Citat:
Ursprungligen postat av
Ezzelino
Har du inte viss chans till oavgjort nu i alla fall? Om inte Gants Fiorentinaspelare gör mål i morron kväll?
Ser väl ut som att jag ska kunna vinna mot Brille...Om inte Kovacic gör ett par mål och Luca Toni i morron missar en straff, gör självmål, blir utvisad och gripen för förargelseväckande beteende.
Det kommer vara på det klassiska håret, men det lutar åt ett kryss i min match.
Jag har räknat till att jag har 72 poäng som spelarna har spelat ihop via betyg och mål. Lägg därtill tre poäng för hemmaplan. Gabbiadini har en sjua i betyg som forward, vilket medför ytterligare en poäng i anfalls-modiciatori. Då alltså 76 poäng. Hur mittfälts- och backmodificatorin slår ut vet jag inte exakt - men jag kommer inte vinna den kampen iaf. Jag kan nog räkna med -1 därifrån. Så runt 75 poäng kommer jag hamna på - vilket är fantastiskt med tanke på den rå-usla starten med mina fyra Lazio-spelare.
Gants Chelsea har hittills 64 poäng i betyg och mål, men med två spelare till godo. Det är Fiorentinas Salah och Rodriguez. Vi får se om dessa lirar något imorgon. Annars hoppar Hernanes, med en sexa i betyg, in. I backlinjen finns ingen backup med betyg. Jag håller en tumme att Rodriguez vilas. Räknar vi dock med två sexor i betyg ligger Chelsea på 76 poäng. Dessutom kommer man plocka 2 poäng i anfallsmodificatori (tror jag - inte helt säker). Då alltså 78 poäng. Och så kanske ytterligare plus back- eller mittfältsmodificatori... Det blir jävligt tight.