2015-07-26, 19:37
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Mm visst, tänkte dra i mig allt på en gång. Första gången jag testar en rc-drog så det är väl bara att tuta och köra antar jag? Tackar ödmjukast för ditt svar om du nu var seriös

Han var nog seriös faktiskt. Många tar enorma mängder i taget. Gör inte det, men att höfta är nog ingen fara. Inte så att risken för överdos verkar ligga i storleksordningen +/- 10 mg precis.
Citera
2015-07-27, 16:00
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Ytterligare en nybörjarfråga... Jag har ingen digitalvåg. Har fått hem 500mg (kan ju vara mer eller mindre, i don't know). Går det bra att höfta lite, eller är det för risky?

dela upp dina 500mg i 5lika stora högar,åååå whips så har du 100mg linor (:

Mvh MW -ooooh 501inlägg"
Citera
2015-07-27, 19:00
Medlem
FuckedByZappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Han var nog seriös faktiskt. Många tar enorma mängder i taget. Gör inte det, men att höfta är nog ingen fara. Inte så att risken för överdos verkar ligga i storleksordningen +/- 10 mg precis.

Tack! Testar senare ikväll. Ska bli intressant!
Citera
2015-07-28, 01:04
Medlem
3-CMC hela dagen och nu vill jag sova? Är i en nuvarande AT av opiater också. Men över till min fråga;
Jag har Klonazolam hemma som tydligen är någon ny rc-benso. Kan man ta en 0.5mg av dom för att kunna somna in och inte råka göra bort sig själv inatt på benson?

Edit: eftersom det är ett 3-CMC rus jag vill landa ifrån så passade denna bättre in här (så inte nån mod blir arg på mig)
Senast redigerad av Maketo 2015-07-28 kl. 01:06.
Citera
2015-07-28, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maketo
3-CMC hela dagen och nu vill jag sova? Är i en nuvarande AT av opiater också. Men över till min fråga;
Jag har Klonazolam hemma som tydligen är någon ny rc-benso. Kan man ta en 0.5mg av dom för att kunna somna in och inte råka göra bort sig själv inatt på benson?

Edit: eftersom det är ett 3-CMC rus jag vill landa ifrån så passade denna bättre in här (så inte nån mod blir arg på mig)
Klart du kan ta .5mg Clonazolam. Vad ska du annars göra med dom om du inte vill äta dom pga rädsla för att göra bort dig.

Börja med .5mg och se om det räcker, med tanke på att du skriver att du även har abstinens från opiater så är chansen överhängande att du behöver större dos än så.
Men som sagt börja på lägsta och känn efter om du inte har erfarenhet sedan innan.
Citera
2015-07-28, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Klart du kan ta .5mg Clonazolam. Vad ska du annars göra med dom om du inte vill äta dom pga rädsla för att göra bort dig.

Börja med .5mg och se om det räcker, med tanke på att du skriver att du även har abstinens från opiater så är chansen överhängande att du behöver större dos än så.
Men som sagt börja på lägsta och känn efter om du inte har erfarenhet sedan innan.

Haha har aldrig gillat benso då det förändrat alldeles för mycket hos brukaren och minnesluckorna är inte heller att föredra.
Däremot har jag använt mig av en annan bensovariant vilket är Imovane. Och med den kan man somna hur bra som helst utan några jobbiga biverkningar. Så kortfattat är jag ute efter nått som får mig att somna efter 3-CMC.

Men jag gör som du säger och testar med en 0.5mg och låser fast mig i sängen helt enkelt!

Edit: Tack för dina råd förresten!
Senast redigerad av Maketo 2015-07-28 kl. 01:48.
Citera
2015-07-28, 09:58
Medlem
cornichoners avatar
Hurdant rus ger denna om ni skulle jämföra med någon annan drog? Är den mer som kokain/amfetamin/mdma/mephedrone/annat...?

MVH
Citera
2015-07-29, 12:01
Medlem
Jag tycker den är som en svag och kortverkande version (1 timme högst) av amfetamin.
En utav de vanliga bieffekterna med amfetamin håller dock i sig efter det och jag kan inte sova innan 48 timmer trots stark benzo.

Det positiva är det som också kan ses som nackdelen, den är mild, du blir pigg med inte energiskt hyper, du blir inte knäpp på den. Ingen paranoia. Svagt välbefinnande som håller i sig längre än energin den ger.
Senast redigerad av edulimefragetecken 2015-07-29 kl. 12:16.
Citera
2015-07-29, 12:21
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edulimefragetecken
Jag tycker den är som en svag och kortverkande version (1 timme högst) av amfetamin.
En utav de vanliga bieffekterna med amfetamin håller dock i sig efter det och jag kan inte sova innan 48 timmer trots stark benzo.

Det positiva är det som också kan ses som nackdelen, den är mild, du blir pigg med inte energiskt hyper, du blir inte knäpp på den. Ingen paranoia. Svagt välbefinnande som håller i sig längre än energin den ger.
Förstår inte riktigt din andra mening, menar du att denna är lika svår/seg att somna på som på amfetamin? Jag har nämligen också det problemet... Kan inte somna efter amfetamin.
Citera
2015-07-29, 14:22
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Någon som utvärderat ar*m*rs batch?

Bör väl vara samma nittioniokommanånting procents renhet som hos de andra stora, men jag blir alltid skeptisk till (säljares egna) formuleringar i stil med "3-CMC* Extremt fin batch, väldigt lik 3-MMC!". Vågar man sig på en lite större beställning?
Citera
2015-07-29, 16:45
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Någon som utvärderat ar*m*rs batch?

Bör väl vara samma nittioniokommanånting procents renhet som hos de andra stora, men jag blir alltid skeptisk till (säljares egna) formuleringar i stil med "3-CMC* Extremt fin batch, väldigt lik 3-MMC!". Vågar man sig på en lite större beställning?
Beställde idag, återkommer med rapport när jag testat det på min labbråtta.
Citera
2015-07-29, 20:20
Medlem
Jag har skickat efter en 5:a från aromer jag också så den kommer på fredag, jag har använt 47 gram på lite över en månads period, 31 gram från rckem och 16 gram av asken., fick hem 3 gram av askens igår och det tog mig 24 timmar att snorta upp det och jag höll mig konstant fjuttad. jag ska ge er en bra utvärdering av aromers så fort varorna landar, nu är det bäst att ja slutar babbla slängde i mig 5 klonazolam så är inte riktigt på hugget.

PEACEOUT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in