2014-08-29, 19:00
Bannlyst
Hej !!

Jag vill börja att säga att jag är helt ovan när det gäller droger , Men min bror kom hem till mig igår och bjöd mig på amfetamin. och dum som jag var så testade jag

Jag kunde inte sova på hela natten och jag tok svettades och skakade , jag drog 5 linor , jag har ju fan ingen aning hur mkt man ska ta.

Just nu i skrivande stund har jag VÄLDIGT ont i bröstet och hjärtat slår tok snabbt , det är väldigt obehagligt. och andringen känns jobbig eftersom ja har så ont i bröstet , Sen känner jag mig berusad med och nu när jag tittar in i dataskärmen så ser jag skuggor som rör sig i ögonvrån och när ja tittar dit så är inget där !!!

jag är jätte nojjig och orolig , ska ja ringa en ambulans ?
Citera
2014-08-29, 19:05
Medlem
Blaze.s avatar
Rök en holk och försök sova.
Citera
2014-08-29, 19:06
Bannlyst
opiater
och blodtryckssänkare
Citera
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Lugna ner dig. Du kommer inte dö, du har en vanlig avtändning bara. Det går över.

Släng i dig lite benso och käka ett stadigt mål mat.
Citera
Bannlyst
jag har alkohol hemma , ska ja ta det för att lugna mig eller förvärrar jag bara allt då ?
Citera
2014-08-29, 19:08
Medlem
Ät nyttig mat och drick mycket vatten. Det blir tusen gånger bättre då, men det kommer märkas mer imorgon.
Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
jag har alkohol hemma , ska ja ta det för att lugna mig eller förvärrar jag bara allt då ?
Det kan hjälpa mycket, men sup dig inte full.
Senast redigerad av Endofin 2014-08-29 kl. 19:11.
Citera
2014-08-29, 19:09
Bannlyst
Det känns skitkonstigt , när jag går omkring så känns det inte som jag är berusad , utan mer som att jag har distans från min kropp , jag vet inte hur fan jag ska förklara , det känns väldigt onaturligt iaf och så har jag syner som ja fattar själv att det inte är på riktigt , jag håller på o dör av ångest just nu
Citera
2014-08-29, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Ät nyttig mat och drick mycket vatten. Det blir tusen gånger bättre då, men det kommer märkas mer imorgon.

kommer det bli värre imorgon? då ringer jag en ambulans nu , jag orkar inte med det här
Citera
2014-08-29, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
kommer det bli värre imorgon? då ringer jag en ambulans nu , jag orkar inte med det här

jag läste fel för att jag är så stressad
Citera
2014-08-29, 19:13
Medlem
Stäng av datorn, drick och ät något, sen tar du en öl. Lägg dig ner och blunda för då vilar du upp hjärnan.

Ta en dusch innan också.
Citera
2014-08-29, 19:13
Medlem
Nirps avatar
Oroa dig inte, det är antagligen din ångest som ger dig de fysiska symptom du upplever. Drick några öl, försök slappna av och gå och lägg dig. Gör avslappningsövningar i sängen och var uthållig, du kommer att somna till slut, även om det kan ta ett tag. Imorgon kommer du att må mycket bättre.

[EDIT] Ät mat också! Även om det känns svårt, så se till att få dig näring.
Citera
2014-08-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
[EDIT] Ät mat också! Även om det känns svårt, så se till att få dig näring.
Om man har svårt för att äta så är äpplen jävligt enkelt att få i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in