• 6
  • 7
2014-09-19, 17:49
Medlem
Mvks avatar
Folk r fr lttroade i det hr landet.
Hur r det hr "kul"?

Nn fjortis som lgger in en mening p ett kvitto.
Jttekul.
Citera
2014-09-19, 19:50
Medlem
Clean_hus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Folk r fr lttroade i det hr landet.
Hur r det hr "kul"?

Nn fjortis som lgger in en mening p ett kvitto.
Jttekul.

Jaadu! De flesta skmt brukar innehlla en mening, ibland flera meningar faktiskt. Ganska otroligt om du frgar mig!

Anledningen till att det r roligt det hr fallet r att man skriver inte "KOM EJ TILLBAKA! SIEG HEIL" vanligtvis p ett kvitto. Det r mnga som finner det roligt att skoja om nazismen. Vi lever inte i Sverige 1939, hade dock varit roligare ifall ngon fick ett kvitto p den tiden med denna text
Citera
2014-09-19, 22:37
Medlem
Kul?? Knappast
Citera
2014-09-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
finner du ngot allvar i det heller att hmta?

ta det fr vad det r vafan

Det r ett kvitto frn en mataffr.

jag blir mer arg p folk som gr allt till diskriminering och krnkthet n folk som provocerar/skmtar.
Om det hr kan f en person att f en klump i magen knns den personen tyvrr alldeles fr debil och svagsint fr att leva i vrt samhlle.

folk kommer forstta hna och provocera mnniskor. lr er leva emd det alternativt bege er till skogs och lev som en eremit.

"lr er leva emd det alternativt bege er till skogs och lev som en eremit"

Pratar du med mig nu, eller vem syftar du p? Om du nu gr det, vad fan spelar det fr roll att "folk kommer att fortstta" med att krnka andra? Har det ngot att gra med att jag tycker det var ett jvligt dumt och trist "skmt"?
Citera
2014-09-23, 23:46
Medlem
Vindlings avatar
Hade varit roligare om texten hade suttit lngst ner dr det vanligtvis strr "vlkommen ter"
Citera
2014-09-24, 18:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne37
"lr er leva emd det alternativt bege er till skogs och lev som en eremit"

Pratar du med mig nu, eller vem syftar du p? Om du nu gr det, vad fan spelar det fr roll att "folk kommer att fortstta" med att krnka andra? Har det ngot att gra med att jag tycker det var ett jvligt dumt och trist "skmt"?

Tja, det har det vl d du rimligen mste leva ett hgst osknt liv om en sn hr sak kan f dig ur balans samt tycka att det r "jvligt dumt och trist". Bryr du dig p allvar i slutndan? Vad r det som fr dig att m dligt?

Det r liksom inte s att COOP faktiskt r SS och r en reell organisation som vill ha ihjl judar. Det r en matvarubutik dr ngon pajas har haft det roligt med kvittolapparna. Gr det inte ngonstans att slppa in logikern i resonemanget och inse att detta nog inte r ngot att bry sig om? Knner du inte att det tar en jkla massa tid, energi och humr frn dig om du reagerar p sdana hr saker stup i kvarten?

jag kanske r knslokall men vem fan bryr sig i slutndan? Det hr r ju ingenting...
Citera
2014-09-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Tja, det har det vl d du rimligen mste leva ett hgst osknt liv om en sn hr sak kan f dig ur balans samt tycka att det r "jvligt dumt och trist". Bryr du dig p allvar i slutndan? Vad r det som fr dig att m dligt?

Det r liksom inte s att COOP faktiskt r SS och r en reell organisation som vill ha ihjl judar. Det r en matvarubutik dr ngon pajas har haft det roligt med kvittolapparna. Gr det inte ngonstans att slppa in logikern i resonemanget och inse att detta nog inte r ngot att bry sig om? Knner du inte att det tar en jkla massa tid, energi och humr frn dig om du reagerar p sdana hr saker stup i kvarten?

jag kanske r knslokall men vem fan bryr sig i slutndan? Det hr r ju ingenting...

Urskta, men har jag hamnat ur balans pga detta? Var hittar du din information om hur jag pverkas av detta? Du r full av skitsnack. Detta r en forumtrd dr vissa tycker att det var roligt, och andra tycker det r ett trkigt, trist skmt. Varfr skulle jag leva ett hgst osknt liv fr att jag tycker det var ett trkigt "skmt"?

Tomte.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in