2014-09-13, 09:18
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanum
Går Reinfeldt till horor???

. Dock är det inte politiskt korrekt att skriva det för media.
Hur skulle det se ut, att ha en Stadsminister med ett så dåligt omdöme.
Lägg därtill otroheten med Sekreteraren som gav skilsmässa.
Citera
2014-09-13, 09:24
Medlem
knasen79s avatar
Låt oss nu tillföra det senaste avslöjandet till raden av skandaler inom SD:
  • William Petzäll drogmissbruk
  • Järnrörsskandalen
  • Erik Almqvists misshandel
  • Mattias Karlsson folkdräktsskandal
  • Jan Borsing misshandel
  • Richard Jomshof nazistjämförelse
  • Lars Isovaara rasistattack
  • Markus Wiechel förtal
  • Jonas Åkerlund förtal
  • Marie Stensby rasistattack
  • Linus Bylund påhopp
  • Partiet i bidragsbedrägeri
  • Kent Ekeroth kvinnoattack
  • Kristina Winberg SIDA-skandalen
  • Michael Rosenberg tjuv
  • Kent Ekeroth krogbråk
  • SD anklagas för momsfiffel
  • Catharina Strandqvist hakkorsskandalen
  • Jimmie Åkesson spelmissbrukare

Wow ...
Citera
2014-09-13, 09:24
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanilla-Ice
De flesta spelmissbrukare hamnar förr eller senare i skuld. Jimmie är en spelmissbrukare. Därav är det rationellt att tro att Jimmie förr eller senare kommer att hamna i skuld. Om en hamnar i skuld så är en i en position är en kan utnyttjas och därav kan Jimmie hamna i en position där han kan utnyttjas.

Sannolikheten att den slutsatsen kommer att realiseras kan diskuteras, men argumentet är bärande och är ett reellt orosmoment.

Tror inte att han hör till den genomsnittliga medborgaren. Vem skulle han hamna i skuld till?
Citera
2014-09-13, 09:25
Medlem
Amors avatar
Carl Bildt och Maria Wetterstrand har gått ut på twitter och frågat sig hur det är möjligt att ekot fick tag på Jimmies kontouppgifter. De verkar ganska skakade över hur det har hanterats.

Två personer som är starka motståndare till SD men ändå verkar vilja ha en viss anständighet kvar.

Respekt till dom två.
Citera
2014-09-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Hur tror ni detta påverkar valresultatet? Själv går jag i tankarna att lägga rösten på något av de borgliga partierna istället. Vad tror ni? Kommer SD rasa efter detta avslöjandet?

Då har du missat hela poängen.

Flesta röstar varken på Jimmie eller SD. Utan för det är det enda alternativet som vill harmonisera invandringspolitiken med övriga Europa och grannländer.

Sverige statsskuld ökar just nu med ca 100 miljarder årligen. Ta och läs denna rapport och tänk på att du röstar på din och andra framtid. Inte på SD eller Jimmie.

http://www.esv.se/PageFiles/15469/2014-47-prognos-september-2014.pdf

Hade Löfven gått ut och sagt att vi skall anpassa invandringen till övriga Europa hade han fått min och många andras röster i morgon. Men det kommer inte hända.
Citera
2014-09-13, 09:27
Medlem
jokalishs avatar
Har det sagts om det spelats bort, eller om det är omsättning? Blir vansinnig om det är omsättning...

Jag själv omsatt 50000 på 40 minuter en kväll då jag vann 15000 och hade såkallad "bonus" och var tvungen omsätta minst 40000 för att ta ut det. Jag är timanställd med medelklasslön.
Citera
2014-09-13, 09:28
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Låt oss nu tillföra det senaste avslöjandet till raden av skandaler inom SD:
  • William Petzäll drogmissbruk
  • Järnrörsskandalen
  • Erik Almqvists misshandel
  • Mattias Karlsson folkdräktsskandal
  • Jan Borsing misshandel
  • Richard Jomshof nazistjämförelse
  • Lars Isovaara rasistattack
  • Markus Wiechel förtal
  • Jonas Åkerlund förtal
  • Marie Stensby rasistattack
  • Linus Bylund påhopp
  • Partiet i bidragsbedrägeri
  • Kent Ekeroth kvinnoattack
  • Kristina Winberg SIDA-skandalen
  • Michael Rosenberg tjuv
  • Kent Ekeroth krogbråk
  • SD anklagas för momsfiffel
  • Catharina Strandqvist hakkorsskandalen
  • Jimmie Åkesson spelmissbrukare

Wow ...

https://docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/edit#

.
Senast redigerad av Dogrust 2014-09-13 kl. 09:32.
Citera
2014-09-13, 09:29
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Har det sagts om det spelats bort, eller om det är omsättning? Blir vansinnig om det är omsättning...

Jag själv omsatt 50000 på 40 minuter en kväll då jag vann 15000 och hade såkallad "bonus" och var tvungen omsätta minst 40000 för att ta ut det. Jag är timanställd med medelklasslön.

Låter helt sjukt att vuxna människor sitter och spelar med sådana summor. Den är inte att ta ansvar.
Citera
2014-09-13, 09:30
Medlem
Bemwindos avatar
Men kan alla förstå att det handlar om satsat/omsatt.

KÄLLA : https://mobile.twitter.com/sr_ekot/status/510493306586161152

Rubriken är åt helvete fel.
Citera
2014-09-13, 09:31
Medlem
Insanums avatar
Om Reinfeldt, Lööf, Hägglund eller Björklund hade spelat bort en halv mille så lovar jag att det hade blivit samma debatt som för Åkesson.
Citera
2014-09-13, 09:33
Medlem
Vi vet ju inte ens om det är Åkesson själv eller sambon och Åkesson. Är väl inte alltför osannolikt att de kör på samma kontokort.
Citera
2014-09-13, 09:34
Medlem
personligen tycker jag det är bättre att han spelar upp sina egna pengar än att han spelar med våra pengar som dom övriga partier gör.Sedan mycket har han vunnit det framgår inte utan bara vad han spelat för!!..

och sedan äger svenska staten egna spelhålor där det omsätts otroliga summor skall vi stoppa allt spel då eller är det upp till individen..

Tänk om Jimmy har fått en storvinst så han har råd att spela för 500.000 om året i 10 år utan att det rör han i ryggen,skall vi säga att det är fel då????, nej det ända felet jag ser är att han inte har spelat i Sverige så pengarna hade gått till våra gamla men åt andra sida dom vid makten nu spelar bort dom också och då utan chans till stor vinst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in