• 1
  • 2
2014-08-27, 18:01
Medlem
Knullkungens avatar
Nytt program som börjar i kväll där vi får följa skadedjursbekämpare mot råttor, kackerlackor, vägglöss, getingar m.mn.

http://tinyurl.com/kr4j96l

Vad tycker ni om programmet och programmidén? Kommer vi att få se även invandrad ohyra?
Citera
2014-08-27, 18:03
Medlem
svar ja, vi reser mer och mer...
Citera
2014-08-27, 20:12
Medlem
irrblosss avatar
Söta skadedjurstekniker de där två systrarna. Jag fick plötsligt väldigt mycket bin och måste ringa dem...
Citera
2014-08-27, 20:13
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Verkar vara lite av en freakshow än så länge. De framställer djuren som livsfarliga och de sk. råttjägarna verkar ju...lite märkliga.
Citera
2014-08-27, 20:21
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Verkar vara lite av en freakshow än så länge. De framställer djuren som livsfarliga och de sk. råttjägarna verkar ju...lite märkliga.

Lite märskliga ja. Undrar om han fått manus, han som jagar råttor bland hönsen. Eller om han såg det som sin chans iom dethär tvprogrammet att "tänka som en råtta". Dra skämt om dammråttor osv.

Geting-rensning vet jag att det finns privata som rensar ut (iaf från båtar), kostar en 500 och sitter lappar på min lokala ica.
Citera
2014-08-27, 21:02
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Lite märskliga ja. Undrar om han fått manus, han som jagar råttor bland hönsen. Eller om han såg det som sin chans iom dethär tvprogrammet att "tänka som en råtta". Dra skämt om dammråttor osv.

Geting-rensning vet jag att det finns privata som rensar ut (iaf från båtar), kostar en 500 och sitter lappar på min lokala ica.
Njaa. Ganska hög freakshowvarning på det där. Känns som att han "råttchefen" såg sin chans här att få in lite extradeg till sin lilla råttfirma så han anställer några halvsnygga tjejer och kör fullt ut på kanal 5:s idé om att göra en "dokumentär".
Citera
2014-08-27, 21:02
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Små blondier son älskar att döda bin elakt.

Hönshus killen riktigt skön spec sjungandes "blonda svenska vikingar" i slutet.
Citera
2014-08-28, 17:37
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Njaa. Ganska hög freakshowvarning på det där. Känns som att han "råttchefen" såg sin chans här att få in lite extradeg till sin lilla råttfirma så han anställer några halvsnygga tjejer och kör fullt ut på kanal 5:s idé om att göra en "dokumentär".

Jag fick den känslan jag med. Hon som var med honom verkade inte så road av hans skämt alls, skrattade lite osäkert för att visa att han är högre i näringskedjan så hon stårut med hans dröl.

Overall så gillade jag programet.
Citera
2014-08-28, 18:14
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Jag fick den känslan jag med. Hon som var med honom verkade inte så road av hans skämt alls, skrattade lite osäkert för att visa att han är högre i näringskedjan så hon stårut med hans dröl.

Overall så gillade jag programet.
Innan programmet började satte jag det på ungefär -7 i en skala på 1-10, men efter att sett det får det runt 3. Det fanns ett visst underhållningsvärde, men jag tvivlar att jag kommer se nästa avsnitt.
Citera
2014-08-28, 22:42
Medlem
Enydrions avatar
har sett första avsnittet nu, var helt ok, men tyvärr är beskrivningen av avsnitten helt fel, de verkar ha blandat ihop avsnitten totalt...
Citera
2014-08-28, 22:44
Medlem
Tyckte att det kändes "regisserat", alltså skådespelare typ. Men tydligen finns företaget i verkligheten

Mycket unga personer som jobbar på företaget i alla fall, visst det krävs kanske inte någon vidare utbildning för jobbet förvisso.........
Citera
2014-08-29, 12:54
Medlem
Haveaorgys avatar
Haha, tycker att det var riktigt roande stundtals!
Dom som är med verkar veta vad dom snackar om och jag tror inte företaget skickar fram vem som helst i tv-samband.

Ser fram emot nästa avsnitt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in