2015-02-21, 00:17
Medlem
litespeedad,vobbel, yttersliten eufori. fanns tecken på ögonwobbeg snok efet 20 min, testade röka dom sista 50 mg. av rökningen vart jag lite mer speedad,

stora doser krävs, nästa gång blir det 500mg bom, och två näsor ´a 100 mg st.

mvh

ångrar jag dosera som jag gjorde 150 snok, följs av 350 m

Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Krossade stenarna till ett fint pulver å lite mindre kristaller.

Drog just upp ca 150 mg i snoken, svider på rätt bra

T - 1 skallen känns lättare. Ytterst liten humörboost för tillfället.

Återkommer

Mvh
Citera
2015-02-22, 22:50
Medlem
jokkolikercs avatar
Godkväll.

Ja e lyckligt lottad att få erhålla ett sampel av denna kemikalie. Det anländer antagligen på tisdag.
Åter kommer.
Fridens
Citera
2015-02-23, 15:49
Medlem
OnTheWeeds avatar
Finns det någon som vet rustid och hur det är att sova efter man tagit detta?
Citera
2015-02-23, 20:32
Medlem
Hej! Jag har haft möjligheten att kunna forska med 3-CMC under ett tag.
Skulle väl säga att rustiden sitter i under ca en timme, beroende på mängd. Det händer också väldigt lätt att man fortsätter forska in på småtimmarna och över natten. Det är ju inte lätt att gå ifrån och lägga sig när man är inne i något
Jag har haft jävligt roliga stunder med kristallerna, och specillt sweet att ha sex i deras närvaro...
Citera
2015-02-23, 22:16
Medlem
jokkolikercs avatar
Godkväll, jag fick ett paket med 3-cmc idag.

Mycket trevligt har det varit.
Jag hällde en nästan genomskinlig kristall som vägde 0,5 gram i ett glas och mätte upp 6ml vatten med pumpen. Lösningen blev glasklar .
2meter glasklar lösning dras upp igenom bommuls tussen som jag laggt i glaset.

Jag injicerar i underarmen med en kort orange nål efter att jag fått ett klockrent svar.

Jag blir helt varm , stark eufori och känner mej lätt anfådd när jag glider ner på golvet i badrummet.
Jag får en mättad känsla ,känner mej hel och
Uppskattar nuet till max. Rushen fortskrider ca1 min och övergår sedan till en kraftig påtändkänsla som avtar o försvinner helt efter ca 3 timmar. Jag fyller på och får samma effekt på samma mängd (2ml) från koppen.

Jag gillade intensiteten i 3-cmc och att den går ut helt o lämnar bara en liten känsla av tomhet efter ca 3 timmar.
Mycket bra I.V drog för er som vill ha en mysig stund och sedab återgå till livet igen efter ett par timmar . o e det så att man vill o kan så e det bara att fylla på för att fortsätta resan precis där man sluta.
Ska ta mina sista två meter som e kvar i koppen nu.
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2015-02-23, 22:24
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Hej! Jag har haft möjligheten att kunna forska med 3-CMC under ett tag.
Skulle väl säga att rustiden sitter i under ca en timme, beroende på mängd. Det händer också väldigt lätt att man fortsätter forska in på småtimmarna och över natten. Det är ju inte lätt att gå ifrån och lägga sig när man är inne i något
Jag har haft jävligt roliga stunder med kristallerna, och specillt sweet att ha sex i deras närvaro...

Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Godkväll, jag fick ett paket med 3-cmc idag.

Mycket trevligt har det varit.
Jag hällde en nästan genomskinlig kristall som vägde 0,5 gram i ett glas och mätte upp 6ml vatten med pumpen. Lösningen blev glasklar .
2meter glasklar lösning dras upp igenom bommuls tussen som jag laggt i glaset.

Jag injicerar i underarmen med en kort orange nål efter att jag fått ett klockrent svar.

Jag blir helt varm , stark eufori och känner mej lätt anfådd när jag glider ner på golvet i badrummet.
Jag får en mättad känsla ,känner mej hel och
Uppskattar nuet till max. Rushen fortskrider ca1 min och övergår sedan till en kraftig påtändkänsla som avtar o försvinner helt efter ca 3 timmar. Jag fyller på och får samma effekt på samma mängd (2ml) från koppen.

Jag gillade intensiteten i 3-cmc och att den går ut helt o lämnar bara en liten känsla av tomhet efter ca 3 timmar.
Mycket bra I.V drog för er som vill ha en mysig stund och sedab återgå till livet igen efter ett par timmar . o e det så att man vill o kan så e det bara att fylla på för att fortsätta resan precis där man sluta.
Ska ta mina sista två meter som e kvar i koppen nu.
Fridens liljor
Jokkolikerc

Vill ni beskriva rushen och ruset, nasalt som iv, jämfört med andra katinoner? Methylone, Mephedrone, 3-mmc, 4-cmc, ect. Ration mellan dopamin och serotonin, och så vidare.
Senast redigerad av kattvrak 2015-02-23 kl. 22:43.
Citera
2015-02-23, 22:36
Medlem
jokkolikercs avatar
Det liknar inte nått jag testat tidigare då , har testat det mesta. Kicken vid i.v administration liknar 40% av mefedron och resten påminner om kokain skulle jag säga . sorry min okinighet när det kommer till kemiska termer.

Det e jävligt sjysst iallafall

Mvh
Citera
2015-02-24, 07:10
Medlem
Jag tycker ungefär samma som ovanstående, påminner om kokain i SMÅ doser och typ hälften av Krabban vid större doser.

Ganska nära effekten av 3-mmc kan jag tycka med.

Jokkolikerc och jag tror jag har fått av samma leverantör misstänker jag som verkar ha en ganska fin batch
Citera
2015-02-25, 07:31
Medlem
svampssons avatar
ger denna utslag för nåt?
Citera
2015-02-25, 08:32
Medlem
Jag håller med om att den påminde om 3mmc, den bästa efterträdaren som jag provat till min gamla vardagsfavorit.

Lovade att ge shoppen som bjöd mig på sample en gröning, RCKemi------.-- Smidigt fick hem paketet inom ett dygn. Tackar och bockar!
Citera
2015-02-25, 08:40
Medlem
1994-1s avatar
Nej inte dagen efter på Spice och multi sticka.
150-200mg 30h efter intag
Citera
2015-02-25, 10:34
Medlem
svampssons avatar
vart finner jag denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem