Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Samarbeta gör jag med dem som ser sanningen, inte med de som är förblindade av allehanda moderna bländverk.
Och då jag (för det mesta) endast ägnar mig åt att bestrida osanningar och därmed utelämnar all form av bekräftelse eller småprat i diskussion gällande sak så kan det säkerligen uppfattas som en tävlan - när jag endast är uppriktig och sanningsenlig. Sen låter jag läsarens bedömningsförmåga avgöra huruvida det jag skriver är sant eller inte genom en fortsatt och kritiskt undersökande granskning av saken. Vissa kommer att se det sanna, andra inte.
mvh
Mattias
Ännu en gång Min vän mattias,
VILKEN SANNING? Att min cyckel är blå? Eller alla de 50 OLIKA sakerna som skrivits om här i tråden?
Du talar alltid sanningen skriver du HELA tiden, men vilken sanning? Sanning för vem? Vems sanning? Sanning gällande vad? Vad är sanning? Vad är lögn? Enligt vem?
Mattias, du verkar en otroligt otroligt kunnig kille, intelligent och påläst, menar det verkligen!
Men det är som particulum skrev: Skippa hästen kanske så skulle jag vilja tom skriva PM med dig, disskutera med dig, argumentera med dig, ta lärdom från dig.. För du verkar helt ärligt väldigt påläst och kunnig MEN jag har fortfarande inte förstått inom VILKET ÄMNE du är påläst inom? Vilka sanningar det är du vet?
Jag vet fortfarande inte efter 17 sidor i tråden vad du är kunnig inom och vad du är extra påläst inom, vad dina intressen är och vad du egentligen vill få ut utav att skriva i tråden? Vad du kan "Sanningen" om? Jag förstår knappt dina inlägg.
Jag har personligen inte skrivit för att trycka ner dig iaf, få någon emot dig eller något annat som leder till något oschysst eller negativt mot dig, tvärtom, för att få dig att inse att "VITA HÄSTEN" är egentligen en "SVART HÄST" som trampar på alla här i tråden. Det är okej att du vill sitta på en häst "Ovanför alla" men sitt åtminstonde på en "VIT HÄST" och inte en "SVART". Dumförklara inte inlägget om att varför svart skulle tas som negativt och vit som possitivt. För du vet EXAKT vad jag menar och att det bara är ett uttryck som vi övriga "Dumma personer" förstår. Du som är intelligent borde också förstå det.
Peace and love!