Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-06, 20:52
  #1
Medlem
Järnspökets avatar
Alla ni som har gosat med en tjej någon gång har väl märkt att smeket övergår till någonting med sexuell anspelning lite då och då. Det jag vill komma fram till är att jag skulle vilja ha lite tips på bra smekställen.

Dessutom så har jag märkt att många tjejer tänder på att man "trycker" (inte för hårt) medans man smeker deras kise. Det funkar ju även ypperligt när hon dessutom har kläderna på. Då kommer frågan, hur ska man göra en bra "pullning" med kläderna på?

(Ni som tänker/tycker/säger att "kläderna ska av" behöver inte kommentera, pga att vissa situationer inte är speciellt bra för avancerade saker )

Så har ni några bra förslag ?
Citera
2005-09-06, 21:57
  #2
Medlem
Tja, att smeka på insidan av låren och klämma lite på stjärten tycker jag brukar fungera ganska bra... men det vet du väl antagligen redan
Citera
2005-09-06, 21:59
  #3
Banned
asnans avatar
Smeka henne på låret, och rumpan och även under tröjan lite (upp mot brösten) är ju basics...
Citera
2005-09-06, 22:02
  #4
Medlem
Järnspökets avatar
Hehe , nja har ju aldrig försökt. Haha (ironi, för er som inte fattar )
Nej men seriöst, det som jag är mest intresserad av hur man ska pulla för bästa effekt. hehe
Citera
2005-09-06, 22:06
  #5
Banned
asnans avatar
Vad är det exakt du vill uppnå? Hur ser scenariot ut? kan du specificera dig?.



Btw, 90 besökare i S&S för skrivande stund, är det något dåligt på TV?.
Citera
2005-09-06, 22:08
  #6
Medlem
Luxuss avatar
Låter som att du är ute efter nåt slags tafsarens "vulcanskt dödsgrepp".. Har du tänkt klämma brudar till orgasm på bussen eller?
Citera
2005-09-06, 22:30
  #7
Medlem
Järnspökets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Låter som att du är ute efter nåt slags tafsarens "vulcanskt dödsgrepp".. Har du tänkt klämma brudar till orgasm på bussen eller?

Haha , kan du lära mig den .
Nej men jag har lyckats klämma en tjej till orgasm, men det funkade inte denna gången.

asnan:
Scenariot är hemma i hennes säng. Där är folk som springer runt utanför, inget lås på dörren. Alltså så blir det lite kel o mys som oftast övergår till en jäkla massa tafsande på varandra. Saken är den att man kan inte komma innanför kläderna förrän att man vet att hon vill, och jag har lite svårt att få det till funka. Iaf idag :P. , kanske bara en engångsföreteelse, men lite tips kan ändå vara bra

Saken är den att jag tror även att hon tänder lite på att bli smekt utanpå kläderna. Så come on and give me som tips
Citera
2005-09-06, 22:35
  #8
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Järnspöket
Haha , kan du lära mig den .
Nej men jag har lyckats klämma en tjej till orgasm, men det funkade inte denna gången.

asnan:
Scenariot är hemma i hennes säng. Där är folk som springer runt utanför, inget lås på dörren. Alltså så blir det lite kel o mys som oftast övergår till en jäkla massa tafsande på varandra. Saken är den att man kan inte komma innanför kläderna förrän att man vet att hon vill, och jag har lite svårt att få det till funka. Iaf idag :P. , kanske bara en engångsföreteelse, men lite tips kan ändå vara bra

Saken är den att jag tror även att hon tänder lite på att bli smekt utanpå kläderna. Så come on and give me som tips
Skaffa dig en yngre tjej. En 11-12-åring skulle passa utmärkt.
Citera
2005-09-06, 22:35
  #9
Medlem
I äkta FB anda så måste jag slänga ur mig följande... För att vi ska kunna ge dig så bra råd som möjligt så posta gärna en bild på tjejen, det underlättar.

Testat att smeka henne på ett ställe med vänster hand och ett annat med höger hand?
Citera
2005-09-06, 22:52
  #10
Medlem
Järnspökets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarprättaren
I äkta FB anda så måste jag slänga ur mig följande... För att vi ska kunna ge dig så bra råd som möjligt så posta gärna en bild på tjejen, det underlättar.

Testat att smeka henne på ett ställe med vänster hand och ett annat med höger hand?

Haha , mjo det har ju testats, men jag ska nog göra det lite bättre, det tänker jag på hela tiden, man kan inte ligga lam med en näve
Citera
2005-09-06, 23:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Järnspöket
Haha , mjo det har ju testats, men jag ska nog göra det lite bättre, det tänker jag på hela tiden, man kan inte ligga lam med en näve

Klassiker, finta med vänstern och attackera med högern.
Citera
2005-09-06, 23:26
  #12
Medlem
Nemesis1s avatar
Det finns ju hur många sätt som helst, och så gott som alla är bra... Sätt henne i famnen på dig så att hon är vänd mot dig och har benen särade, pressa kuken så hårt mot fittan hennes så att du känner var den går trots att ni har kläderna på, etc etc... Använd fantasin!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback