2014-08-22, 02:28
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Haha du e ju trött eller obeläst.
Alla de punkterna är relevanta.
Använd sunt förnuft, kritiska ögon och LÄS ALLT så kommer du se det hela med nya ögon.
Sättet mainstream media behandlar fallet är en uppenbar "tell."

OT, vadå, tror du att bin Ladin ligger bakom 911? Ffs! Se septemberclues! Dot end!

Nej jag tror att det är CIA som har stagat James Foley klippet.
Dom hade så liten budget så dom va tvugna att använda en orange guantanamo overall, budget nedskärningar du vet

Det enda jag undrar är hur dom lyckades sprida klippet genom ISIS officiella twitterkanaler osv, ingen från ISIS har heller förnekat att dom är inblandade...

Eller vänta kan det vara så att ISIS består utav specialtränade CIA agenter...kan det vara den planen USA har sysslat med sedan 9/11 operationen blev klar? Dom kanske har tränat tusentals amerikanska elitsoldater i arabiska och plastikopererat dom så att dom kan smälta in i mellanöstern...

hmm vad tror ni?
Citera
2014-08-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Nej jag tror att det är CIA som har stagat James Foley klippet.
Dom hade så liten budget så dom va tvugna att använda en orange guantanamo overall, budget nedskärningar du vet

Det enda jag undrar är hur dom lyckades sprida klippet genom ISIS officiella twitterkanaler osv, ingen från ISIS har heller förnekat att dom är inblandade...

Eller vänta kan det vara så att ISIS består utav specialtränade CIA agenter...kan det vara den planen USA har sysslat med sedan 9/11 operationen blev klar? Dom kanske har tränat tusentals amerikanska elitsoldater i arabiska och plastikopererat dom så att dom kan smälta in i mellanöstern...

hmm vad tror ni?
Jag tror inte längre... Fick precis konstaterat att du e hjärndöd... Det känns bra att veta att bara korkade nollor tror på dina teorier.
Lycka å välgång
Citera
2014-08-22, 02:37
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Jag tror inte längre... Fick precis konstaterat att du e hjärndöd... Det känns bra att veta att bara korkade nollor tror på dina teorier.
Lycka å välgång

Men vaddå? då stämmer ju alla de där punkterna tidigare i tråden?

Varför kan det inte stämma?
hmm jag ska forska lite mer.
Citera
2014-08-22, 02:54
Medlem
shponglads avatar
Ok jag har analyserat delar av filmen, kolla på min illustration, skrämmande slutsats...

Ni som tror att det är ISIS som gjort detta , jag utmanar er att försöka motbevisa det här...

https://anonfiles.com/file/53db84b052bc500541997e9bf138b210
Citera
2014-08-22, 03:11
Medlem
MrMadoffs avatar
Inspelat i Nevada öknen va?

Citera
2014-08-22, 08:08
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ok jag har analyserat delar av filmen, kolla på min illustration, skrämmande slutsats...

Ni som tror att det är ISIS som gjort detta , jag utmanar er att försöka motbevisa det här...

Så nu funkar länken:

http://postimg.org/image/ovhdd9mkh/
Citera
2014-08-22, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Du ville ju inte att det skulle finnas en ekonomisk aspekt utan en religiös och det har ju ISIS en såklart men det är inte ISIS som ockuperar div länder i väst utan tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, då har jag lärt mig något nytt idag - ISIS strider inte för Islam... Bäst vi berättar det för dem så de förstår vad de håller på med.

EDIT: Måste bara fråga (trots att jag vet att jag kommer ångra mig) - Vad strider ISIS för då egentligen? Vilken agenda har jänkarna gett ISIS?

Du är verkligen så långt ifrån frisk det går att bli.
Citera
2014-08-22, 10:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Du är verkligen så långt ifrån frisk det går att bli.

Du får nog börja om och läsa vad vi diskuterade - det var du som kom in och sa att det inte är en religiös kamp som ISI för, att du visar att du sa emot dig själv och snurrar in dig i ditt eget resonemang imponerar knappast...
Citera
2014-08-22, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du får nog börja om och läsa vad vi diskuterade - det var du som kom in och sa att det inte är en religiös kamp som ISI för, att du visar att du sa emot dig själv och snurrar in dig i ditt eget resonemang imponerar knappast...

Nej du missförstod första snubben och sen hävdar du precis motsatsen till vad jag precis skrev till dig... Du är ju så jävla körd att man baxnar din jävla trollunge.
Citera
2014-08-22, 11:51
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfdor
1. IS är ju en väldigt förmögen terrororganisation så att de skulle ha tillgång till högkvalitativ utrustning samt tillhörande personer med kompetens betvivlar jag inte.
Sen lever vi knappast i 2001 längre då denna typ av videos filmades med mobilens VGA-kamera. En kamera som filmar med HD-kvalitet kostar inte många kronor nuförtiden.
Citera
2014-08-22, 11:53
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:

För att stödja vad du påstår så får du faktiskt komma med exakt märke och modell på de där handklovarna, och förklara varför det skulle vara orimligt att de skulle ha hamnat i mellanöstern.
Citera
2014-08-22, 11:59
Medlem
Hur kan det vara false flag när ISIS har tagit på sig ansvaret för halshuggningen!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in