2014-09-12, 18:46
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Nu handlar ju inte expressens artiklar om de som röstar på SD. Det handlar om de rasistiska politker i partiet som SD själv inte vill ha att göra med.
Det ni sysslar med är det som polisutredare kallar för perspektivförskjutning.

Anledningen till att folk röstar på SD är invandringspolitiken i Sverige men ni försöker
göra ett nummer av att något kommunalråd i Åmål har uttryckt sig nedsättande
om tiggare (eller något annat). Inte ett ljud ord om VARFÖR folk väljer SD.

Så försök inte ditt lilla ljugande kräk, vi skiter i vad den eller den SD-politkern sagt.
Citera
2014-09-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Det ni sysslar med är det som polisutredare kallar för perspektivförskjutning.

Anledningen till att folk röstar på SD är invandringspolitiken i Sverige men ni försöker
göra ett nummer av att något kommunalråd i Åmål har uttryckt sig nedsättande
om tiggare (eller något annat). Inte ett ljud ord om VARFÖR folk väljer SD.

Så försök inte ditt lilla ljugande kräk, vi skiter i vad den eller den SD-politkern sagt.

jag skiter i vad du röstar på. Det skrämmande är att så många gör som du och skiter i vad åkesson och Mattias Karlsson säger.

Karlsson sa i TV något i stil med att de som är rasister på SDs valsedlar skulle ta och hoppa av direkt. Förr eller senare skulle partiet avslöja dem och kasta ut dem. Åkesson säger att rasism är vidrigt

Man undrar ju varför det där kommunalrådet i Åmål i så fall valde att vara med i sd.
Citera
2014-09-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
jag skiter i vad du röstar på. Det skrämmande är att så många gör som du och skiter i vad åkesson och Mattias Karlsson säger.

Karlsson sa i TV något i stil med att de som är rasister på SDs valsedlar skulle ta och hoppa av direkt. Förr eller senare skulle partiet avslöja dem och kasta ut dem. Åkesson säger att rasism är vidrigt

Man undrar ju varför det där kommunalrådet i Åmål i så fall valde att vara med i sd.
Han ville väl förändra politiken. Svårare än så behöver det inte vara.
Citera
2014-09-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Han ville väl förändra politiken. Svårare än så behöver det inte vara.
men varför valde han just att infiltera ett parti som inte vill veta av honom?
Citera
2014-09-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Fria Tider rapporterar:

http://www.friatider.se/just-nu-expressen-g-r-nya-hembes-k

Så, sprid detta till alla ni känner. Vad tycker ni om dessa vidriga kommunisters förföljelse utav de som inte delar regimens åsikter? Kan det tänkas att folk har börjat få nog nu, och kommer möta dessa åsiktskommissarier med basebollträ i dörren?

Tydligen vill familjen Bonnier avsluta det sorgliga mediaexperimentet Ex-pressen. Jag ser ingen annan rimlig orsak till att Expressen tillåter politiska särintressen. Eller så är det så att mediaintresset inom familjen Bonnier har dott ut. Om numera Saint Troez gäller, ja, då borde man sälja.

En sak är dock säker, familjen Bonnier skiter fullständigt i Sveriges väl och ve, verkar det som?

Om nu inte så är fallet, ja då är jag fullt beredd att ta jobbet som chefredaktor på Expressen, och jag kommer med glädje att sparka ut varenda kommunist, och därmed vända tidningens svikande läsarunderlag.

Jag tycker att det är mycket tråkigt då jag i unga år, med glädje läste Expressen.

Att denna frihetens utpost numera forvandlats till en maktens vasall och att man säljer sig till odemokratiska rorelser.... Ivar Harrie och Carl Adam Nycoop vänder sig i sina gravar.
Citera
2014-09-13, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Tydligen vill familjen Bonnier avsluta det sorgliga mediaexperimentet Ex-pressen. Jag ser ingen annan rimlig orsak till att Expressen tillåter politiska särintressen. Eller så är det så att mediaintresset inom familjen Bonnier har dott ut. Om numera Saint Troez gäller, ja, då borde man sälja.

