Citat:
Det man kan konstatera är att dina egna inlägg saknar något som du själv försökt kräva av mig och Profax, nämligen sakliga exempel som underbygger dina påståenden. Just nu är allt jag ser en upphetsad medelålderssnubbe som överspelt försöker 'skola' någon han hoppas på är yngre än han själv.
Din egna ålderskategori är ganska enkel att genomskåda enbart baserat på hur du uttrycker dig och talar till en person som du tror är yngre än dig själv. Således är det också ganska enkelt att se vilken persontyp du är på dessa klipp som Profax länkade.
Nästa gång jag 'förklarar' något överhuvudtaget blir när du underbygger och stödjer dina påståenden. Något du så här långt varit oförmögen till.
Din egna ålderskategori är ganska enkel att genomskåda enbart baserat på hur du uttrycker dig och talar till en person som du tror är yngre än dig själv. Således är det också ganska enkelt att se vilken persontyp du är på dessa klipp som Profax länkade.
Nästa gång jag 'förklarar' något överhuvudtaget blir när du underbygger och stödjer dina påståenden. Något du så här långt varit oförmögen till.
Jag misstänkte väl det. Inget svar. Varför blir jag inte förvånad. Men det är inte ovanligt att föra den här formen av retorik när man inte kan svara på ställda frågor. Det är iofs ett svar i sig.
Jag har aldrig sett det som min uppgift att "skola" någon, däremot kan jag bli lite lack på trångsynthet och inskränkthet. Men det löser man inte på såna här forum. Och eftersom du halkade in på åldersfrågan så kan kan jag bara förvånat konstatera att det var ett lustigt grepp att ändra spår på. Nej, jag hoppas inte inte på någonting avseende din ålder. Det är helt oväsentligt, så där har du fel igen! Två gånger. Kunde inte bry mig mindre om din ålder, det saknar bara relevans att ta upp det. Bara för att jag har en akademisk bakgrund och skriver mycket så innebär det inte per automatik att jag har en viss ålder. Återigen en dålig slutsats! Det verkar som du har fel i allting idag. Inte riktigt din dag kan man konstatera. Den absolut bästa slutsatsen måste väl ändå vara: "Således är det också ganska enkelt att se vilken persontyp du är på dessa klipp som Profax länkade. "
Intressant! Vilken persontyp är jag baserat på klippen som det länkades till. Väntar med spänning!!