2015-07-29, 20:38
Medlem
Harmynts avatar
Fick hem från rcbolaget igår. Blev lite förvånad när det var gula nästan bruna kristaller men fy satan i gatan vilket bra drag det var i att!
Citera
2015-07-29, 20:43
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Beställde idag, återkommer med rapport när jag testat det på min labbråtta.

Gör det! Även jag är sugen på att pröva deras batch.
Citera
2015-07-29, 20:53
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Jag har skickat efter en 5:a från aromer jag också så den kommer på fredag, jag har använt 47 gram på lite över en månads period,......

PEACEOUT

Du måste väl känna biverkningar efter dessa mängder?

Det är ju extremt mycket...
Citera
2015-07-29, 21:06
Medlem
Ingen annan som får svårt med talet under ruset?
Jag tappar ord, glömmer bort vad jag ska säga osv.
Riktig jobbigt.
Citera
2015-07-29, 21:24
Medlem
Använder denna ganska flitigt IV men tycker inte alls den håller samma klass som när jag satte min första panna 3-cmc haha. Funderar om det är lungt att ta theralen droppar för att somna lite snabbare? Har nämligen för mig att min läkare sa att jag absolut inte fick ta theralen om jag tagit amfetamin..

Det här är ju och andra sidan en bra bit ifrån amfetamin men en stimulant i alla fall.

Trevlig kväll på er!
Citera
2015-07-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Du måste väl känna biverkningar efter dessa mängder?

Det är ju extremt mycket...

ju vist är det mycket men jag klarar av det, biverkningar så som konstant spända käkar, lite stelhet och nån muskelryckning då o då fick jag långt innan 3-cmc släpptes, är rätt städad av mig jag har bara ett problem jag gillar uppåt för mycket, om jag blir tillfrågad o bjuda på en lina o de e klart ja gör dunkar jag upp en lina som skulle få mig att må bra och vid dessa tillfällen har fått frågan om jag försöker döda dom om du hajar vinkeln.
Citera
2015-07-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOpiat
Använder denna ganska flitigt IV men tycker inte alls den håller samma klass som när jag satte min första panna 3-cmc haha. Funderar om det är lungt att ta theralen droppar för att somna lite snabbare? Har nämligen för mig att min läkare sa att jag absolut inte fick ta theralen om jag tagit amfetamin..

Det här är ju och andra sidan en bra bit ifrån amfetamin men en stimulant i alla fall.

Trevlig kväll på er!

ta ditt theralen , ja va på en helgalen helg där allt gick åt skogen, under fre-lör-sönda morgon utan sömn hade jag fått i mig x-antal hoffman lappar, E, MDPV, tjack, massa sprit, oidentiferade piller vi snackar en drog combo på 10tal droger de va LSDn som knasa ur de för mig, stöter på en bekant klockan 05:00 söndamorgon o min bekant o hans vänner säger till mig "Kapcylisten nu måste du hem o sova det kommer gå åt helvette för dig det ser man i dina ögon o gav mig en klunk ur theralen flaskan ,tog en stadig sipp sen va ja däckmode direkt kunde inte ta mig till taxi inget men jag fick ju hjälp som tur va den avtändningen på jobbet på måndagen var det värsta jag varit med om xd

OT som fan men drick du din theralen men sippa inte en klunk ur flaskan.
Citera
2015-07-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WellWhoCares
Knarka lugnt på denna. Har ju snackats mycket i 3-MMC tråden om att 3 positionen kan ge upphov till hjärtklaffsläckage, så ta det lugnt om du är mån om framtiden min vän =)

Får hoppas jag klarar mig, äh ja tart som de kommer tack för omtanken iallafal
Citera
2015-07-30, 04:20
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Får hoppas jag klarar mig, äh ja tart som de kommer tack för omtanken iallafal

Och halisar?(skuggfolket,nånkommernart, nå läskig flicka ligger i anndrasoffan!!
Skakar ssoomm jag vet varken in eller ut tror jag har lite av de kända CB folk får. Hemma hos en vän så tappa jag bort hela MIN persona osv. Rejsat lite lätt sov faktiskt ok timmar inatt men minst 2-3dar innan vaken innan dess. Snart kört kanske 8g sjköpte så jag hade 11G fina kristaller igår på knappt 30H?! Wtf.
En näranära familjemedlemm dog, sen höll en kompis på o dö, lyckades andas dåodå/min, hörde ande tagen rosliga andningen när han äntligen tog ett, i en dröm sen samma kväll så drömde jag att min mktmktmkt FM Kmr lät så där, precis så där innan den dog han blanda med opi+bens+alk i stora mängder. Men iaf Sry go

Känner att när som stonas jag, ser o hör saker,vet dock att dom inte är riktiga, rök vart jag blåser ut från. Kört hallis innan, tror detta beror på ingen mat o för lite sömn. Vad tror ni?

