2014-12-24, 22:25
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Vad grundas detta på? Info?

De anser den är potent och lätt att överdosera på, speciellt mixat med andra downers. Något brukare borde veta om, speciellt om de hänger på svenska brukarföreningen kan man tycka.
Citera
2014-12-24, 22:32
Medlem
itworkss avatar
Potent har jag förstått att den är, men brukar man istället för att missbruka lär det vara lika "säkert" som lagliga benzos med andra ord?
Citera
2014-12-24, 22:52
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
De anser den är potent och lätt att överdosera på, speciellt mixat med andra downers. Något brukare borde veta om, speciellt om de hänger på svenska brukarföreningen kan man tycka.

Citat:
Potent har jag förstått att den är, men brukar man istället för att missbruka lär det vara lika "säkert" som lagliga benzos med andra ord?

Har kombinerat denna med 500-1000mg tramadol vid några tillfällen. Till det har det fungerat bra. Har börjat nodda mer, vilket har varit skönt då jag inte sover jättemycket annars om jag inte röker cannabis (vill inte slösa bort mitt liv på att röka så mycket varje dag). Hursomhelst så har det varit lugnt att ta denna tillsammans med andra downers, inkl. Alkohol för mig.

Det är hel lugnt att ta denna om man inte tar den dagligen, utan kanske 1 gång i veckan max om man planerar att köra så en längre period. Jag tycker att man får avtändning rätt enkelt på den. Jag tog i 11 dagar och fick en AT från helvetet, men jag hade tagit imovane i en vecka innan jag började på flubben med så det kan ha inverkat lite.

Bör tillägga att min högsta dos flubromazolam har varit 10mg och jag blackade inte ur.

mvh
Citera
2014-12-25, 12:21
Avstängd
Min kompis dog förra veckan när han blandade flubromazolam och heroin...
Citera
2014-12-25, 12:35
Medlem
whoops021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Min kompis dog förra veckan när han blandade flubromazolam och heroin...

Ville han dö? Rysk roulette att blanda benzo och heroin.

Begklagar.
Citera
2014-12-25, 12:40
Medlem
anapols avatar
En 0,5a av denna och jag mår bättre än på 2-3 Xanor!
Citera
2014-12-25, 12:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av whoops021
Ville han dö? Rysk roulette att blanda benzo och heroin.

Begklagar.

Det var en tabbe... Han hade hållt på att knarka på liknande sätt hela sin drogkarriär, men en ny faktor som spelade en stor roll var just flub.
Citera
2014-12-25, 21:04
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Någon som vet hur ar*mers 0,75 batch ser ut? Färg/form?

Små röda, runda, hårda
Med skåra.
Citera
2014-12-25, 21:06
Medlem
JiseOnes avatar
Mycket trevlig benso! Fick mina första 70 på ett tag i tisdags! 5 kvar, ätit kanske 40. En av mina favoeitbenso! Toleransen går doxk upp fort, beror kanske på pris å tillgänglighet - även när det gäller r.ex xanor äe jag uppe i 50 och fler pm dagen.

Kollade orderhistorik, 100-200 varannN dag, allt frpb CL

Detta tror jag är en sv dw få som med etizolam överlever en klassning. Någon som vet när den kommer
Senast redigerad av JiseOne 2014-12-25 kl. 21:15.
Citera
2014-12-25, 23:47
Medlem
Citat:

Detta är en mix av Halcion och Rohypnol. Har du ingen tolerans och överdoserar kommer du däcka i sängen direkt. Någon kanske tar de på stan och de är ju inge lyckat.
Citera
2014-12-26, 00:27
Medlem
CoopColas avatar
Detta verkar nice! Köpte den där rc'n som hette något med AH när det var relativt nytt på svenska sidor och det var flera andra som upplevde samma grej, hur är det med denna?

Vilken svensk sida har bäst batch inne just nu?

Kan bara läsa fb via mobilen och har inte lyckats hitta adressen till "svea" som folk pratar om.. kan nån va schysst o pma?

Har förstått att toleransen går upp rätt fort på detta, men om man håller sig till att ta bara två ggr per vecka (typ tis/fre eller ons/lör), hur är det med toleransutvecklingen då?
Citera
2014-12-26, 16:52
Medlem
beställde i vanlig ordning ifrån CL i på julafton, tror ni man vågar hoppas på måndag?
rekommenderar för övrigt Chemlegal, dom har bäst batch/pris enligt mig. testat på flesta sidorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in