Citat:
Ursprungligen postat av
kapcylisten
Får hoppas jag klarar mig, äh ja tart som de kommer tack för omtanken iallafal

Och halisar?(skuggfolket,nånkommernart, nå läskig flicka ligger i anndrasoffan!!
Skakar ssoomm jag vet varken in eller ut tror jag har lite av de kända CB folk får. Hemma hos en vän så tappa jag bort hela MIN persona osv. Rejsat lite lätt sov faktiskt ok timmar inatt men minst 2-3dar innan vaken innan dess. Snart kört kanske 8g sjköpte så jag hade 11G fina kristaller igår på knappt 30H?! Wtf.
En näranära familjemedlemm dog, sen höll en kompis på o dö, lyckades andas dåodå/min, hörde ande tagen rosliga andningen när han äntligen tog ett, i en dröm sen samma kväll så drömde jag att min mktmktmkt FM Kmr lät så där, precis så där innan den dog han blanda med opi+bens+alk i stora mängder. Men iaf Sry go
Känner att när som stonas jag, ser o hör saker,vet dock att dom inte är riktiga, rök vart jag blåser ut från. Kört hallis innan, tror detta beror på ingen mat o för lite sömn. Vad tror ni?
Älskar denna misstromig rättnu IT IS TOMUTCH MAN!
Paranoid som ett schitså, stel över allt+skakar.
Skämt ut mig? Är tråden äkta? - JA, en heljävla del, spillde, kände hur trötta dom va på mig. Allt jag hörde va shit! Är han heelt bränd eller? O det hålls på o mala om mitt psykiska välmående
Yes! Ramla ofta ner från soffan ...
På golvet perfekt höjd, tar (snortar) bort hela Skåne o Värmland
Som är uppbyggt, säkert 1.5g bara det sen krossa jag kristall o i krossarn så
Körde jag ner näääsan i. Så ja. Vill inte så mkt annat just nu än. SomnAr jag ser jag och hör hur han dör!!! Fitta just det, innan mådde jag skit sen poff dunderunderbart,
Tur att vi inte bor i USA o köpt mig ett riktigt shootgun!
O inte träffa dessa som jag tror (paranoida jag kan ha hört fel)
Just det äter benso sen många år men igår noll inget sug fanns heller brukar
Eller äter dagligen 3mg flubb eller 6mg xanor, vet inte när jag tog sist - drack inget heller. GABA Z är jajag. Blir nog lite 4fbf pulver fattar nada.
Psykos-hittar inte mrz. Personlighet, och att jag helt enkelt hatar livet just nu.
Brukar kirra de mesta, drick sov osv eller gick ju underbart innan?
Z persona självrespekt sjkänsla och o vad jag tycker om utseende och nu kan jag hålla tal, chill down barack!!! Det är inga prova största lina låg väl typ på 1-2g tog o tog.
Hade jag varit mina vänner som jag tycker borde märkt nått?
Softa ner dig dig🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂 njuter ju trevliga av hallisar ,
Puttar bort tallriken det va bäst ahhhh benso ditt schito as.nog benson som ropade.
Just det lite av det jag haft i mig ā-php+4Fbetyrfenyl+tjacksom jag ska ta en stor dos av.
Dör alla? Hjälp!!!!! Käkar bens annars 3ggr/dag och brukar dricka på hårt med alkon.
Just go With The flow? Ingen kmr? Dina vänner kände nog på sig.
Börja typ förra mån - tisdag grymt tjosan o en vän som panga det sa han nästan spydde, som tydligen visar klart bra. Käka? Går inte läs om!!!!
Mer droger känner inte igen mig typ
Typ nyss flyttat till lite större mer männi skor
Som jag kändetyp. Och sköna liksom.
Hatar dig jag skriver på (mob)
Och hjääääälp hela natten av detta!!!!!!
i Syrien eller? Mår nog inte bra alls när jag tänker efter. Kanske pausar upp ett tag.
Fittan jag rädda livet på, ville göra inbrott hos mig. Inte kändisar länge
Fentamys+ben+imo kanske med Joce

Mår total crap. Vill inte längre kan inte längre