Älskar denna misstromig rättnu IT IS TOMUTCH MAN!
Paranoid som ett schitså, stel över allt+skakar.
Skämt ut mig? Är tråden äkta? - JA, en heljävla del, spillde, kände hur trötta dom va på mig. Allt jag hörde va shit! Är han heelt bränd eller? O det hålls på o mala om mitt psykiska välmående
Yes! Ramla ofta ner från soffan ...

På golvet perfekt höjd, tar (snortar) bort hela Skåne o Värmland
Som är uppbyggt, säkert 1.5g bara det sen krossa jag kristall o i krossarn så
Körde jag ner näääsan i. Så ja. Vill inte så mkt annat just nu än. SomnAr jag ser jag och hör hur han dör!!! Fitta just det, innan mådde jag skit sen poff dunderunderbart,
Tur att vi inte bor i USA o köpt mig ett riktigt shootgun!
O inte träffa dessa som jag tror (paranoida jag kan ha hört fel)
Just det äter benso sen många år men igår noll inget sug fanns heller brukar
Eller äter dagligen 3mg flubb eller 6mg xanor, vet inte när jag tog sist - drack inget heller. GABA Z är jajag. Blir nog lite 4fbf pulver fattar nada.
Psykos-hittar inte mrz. Personlighet, och att jag helt enkelt hatar livet just nu.

Brukar kirra de mesta, drick sov osv eller gick ju underbart innan?
Z persona självrespekt sjkänsla och o vad jag tycker om utseende och nu kan jag hålla tal, chill down barack!!! Det är inga prova största lina låg väl typ på 1-2g tog o tog.
Hade jag varit mina vänner som jag tycker borde märkt nått?
Softa ner dig dig🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂 njuter ju trevliga av hallisar ,

Puttar bort tallriken det va bäst ahhhh benso ditt schito as.nog benson som ropade.
Just det lite av det jag haft i mig ā-php+4Fbetyrfenyl+tjacksom jag ska ta en stor dos av.

Dör alla? Hjälp!!!!! Käkar bens annars 3ggr/dag och brukar dricka på hårt med alkon.

Just go With The flow? Ingen kmr? Dina vänner kände nog på sig.
Börja typ förra mån - tisdag grymt tjosan o en vän som panga det sa han nästan spydde, som tydligen visar klart bra. Käka? Går inte läs om!!!!

Mer droger känner inte igen mig typ

Typ nyss flyttat till lite större mer männi skor
Som jag kändetyp. Och sköna liksom.
Hatar dig jag skriver på (mob)
Och hjääääälp hela natten av detta!!!!!!
i Syrien eller? Mår nog inte bra alls när jag tänker efter. Kanske pausar upp ett tag.

Fittan jag rädda livet på, ville göra inbrott hos mig. Inte kändisar länge

Fentamys+ben+imo kanske med Joce

Mår total crap. Vill inte längre kan inte längre
Senast redigerad av znor 2015-07-30 kl. 04:35.
Citera
2015-07-30, 05:01
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Mm visst, tänkte dra i mig allt på en gång. Första gången jag testar en rc-drog så det är väl bara att tuta och köra antar jag? Tackar ödmjukast för ditt svar om du nu var seriös

Du frågad om du kunde höfta med doseringarna då du endast hade 500mg tillgängligt, och jag svarade ja med tanke på att man kan dra i sig den mängden på samma gång utan problem. Det blir såklart väldigt intensivt med såna doseringar, men du dör inte.

Citat:
Ursprungligen postat av esant
Han var nog seriös faktiskt. Många tar enorma mängder i taget. Gör inte det, men att höfta är nog ingen fara. Inte så att risken för överdos verkar ligga i storleksordningen +/- 10 mg precis.