En sak är dock säker, familjen Bonnier skiter fullständigt i Sveriges väl och ve, verkar det som?

Om nu inte så är fallet, ja då är jag fullt beredd att ta jobbet som chefredaktor på Expressen, och jag kommer med glädje att sparka ut varenda kommunist, och därmed vända tidningens svikande läsarunderlag.

Jag tycker att det är mycket tråkigt då jag i unga år, med glädje läste Expressen.

Att denna frihetens utpost numera forvandlats till en maktens vasall och att man säljer sig till odemokratiska rorelser.... Ivar Harrie och Carl Adam Nycoop vänder sig i sina gravar.

Vad familjen Bonnier borde göra nu för att rädda sitt ansikte är en Murdoch: Lägga ner Expressen under en natt. Gärna nu i denna natt.

När Murdoch insåg att News of the Worlds smygavlyssningar var ett övertramp som inte kunde repareras, lade han ner. Därmed kunde ingen kritik nå honom.

Expressen håller ju redan på att skära bort 60 tjänster. Om Bonniers fimpar Expressen nu slipper man vidare tjafs om de 60 tjänsterna plus alla övriga tjänster. Expressen är redan döende så det skulle förkorta plågan.
Citera
2014-09-13, 06:23
Medlem
Rammsbergs avatar
Ny lucköppning!

Drevet i Expressen fortsätter idag med nya uthängningar av SD-folk som skrivit rasistiskt på nätet. Denna gång är det en kvinna från Västerås som heter Qin Svantesson som verkar ha uttryckt sig på fel sätt.

Patetiskt att Expressen fortätter med krigsrubriker dag efter dag i all mening att påverka valet. Måhända dödsryckningar före nedläggning av tidningen?
Citera
2014-09-13, 08:41
Medlem
Ni tycks alla sakna ett konsekvens tänkande sen sitter nu där och ojar er. Det säger mycket redan om vilken typ av människor ni SD är. Eran riktigt riktigt fula importerade fähund från Västerås Qin Svantesson förstärker ännu mer er pajas show. Hon tror ju att hon är en svennebanan.
Senast redigerad av iqiqiqiq 2014-09-13 kl. 08:43.
Citera
2014-09-13, 09:49
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iqiqiqiq
Ni tycks alla sakna ett konsekvens tänkande sen sitter nu där och ojar er. Det säger mycket redan om vilken typ av människor ni SD är. Eran riktigt riktigt fula importerade fähund från Västerås Qin Svantesson förstärker ännu mer er pajas show. Hon tror ju att hon är en svennebanan.

Ditt epitet "riktigt fula importerade fähund" bevisar att exakt samma rasism finns i alla politiska läger, precis som vi alla redan visste.

Problemet är att ditt och dina gelikars grova näthat aldrig blir granskat samtidigt som alla som har minsta anknytning till SD granskas med lupp.

.
Citera
2014-09-13, 12:53
Medlem
Pixelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iqiqiqiq

Precis vad jag tänkte, snacka om att skjuta sig själv i foten. Vidriga jävla människa.
Citera
2014-09-13, 12:55
Medlem
Pixelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ditt epitet "riktigt fula importerade fähund" bevisar att exakt samma rasism finns i alla politiska läger, precis som vi alla redan visste.

Problemet är att ditt och dina gelikars grova näthat aldrig blir granskat samtidigt som alla som har minsta anknytning till SD granskas med lupp.

.

Oj vad du är vit och kränkt nu, hahaha. Håll isär begreppen om du vill ha en diskussion din bonnläpp.
Citera
2014-09-13, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelman
Oj vad du är vit och kränkt nu, hahaha. Håll isär begreppen om du vill ha en diskussion din bonnläpp.

Jasså du? Har han fel eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in