Citat:
Ursprungligen postat av
HentaiMannen
De anser den är potent och lätt att överdosera på, speciellt mixat med andra downers. Något brukare borde veta om, speciellt om de hänger på svenska brukarföreningen kan man tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
itworks
Potent har jag förstått att den är, men brukar man istället för att missbruka lär det vara lika "säkert" som lagliga benzos med andra ord?
Har kombinerat denna med 500-1000mg tramadol vid några tillfällen. Till det har det fungerat bra. Har börjat nodda mer, vilket har varit skönt då jag inte sover jättemycket annars om jag inte röker cannabis (vill inte slösa bort mitt liv på att röka så mycket varje dag). Hursomhelst så har det varit lugnt att ta denna tillsammans med andra downers, inkl. Alkohol för mig.
Det är hel lugnt att ta denna om man inte tar den dagligen, utan kanske 1 gång i veckan max om man planerar att köra så en längre period. Jag tycker att man får avtändning rätt enkelt på den. Jag tog i 11 dagar och fick en AT från helvetet, men jag hade tagit imovane i en vecka innan jag började på flubben med så det kan ha inverkat lite.
Bör tillägga att min högsta dos flubromazolam har varit 10mg och jag blackade inte ur.
mvh