2014-08-29, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Gör det du, bara att ringa så kommer de och hämtar dig. Då får du nog något lugnade så du kan slappna av.

kommer jag bli polisanmäld då? jag vill inte förlora mitt jobb
Citera
2014-08-29, 19:37
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
hur ska ja kunna gå till affären ? jag skakar som ett asplöv o känner mig hög , jag kommer inte ens orka gå dit eller ens betala , jag kommer tappa plånboken
Sluta nu. Klart du kan gå till affären, det är bara att knalla på. Lite jävlaranamma måste du ha dig! Andas djupa andetag, gå till hallen och få på dig skorna, glöm inte plånboken.
Citera
2014-08-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
kommer jag bli polisanmäld då? jag vill inte förlora mitt jobb
Det har jag svårt att tro, men jag vet inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Sluta nu. Klart du kan gå till affären, det är bara att knalla på. Lite jävlaranamma måste du ha dig! Andas djupa andetag, gå till hallen och få på dig skorna, glöm inte plånboken.
Eller ringa en vän.
Citera
2014-08-29, 19:39
Bannlyst
Citat:
Det har jag svårt att tro, men jag vet inte.
Eller ringa en vän.

Ringa en vän ? Tjena kompis jag har knarkat o behöver din hjälp att gå till affären åt mig ...

jag tror inte det , jag vill dölja det här för mina vänner
Citera
2014-08-29, 19:40
Medlem
Gå ut och få lite frisk luft, drick vatten och försök sedan lägga dig och sova. Du behöver sömn och vätska. I morgon är du bättre.
Citera
2014-08-29, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runkeball
Gå ut och få lite frisk luft, drick vatten och försök sedan lägga dig och sova. Du behöver sömn och vätska. I morgon är du bättre.

men jag kan inte sova , jag tror att jag har fått en psykos , jag ser saker som man inte ska se...
Citera
2014-08-29, 19:42
Bannlyst
jag ser ormar och spindlar som åker in o ut ur väggarna , och skuggor som åker fram o tillbaka i lägenheten , jag klarar inte av de här , ja tror jag ska hoppa från min balkong snart , jag är så rädd
Citera
2014-08-29, 19:44
Medlem
Gå en promenad , du skingrar tankarna. Du har tjackångest....
Citera
2014-08-29, 19:45
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Hur gammal är du? 14?
Citera
2014-08-29, 19:45
Medlem
Men ring din bror då.... Du är ju helt omöjlig. Trollar du eller? Du lyssnar ju inte på ett enda tips du har fått.
Citera
2014-08-29, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runkeball
Gå en promenad , du skingrar tankarna. Du har tjackångest....

okej , ska nog försöka gå ut o gå lite då ... Men jag har så ont i munnen , hur fan kan ja hade av att snorta ? jag har fått blåsor på tungan och i kinden , när jag dricker så gör de jätte ont
Citera
2014-08-29, 19:48
Bannlyst
Citat:
Men ring din bror då.... Du är ju helt omöjlig. Trollar du eller? Du lyssnar ju inte på ett enda tips du har fått.

jag har panik ångest , jag trollar inte jag lovar !! , jag är rädd för att jag ska få en hjärt attack eller hjärnblödning för de gör så ont i bröstet och jag känner att de trycker i huvudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in