2014-08-29, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Hur gammal är du? 14?

jag är 28 år , och jag har panik just nu , det där är inte snällt sagt av dig , jag trollar inte
Citera
2014-08-29, 19:49
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
okej , ska nog försöka gå ut o gå lite då ... Men jag har så ont i munnen , hur fan kan ja hade av att snorta ? jag har fått blåsor på tungan och i kinden , när jag dricker så gör de jätte ont
Det är för att du har varit torr i munnen och antagligen sugit och tuggat och haft dig, då blir det så.

Alla dina problem löses med de tips du fått i tråden, följ dem, eller ring ambulans och få lite lugnande.

Att du ser saker beror antagligen på din sömnbrist.
Citera
2014-08-29, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Det är för att du har varit torr i munnen och antagligen sugit och tuggat och haft dig, då blir det så.

Alla dina problem löses med de tips du fått i tråden, följ dem, eller ring ambulans och få lite lugnande.

Att du ser saker beror antagligen på din sömnbrist.

så jag håller inte på att få en psykos med andra ord tror du ?
Citera
2014-08-29, 19:50
Medlem
Citat:
jag har panik ångest , jag trollar inte jag lovar !! , jag är rädd för att jag ska få en hjärt attack eller hjärnblödning för de gör så ont i bröstet och jag känner att de trycker i huvudet
Ja, det är precis vad du har. Du har ångest. Och din ångest ökar av att du är rädd för symptomen som ångesten ger. Se till att lugna ner dig själv en gnutta.
Senast redigerad av Daudodidi 2014-08-29 kl. 19:53.
Citera
2014-08-29, 19:51
Medlem
Aviarts avatar
Okej polarn, bara ta det lugnt. Du är påtänd, punkt. Drick mycket vatten, släng på lite schysst musik och det kommer bli bra. Kanske tillochmed försöka njuta lite av det. Spela något spel som är i rätt tempo, schysst speedig musik. Det är faktiskt inte farligt :=)
Citera
2014-08-29, 19:52
Medlem
Kroppen går på högvarv, det är inget unikt med dig utan så här är det för alla. Du håller ju inte på att dö eller någonting, tvärtom så så håller det ju på att gå ur kroppen. Det blir bara bätte.
Sätt på någon tvserie eller spela angry birds eller något så att det går ett par timmar sen kommer du ha lugnat ner dig.
Citera
2014-08-29, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Du har ångest. Många av dina symptom tyder det. Din ångest ökar av att du är rädd för symptomen som ångesten ger. Se till att lugna ner dig själv en gnutta.

ja men jag är rädd att hjärtat ska stanna för jag har så ont i bröstet , jag vill inte dö

jag ska ringa 112 nu , jag klarar inte av det här
Citera
2014-08-29, 19:54
Medlem
Fick du inte en hjärtattack under rusets peak så får du det nog inte nu heller..
Hallisarna försvinner snabbt om man lägger sig ner och vilar, bröstsmärtor och annat äckligt försvinner om man äter, dricker och vilar.

Se till att ha bra mat hemma nästa gång, om det blir någon nästa gång.
Citera
2014-08-29, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Fick du inte en hjärtattack under rusets peak så får du det nog inte nu heller..
Hallisarna försvinner snabbt om man lägger sig ner och vilar, bröstsmärtor och annat äckligt försvinner om man äter, dricker och vilar.

Se till att ha bra mat hemma nästa gång, om det blir någon nästa gång.

det kommer ALDRIG bli nån nästa gång
Citera
2014-08-29, 19:56
Medlem
Citat:
ja men jag är rädd att hjärtat ska stanna för jag har så ont i bröstet , jag vill inte dö

jag ska ringa 112 nu , jag klarar inte av det här
Men känner du till symptomen för ångest?

Du har ont i bröstet för att du har ångest.

Men visst, ring du 112 om du fortfarande är rädd. Tror dock att de kommer att bekräfta det jag säger.
Senast redigerad av Daudodidi 2014-08-29 kl. 20:00.
Citera
2014-08-29, 19:57
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
det kommer ALDRIG bli nån nästa gång

Du kommer inte att dö. Drick vatten! Ju mer du själv stirrar upp dig desto värre blir det. Bara ta det lugnt.
Citera
2014-08-29, 20:00
Medlem
Jättesött te som jag doppar knäckebröd i brukar jag få i mig. Små bitar salt kött kan också funka.

Jag tror den största anledningen att man mår så dåligt av amfetamin är att man inte äter och sover. När jag haft hypermaniska anfall och inte ätit och sovit så krampar kroppen på ungefär samma sätt och det är samma ångestkänsla.
När jag lärde mig äta när jag tog tjack blev jag av med den mesta at'n och kunde ofta somna gott också.

Din kropp skriker efter mat just nu det är därför du inte kan sova och har sån ångest. Jag lovar dig att om du får i dig lite mat, vad som helst så kommer du må bättre. Söta saker och drycker är också bra.

Knäckebröd brukar jag få i mig ett halvt eller kanske en hel, då får tarmarna jobba lite och så får jag i mig socker och antioxidanter från teet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in