2015-08-12, 00:04
Medlem
Ska iväg imorgon och gå igenom en halvstor stad, vilken substans tror ni passar bäst art glida genom staden utan att se för skum ut?står mellan 3-CMC, 3,4-aphp,4-mph eller en mindre dos Acetylfentanyl?

Tacksam för svar innan 10 imorgon helst

Mvh M-Vsmall
Citera
2015-08-12, 00:11
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-Vsmall
Ska iväg imorgon och gå igenom en halvstor stad, vilken substans tror ni passar bäst art glida genom staden utan att se för skum ut?står mellan 3-CMC, 3,4-aphp,4-mph eller en mindre dos Acetylfentanyl?

Tacksam för svar innan 10 imorgon helst

Mvh M-Vsmall

Acetyl! Ingen ser väl skum ut på opioider.
Citera
2015-08-12, 19:14
Medlem
Såg att asken sänkt priset på denna, någon som testat deras?
Citera
2015-08-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Acetyl! Ingen ser väl skum ut på opioider.

Blev AF:en, gick skitbra

Bjöd en polare på en lina 3-CMC på ca 70mg som gått på a-php i typ 4-5 månader och han övervägde att byta ut till denna istället, han har ändå testat dom flesta sedan a-phpn blev klassad.
Bra skit helt enkelt

Har själv bara kört AF idag och njutit igenom hela dagen
Citera
2015-08-13, 20:55
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Är likt snusaren92 nyfiken på denna IV, så den som testat får gärna yttra sig, helst med dos-samt rusjämförelse med 4-cmc (ska läsa på lite mer om denna i övrigt).

Har kört både 3-cmc och 4-cmc iv. 3-cmc slår 4-cmc på allt, 4-cmc blir utklassad.

3-cmc är sjukt nice att skjuta.

Enda jag inte gillar med det här är att man under några sekunder får en sån jävla metall/kemisk smak/känsla i halsen/munnen av det här när man trycker in kolven, samtidigt som det blir varmt som fan i halsen. Tycker det är jävligt obehagligt. Blir värre och värre för varje panna man kör också, kanske för jag ökar dosen jag vet inte, och efter några gram tar jag det ibland hellre i snoken för att slippa det om jag vill fortsätta eller så lägger jag av. Känns nästan som man håller på att kvävas med den där hostan och hyperventileringen som följs av den där smaken/känslan som uppstår, vilket gör det omöjligt att fortsätta trycka in kolven om man vill ha "mer". Det blir helt enkelt obehagligt som fan. Detta är inte så farligt som första 5 pannorna, här är det inte ens direkt obehagligt, men sen börjar det kännas. Det är fan outhärdigt att försöka få i sig så mycket som man vill ha i sig när man väl varit igång ett tag och vill komma högre. Slutar oftast med att jag avbryter efter 2/3 och tar resten efter någon minut senare om jag fortsätter.

Jag brukar börja med 200-300mg, men har nog varit uppe i (försökt) 500mg i slutet när jag racat.

Någon sekund efter man börjat trycka in kolven så kommer den där smaken/känslan jag skrev om och hostar till. Sekunder efter det höjs andningen och hjärtrytm ala hjärtdunk samtidigt som man fortsätter hosta några ytterligare sekunder. Efter 10-15 sekunder från start har detta i princip lagt sig och man mår sjukt jävla bra! Man märker omgående av att synen får starkare/"rökigare" färger och det känns som om serotoninet/dopaminet virvlar sig i ett enda stort rökmoln i huvudet, med rysningar och ögonvobbel samtidigt som man blir sjukt jävla påtänd och bara flåsar av välbehag.

Någon mer som upplever samma angående den där smaken/känslan jag skrev om vid iv på den här? Brukar känna så på de flesta CS precis när jag skjuter och brukar tycka det är ett gott tecken för då vet man att man träffat rätt och att det vilken sekund som helst kommer slå, känns inte alls lika obehagligt på andra jag kört, men tycker det är obehagligt på denna. Känns så jävla starkt.

Edit:
Det är jävligt svårt att sluta när man väl börjat, nasalt som iv. Slutar oftast med att man kör tills påsen tar slut, fastän man bara "skulle" ta en med en eventuell påfyllning.
Senast redigerad av kattvrak 2015-08-13 kl. 21:26.
Citera
2015-08-13, 21:38
Medlem
mikeljungs avatar
Tycker det är synd att denna substans klassas nu när man har lärt sig att kunna hantera detta ämne!
Tycker den är go att dra en lina eller två sen chilla på den ett par timmar efter arbetet.
Klart att början är skön. Men man känner ändå att den finnes i systemet. 👍
Bli lite lugn och fokuserad på samma gång. Snöa in på lite musik etc.

Blir min sista upplevelse på denna substans i helgen.

Tänkte höra med er, om jag dricker mig skapligt berusad på alkohol och sedan intar 3-cmc.

Kommer 3-cmc:t slå ut alkoholruset och jag kommer att nyktra till?
Vad händer? Någon som forskat på detta?

Ogillar alkoholruset i sig, och vill hellre kontrollera mig.

Tack för mig, HEJ!
Citera
2015-08-14, 11:31
Medlem
Spacemodes avatar
ALDRIG varit med om att en substans slår samma sekund, du måste ha skithögt blodtryck. Däremot den där äckliga brännande känslan har jag fått av 4-mec. Gillar heller inte att skjuta saker, känns väldigt skadligt att skjuta katinoner. Man tömmer serotoninet på ett helt annat sätt. Det slutar inte att kicka i tid. Andra ROA slutar det fungera ganska fort och efter bara några doser medans man kan skjuta i dagar och verkligen tömma slut på allt serotonin. Hände mig med 4-mec, bara grät mest hela tiden.
Citera
2015-08-14, 19:48
Medlem
God kväll!

Rundar av arbetsveckan med en liten tur bland de rosa molnen! Börjar försiktigt, får inte bli alldeles för stukad ännu då jag inte är helt ensam i hushållet. Smygstartar därför, eftersom man givetvis inte klarar av den olidliga väntan på att klockan ska ticka iväg, och dragit mig 60 mg i snoken. Om än låg dos är det riktigt myspys, ligger i sängen och mestadels flyter bort i tankar, fått mig en liten social boost, och har det allmänt gosigt.

Känns snart som en god idé att öppna första ölen för kvällen, skål!

Edit: Är dock tveksam till detta med att ta mindre doseringar, även om det är mysigt ter sig återdoseringsbehovet nästintill lika tydligt som när man brassar på även om det endast dyker upp då och då. Känner en mild, med betoning på mild, oroskänsla för tillfället. Inte riktigt värt kan tyckas, men har lite benso att ta till om det blir värre under kvällens gång. Intressant ändå med tanke på den anmärkningsvärt milda avtändningen.
Senast redigerad av Skogsvandring 2015-08-14 kl. 20:22.
Citera
2015-08-14, 22:21
Medlem
Kunde bete mig normalt när jag stötte på patrull i huset, inga problem förutom att jag fick höra att jag luktar svett. Lyckades komma med en bra förklaring och undkomma att det är kemikalier som ger ifrån sig denna odör och med turen på min sida kunde det mörka och släckta rummet hålla mina tefatsögon väl dolda.

Nu kan jag segla iväg utan att tänka på övriga i hushållet, då blir det mer krut i linorna. 100 mg nyss intaget i ena borren, känns som jag får lov att trycka i mig en lina till i samma storlek för att lyfta helt och hållet.
Senast redigerad av Skogsvandring 2015-08-14 kl. 22:24.
Citera
2015-08-15, 00:52
Medlem
Amarantis avatar
Sista ordern lagd på 3-CMC nu innan klassningen. Efter det överväger jag att sluta med substanser... i alla fall på ett bra tag. Ska på konsert nämligen och denna lämpar sig perfekt för det ändamålet. Man ser någorlunda normal ut och även om folk skulle börja undra så är det bara att säga att man är full.

Någon som vet hur denna är att blanda med alkohol?
Citera
2015-08-15, 01:33
Medlem
brcanskamaltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Sista ordern lagd på 3-CMC nu innan klassningen. Efter det överväger jag att sluta med substanser... i alla fall på ett bra tag. Ska på konsert nämligen och denna lämpar sig perfekt för det ändamålet. Man ser någorlunda normal ut och även om folk skulle börja undra så är det bara att säga att man är full.

Någon som vet hur denna är att blanda med alkohol?

3-cmc brukar slå ut alkoholen, även fast du är riktigt full.

btw, när kommer den att klassas?
Citera
2015-08-15, 01:36
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brcanskamalta
3-cmc brukar slå ut alkoholen, även fast du är riktigt full.

btw, när kommer den att klassas?

På måndag har jag för mig det är sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in