad hon nu hette. Jag hade ju bara börjat skratta och sedan haft kvittot att skratta åt.
Citera
2014-09-16, 22:09
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xitars
haha.
Det roligaste är väl rabatten, var den på riktigt?
ja eller asså personen har antagligen köpt nån vara som är 2 för x, på kvittot skrivs rabatten ut som tex "avocado 2 för 10 -5,50:-" men nu har någon i personalen ändrat i datorn till den texten istället
Citera
2014-09-16, 22:17
Medlem
http://www.anony.ws/image/DMvE

Här erbjuds det extra service på donken.
Citera
2014-09-16, 22:25
Medlem
TigerKids avatar
Ha ha, det var ganska roligt!

Undrar vem som gör detta alltså vilken sorts personal? Kan man gissa att det är lite anonymt så att man inte vet exakt vem som busat...
Citera
2014-09-16, 22:36
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Ha ha, det var ganska roligt!

Undrar vem som gör detta alltså vilken sorts personal? Kan man gissa att det är lite anonymt så att man inte vet exakt vem som busat...
borde gå ganska lätt att ta reda på
Citera
2014-09-16, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedGreenBlue
Småroligt, tyvärr har folk ingen humor idag utan istället är det polisanmälan som gäller. Själv skulle jag inte tacka nej till 8,25 kr i rabatt och ett gott skratt.

haha håller med. Fattar inte hur folk i det här landet kan vara så pissnödiga och gråta över en sådan grej. Det hade förgyllt min dag. I värsta fall hade jag gått till information och frågat varför det står på mitt kvitto.
Citera
2014-09-16, 22:47
Medlem
tOpOffs avatar
Haha, extremt roligt. Pluspoäng till att det är en rabatt också

Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
Oerhört dumt skämt. Finns inte så mycket humor i detta.

Haha, kanske om man är en lättkränkt jävla PK-människa.
Citera
2014-09-16, 22:48
Medlem
Lite Monty Python humor över det hela. Att folk orkar polisanmäla. Jag skulle ha sparat kvittot.
Citera
2014-09-16, 22:52
Medlem
Minipaxs avatar
Lite kul är det allt

Kerstin fick en "klump" i magen...ho ho ho...reagerar folk så över ett litet kvitto hur reagerar de då när något allvarligt inträffar?
Citera
2014-09-16, 23:02
Medlem
Uncle Dukes avatar
"Fotnot: Kerstin heter egentligen något annat."

Ja, det förstår man ju att hon vill vara anonym när konsum-nazister hotat henne via kvitto!
Citera
2014-09-16, 23:19
Medlem
Detta har ej hänt på riktigt?

Omöjligt att bara två kunder fick kvitton med det på, ändras det så ändras alla kvitton, inget man kan göra bara så där, från den specifika kassan.

Detta är mycket otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in