Korrekt.
Citera
2015-07-30, 05:32
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Och halisar?(skuggfolket,nånkommernart, nå läskig flicka ligger i anndrasoffan!!
Skakar ssoomm jag vet varken in eller ut tror jag har lite av de kända CB folk får. Hemma hos en vän så tappa jag bort hela MIN persona osv. Rejsat lite lätt sov faktiskt ok timmar inatt men minst 2-3dar innan vaken innan dess. Snart kört kanske 8g sjköpte så jag hade 11G fina kristaller igår på knappt 30H?! Wtf.
En näranära familjemedlemm dog, sen höll en kompis på o dö, lyckades andas dåodå/min, hörde ande tagen rosliga andningen när han äntligen tog ett, i en dröm sen samma kväll så drömde jag att min ..........MASSA MERA TEXT

hörru grabben, ta det bara lugnt och andas, det går över och du kommer att landa

sitt och säg dessa ord för dig själv. Hakuna matata! Det vill hjälpa.

sorry för offtopic men var tvungen
Citera
2015-07-30, 09:45
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
En näranära familjemedlemm dog, sen höll en kompis på o dö, lyckades andas dåodå/min, hörde ande tagen rosliga andningen när han äntligen tog ett, i en dröm sen samma kväll så drömde jag att min mktmktmkt FM Kmr lät så där, precis så där innan den dog han blanda med opi+bens+alk i stora mängder. Men iaf Sry go

Känner att när som stonas jag, ser o hör saker,vet dock att dom inte är riktiga, rök vart jag blåser ut från. Kört hallis innan, tror detta beror på ingen mat o för lite sömn. Vad tror ni?

Älskar denna misstromig rättnu IT IS TOMUTCH MAN!
Paranoid som ett schitså, stel över allt+skakar.
Skämt ut mig? Är tråden äkta? - JA, en heljävla del, spillde, kände hur trötta dom va på mig. Allt jag hörde va shit! Är han heelt bränd eller? O det hålls på o mala om mitt psykiska välmående
Yes! Ramla ofta ner från soffan ...

På golvet perfekt höjd, tar (snortar) bort hela Skåne o Värmland
Som är uppbyggt, säkert 1.5g bara det sen krossa jag kristall o i krossarn så
Körde jag ner näääsan i. Så ja. Vill inte så mkt annat just nu än. SomnAr jag ser jag och hör hur han dör!!! Fitta just det, innan mådde jag skit sen poff dunderunderbart,
Tur att vi inte bor i USA o köpt mig ett riktigt shootgun!
O inte träffa dessa som jag tror (paranoida jag kan ha hört fel)
Just det äter benso sen många år men igår noll inget sug fanns heller brukar
Eller äter dagligen 3mg flubb eller 6mg xanor, vet inte när jag tog sist - drack inget heller. GABA Z är jajag. Blir nog lite 4fbf pulver fattar nada.
Psykos-hittar inte mrz. Personlighet, och att jag helt enkelt hatar livet just nu.

Brukar kirra de mesta, drick sov osv eller gick ju underbart innan?
Z persona självrespekt sjkänsla och o vad jag tycker om utseende och nu kan jag hålla tal, chill down barack!!! Det är inga prova största lina låg väl typ på 1-2g tog o tog.
Hade jag varit mina vänner som jag tycker borde märkt nått?
Softa ner dig dig🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂 njuter ju trevliga av hallisar ,

Puttar bort tallriken det va bäst ahhhh benso ditt schito as.nog benson som ropade.
Just det lite av det jag haft i mig ā-php+4Fbetyrfenyl+tjacksom jag ska ta en stor dos av.

Dör alla? Hjälp!!!!! Käkar bens annars 3ggr/dag och brukar dricka på hårt med alkon.

Just go With The flow? Ingen kmr? Dina vänner kände nog på sig.
Börja typ förra mån - tisdag grymt tjosan o en vän som panga det sa han nästan spydde, som tydligen visar klart bra. Käka? Går inte läs om!!!!

Mer droger känner inte igen mig typ

Typ nyss flyttat till lite större mer männi skor
Som jag kändetyp. Och sköna liksom.
Hatar dig jag skriver på (mob)
Och hjääääälp hela natten av detta!!!!!!
i Syrien eller? Mår nog inte bra alls när jag tänker efter. Kanske pausar upp ett tag.

Fittan jag rädda livet på, ville göra inbrott hos mig. Inte kändisar länge

Fentamys+ben+imo kanske med Joce

Mår total crap. Vill inte längre kan inte längre

Tips. Tryck inte i dig 8G på 30h. Jag körde 1 gram under en dag och blev ordentligt fjuttad.

Förövrigt så älskar jag ditt inlägg och det faktum att det är postat 04:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in