2015-03-03, 22:07
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Är TTs flubromazolam fortfarande bästa?? Knappast, om du vill ha hälften tablett och hälften pulver så visst beställ. Aromers funkar, de mörkröda, rc24 hade dom oxo, men tycker dom mörkröda är så jävla hårt pressade, tar längre tid för kroppen att ta upp dom, känns så iaf. CLs vet jag inte, de verkar ha schyssta priser annars. Kan annars rekommendera rc24 senaste vita, bra tryck i dom.

mycket bra pris, halva påsen var full med pulver från senaste beställningen, trodde de slutat med skräpiga hempressningar

är de vita från TT samma piller som rc24?

eller, det kanske det inte kan vara då tts påsås vara 1,5 och rc24 1,25 vill inte få halvdana grejjer.

Edit: hur länge sedan var det du fick pulvrigtpressade piller från TT?

Edit2: någon som fått hem de vita flubbarna från TT?
Senast redigerad av Sn0o0oZ 2015-03-03 kl. 22:35.
Citera
2015-03-03, 22:13
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Måste käka dessa en stund nu för att lindra den här j-vla avtändningen från Lyrica men kan någon snälla säga att det finns något sätt att undvika att bli så evinnerligt sömnig?
Har du provat någon annan Benso som är lite klenare än Flubromazolam?

Om du bara har provat Flubromazolam?
Så tycker jag du ska ge dom andra Bensodiazepiner en chans! Det finns ju en hel del i den släkten!

Mvh!
Citera
2015-03-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
Är TTs flubrozalam fortfarande den bästa??

bättre än armorers??

eller är CLs bättre? mvh 8+ år gammalt konto.

Ej prövat TTs men flera andra shoppars. 1,5orna på dr***er är de bästa jag prövat dock. Brytskora så man kan ta en 1/4 eller 1/2 med. Verkar väldigt jämna i kvalitet.

Denna benson är riktigt potent så ta de lugnt, börja helst med en halva om det gäller 1,5or. Undvik alkohol. Cannabis eller stimulantia(lågdos för att ta bort biverkningar, högre till AT (en två st räcker) funka det utmärkt med dock.
Senast redigerad av heyhey1 2015-03-03 kl. 23:43.
Citera
2015-03-04, 01:21
Medlem
Tja käkat 1 flub 0,75 tror jag + 2 x 3mg meclonazepam samt druckit en starköl oh rökt bra grass dock lite utspritt under dan, vad är doserings rekomendation?
Peace
Citera
2015-03-04, 08:27
Medlem
Shrugss avatar
haha vilken morgon!! Käkade 2st av mina egna igår (2mg) totalt. Vaknade idag lagom svajig och fortfarande bensad. Ramlade ner för trappan, vilken inte va de skönaste jag gjort. Går in i badrummet för att borsta tänderna men de slutar med att jag trillar i badkaret istället. Haha, svär hade ni sett det hade ni dött av garv.

Flub is the shit.

pz
Citera
2015-03-04, 10:26
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalist
[url="adress[/URL]

Jag undrar det är för styrka på deras flubromazolam, det framgår inte, Bör vara mer än 2mg/st med tanke på priset?
Citera
2015-03-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesAvenger
Jag undrar det är för styrka på deras flubromazolam, det framgår inte, Bör vara mer än 2mg/st med tanke på priset?
¨

Nej, det är 1mg. Men då är det verkligen 1MG också, inte som dom andra som innehåller typ 0.2
Citera
2015-03-04, 15:42
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalist
¨

Nej, det är 1mg. Men då är det verkligen 1MG också, inte som dom andra som innehåller typ 0.2

Okej!

Vilka andra?
Citera
2015-03-04, 16:16
Medlem
Orifarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
mycket bra pris, halva påsen var full med pulver från senaste beställningen, trodde de slutat med skräpiga hempressningar

är de vita från TT samma piller som rc24?

eller, det kanske det inte kan vara då tts påsås vara 1,5 och rc24 1,25 vill inte få halvdana grejjer.

Edit: hur länge sedan var det du fick pulvrigtpressade piller från TT?

Edit2: någon som fått hem de vita flubbarna från TT?

Jag har fått hem de vita flubbarna från TT. Inget kross, alla var hela. Fick dessutom ett par extra på köpet.
Citera
2015-03-05, 07:40
Medlem
Sumangars avatar
Köpte hem RC2Fyras flubromazolam.

Och satan i gatan vad dom är bra.
Tog två st vid kl 4 och vid kl 18 hade jag somnat i 12 timmar helt plötsligt och vaknade att klockan var halv 7 och trodde den menade då 18:30 att jag missat rättegången... "pheew".

En sidenote: Ni borde införa en emot ikon om symboliserar "pheew" uttrycket. ("pheew, som i "ah tack och lov!"

Fick panik eftersom jag har rättegång 10:30 idag.
Kontentan är iallafall att RC's funkar dunder för mig.

Förlåt om det här bryter mot nå regler

C-3PO
Citat:
Som vanligt gäller att diskussioner om shoppar tas i annat forum.
Citera
2015-03-05, 10:20
Medlem
dotknoxs avatar
På skala 1-10 hur funkar Flubro till att bota vardagsångest och ge en trevlig ångestfri dag?

Jag använder benzo max 1-2ggr i veckan och då i en liten dos utan påfyllning.

Jag vet att det inte är en optimal benzo den är mer tänkt som en i samlingen som jag kan plocka fram och smaka på nångång ibland.

Hur skulle den funka?
Citera
2015-03-05, 11:22
Medlem
Gaias avatar
Någon som tagit denna tillsammans med tramadol?
Kan det vara farligt?

Tar tramadol på morgonen för att klara av dagen, kan jag då använda denna som insomningstablett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in