Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-15, 22:24
  #1
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Hej! Jag skickade precis iväg ett ett brev ang ersättning utav en misshandel, Jag skrev som jag skulle, namn och alla uppgifter. Skickade även med polisens papper om att fallet lades ner då de inte hittade gärningsmannen. Jag glömde dock skriva in mitt banknummer osv, och vad jag läste så kunde jag inte hitta något om detta, skickade då iväg ett mejl precis, och får väl kanske svar imorgon men vill höra med er och se vad jag kanske kan förvänta mig. Det stod på deras sida att man var tvungen att skriva allting och inte lämna något ute så att säga, vad menas med det då? Att jag glömde skriva mitt banknummer är väl inte inom den ramen? Tack på förhand.
Citera
2019-10-29, 13:52
  #2
Medlem
Det är ingen fara om du glömmer att uppge ditt bankkontonummer. De vill väl bara att man skicka in allt man har tex dom,fup,polisanmälan. För då går handläggningen av ärendet fortare, än att de måste maila/ringa för att få ut dessa saker. *gissar* Sen har jag hört att de har lång handläggningstid där. Sen är det väl ingen jurist som betalar ut skadeståndet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback