2014-09-15, 15:03
Medlem
weltalls avatar
Thomas 10:46
Visa att du inte är rasist genom att låta en asylsökande familj flytta in hos dig.

Kommentar på Aftonbladets 87% gillar olika-sida. Inser de inte att han driver med dem?
Citera
2014-09-15, 15:05
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Från fb:

Började gråta på väg till min föreläsning imorse. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hände igår. 13%. Vilka är ni? vad gör ni om dagarna? vet ni verkligen själva vad ni har röstat på? Jag kan inte sluta blicka mig omkring misstänksamt på min omgivning; på bussen, på väg till 7eleven, i atriet på Handelshögskolan. Har jag hållit upp dörren åt någon av er idag? har jag låtit er gå på bussen före mig? du som fick pengar av mig till ditt kaffe för att du hade glömt plånboken hemma, vilka röstade du på?
Det allra minsta ni kan göra är att stå för era åsikter istället för att gömma er och smyga runt.VARFÖR ska ni få välja att vara anonyma när flyktingar, invandrare och människor med invandrarbakgrund inte får välja när de ska se "annorlunda" ut?
Våga visa er identitet, så som alla "främmande" måste visa sin varje dag med sina ögon, sitt hår och sin hudfärg.
De enda främlingarna i Sverige är ni. Okunniga, bekväma, trångsynta främlingar som försöker förstöra vårt fina land. Avgå.

Det där var ju episkt.
Citera
2014-09-15, 15:07
Bannlyst
Citat:
Från fb:

Började gråta på väg till min föreläsning imorse. Jag kan fortfarande inte förstå vad som hände igår. 13%. Vilka är ni? vad gör ni om dagarna? vet ni verkligen själva vad ni har röstat på? Jag kan inte sluta blicka mig omkring misstänksamt på min omgivning; på bussen, på väg till 7eleven, i atriet på Handelshögskolan. Har jag hållit upp dörren åt någon av er idag? har jag låtit er gå på bussen före mig? du som fick pengar av mig till ditt kaffe för att du hade glömt plånboken hemma, vilka röstade du på?
Det allra minsta ni kan göra är att stå för era åsikter istället för att gömma er och smyga runt.VARFÖR ska ni få välja att vara anonyma när flyktingar, invandrare och människor med invandrarbakgrund inte får välja när de ska se "annorlunda" ut?
Våga visa er identitet, så som alla "främmande" måste visa sin varje dag med sina ögon, sitt hår och sin hudfärg.
De enda främlingarna i Sverige är ni. Okunniga, bekväma, trångsynta främlingar som försöker förstöra vårt fina land. Avgå.

Början på paranoia?

Be personen i fråga att söka hjälp.
Citera
2014-09-15, 15:08
Medlem
jadrapatrissors avatar
Citat:
Från fb:

Asså gråter allvarligt folk pga ett jävla valresultat? låter verkligen helt sjukt hur vissa reagerar på resultatet av gårdagens val.
Citera
2014-09-15, 15:38
Avslutad
Från Aftonbladets #87%

R.I.P. SVERIGE
Det är med djup sorg jag kan säga att Sverige inte finns mer.
Sverige blev smittad av rasism & i graven nu sakta sänks ner.
Men vi har kvar våra minnen av detta fina accepterande land.
Där alla sågs som lika värda oavsett färgen på din hand
Citera
2014-09-15, 15:41
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Vänsterliberala Nyheter24 gråter ut på förstasidan;
http://nyheter24.se/maktkamp24/777258-vi-vaknar-upp-i-ett-kallare-sverige

Jag gillar hur smutskastningsbloggen har manipulerat färgtonen i fotot för att få Åkesson att se "kall" ut. Nästan litet gulligt.

Bildgoogla fotot så får ni se det i originalskick på andra siter.
Citera
2014-09-15, 15:46
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Från Aftonbladets #87%

R.I.P. SVERIGE
Det är med djup sorg jag kan säga att Sverige inte finns mer.
Sverige blev smittad av rasism & i graven nu sakta sänks ner.
Men vi har kvar våra minnen av detta fina accepterande land.
Där alla sågs som lika värda oavsett färgen på din hand

Hahahaha... så jävla bra. Fantastiskt roligt tamigfan!
Citera
2014-09-15, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Jag gillar hur smutskastningsbloggen har manipulerat färgtonen i fotot för att få Åkesson att se "kall" ut. Nästan litet gulligt.

Bildgoogla fotot så får ni se det i originalskick på andra siter.

Jag gillar hur de fortsätter med sin skit.
Låt dem hållas med sina kampanjer, bildmanipulationer, demonstrationer osv. Låt de gå svartklädda till 2018 för tusan. Det gynnar bara SD.

Däremot ogillar jag att folk (oavsett om de är lite smått intelligensbefriade eller inte) går och är rädda för mig. Inte ens mina egna ungar hyser sådan respekt för mig.
Citera
2014-09-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Vänsterliberala Nyheter24 gråter ut på förstasidan;
http://nyheter24.se/maktkamp24/777258-vi-vaknar-upp-i-ett-kallare-sverige
Deras redaktion som har undertecknat artikeln ser ju ut som Vitt Ariskt Motstånd i sin ungdoms glans
Citera
2014-09-15, 15:54
Medlem
Nu har jag förvisso inte Facebook men vill ändå flika in med en rolig tanke.

Jag får anses vara "knarkliberal" som media vill framförhålla det som, där jag anser att narkotikapolitiken är väldigt misslyckad och utöver det röstade jag dessutom på Sverigedemokraterna som anses vara främlingsfientliga enligt de största skvallertidningarna. Två av de mest infekterade frågorna i svensk historia. Ibland är jag glad över att jag inte har Facebook, för jag hade väl blivit hängd av dessa fanatiker som presenteras i den här tråden. Oliktänkande - vilket uppenbarligen inte accepteras om man inte tycker som dem - utan dess like.

Tacka vet jag Flashback!
Senast redigerad av Farenhigh 2014-09-15 kl. 15:58.
Citera
2014-09-15, 15:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Hittade några stereotypa vänstermänniskors "valvaka". Deras bitterhet över SD's framgångar är stor humor. Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

https://www.youtube.com/watch?v=crjcqWV0S2Y
Senast redigerad av -SchmergliN- 2014-09-15 kl. 16:12.
Citera
2014-09-15, 16:07
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
"väntade på att dödspatrullerna skulle föra bort mig för avrättning imorse med tanke på att jag inte röstade på SD, men de kom aldrig, nu sitter jag på jobbet som vanligt"

- Jaybone

Det låter i och för sig som ett humoristiskt svar på alla förskräckta PK-röster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in