2015-04-16, 13:50
Medlem
anteri17s avatar
Jävlar vad grymt. Drömläge inför de avslutande omgångarna.
Citera
2015-04-17, 19:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det blir lurigt för mig nästa omgång. Mina Laziospelare ställs mot Juventus på bortaplan. Visserligen spelar Juve CL precis innan samt efter matchen ifråga, men ändå förjälva lurigt. Jag vågar nog inte spela med mer än två Laziospelare från start i min elva. Preliminär elva här nedanför:

Lopez

Koulibaly de Vrij Manolas

Perotti Pjanic Valdifiori Mauri Cigarini

Gabbiadini Cerci

Ut med Padelli, Parolo, Biglia och Klose. In med Lopez, Valdifiori, Mauri och Cerci.

Nehejdå. de Vrij skadad, Manolas avstängd. Cigarini avstängd. Det medför att elvan blir annorlunda. Dels på de berörda positionerna, men även i anfallet där Klose går in istället för Cerci - eftersom jag spelar med en del röda och gula spelare i övrigt. Kloses solklara start är något jag behöver för att inte riskera att för få spelare i elvan deltar i sina respektive matcher.

Lopez

Tonelli Cana Koulibaly

Perotti Pjanic Valdifiori Biglia Mauri

Gabbiadini Klose
Citera
2015-04-17, 23:10
Medlem
Knugen37s avatar
Väldigt offensivt lag till nästa omgång.

De Sanctis
Albiol-Basanta-De Silvestri
F.Andersson-Nainggolan-Saponara-Illicic
Insigne-Tevez-Quagmire
Citera
2015-04-18, 22:53
Medlem
Ferry31s avatar
Antico Arsenale kan åka på en överraskande förlust i den här omgången, vilket kan öppna för en spännand slutspurt om Risorgimento vinner. Lite för många Laziospelare, samtidigt som Bonucci gjorde mål. Grym start för Chelsea!
Citera
2015-04-18, 23:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Antico Arsenale kan åka på en överraskande förlust i den här omgången, vilket kan öppna för en spännand slutspurt om Risorgimento vinner. Lite för många Laziospelare, samtidigt som Bonucci gjorde mål. Grym start för Chelsea!

Jupp. Jag hade inte mycket till val mer än att jag borde lirat Pirlo istället för Mauri/Biglia på mitten. Klose och Cana behövde spela pga spelarbrist.

Kanske att jag kan lösa ett kryss med något mål plus i övrigt bra spel imorgon. Men jag är inställd på förlust.
Citera
2015-04-18, 23:07
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Jupp. Jag hade inte mycket till val mer än att jag borde lirat Pirlo istället för Mauri/Biglia på mitten. Klose och Cana behövde spela pga spelarbrist.

Kanske att jag kan lösa ett kryss med något mål plus i övrigt bra spel imorgon. Men jag är inställd på förlust.

Det är därför marknaden är en så bra resurs
Citera
2015-04-19, 15:47
Medlem
anteri17s avatar
Tonelli frälser på inlägg från Valdifiori. Så jävla viktigt!
Citera
2015-04-19, 16:01
Medlem
Ferry31s avatar
Mina affärer i veckan ser ut att bli fiasko. Dumpade maccarone och ändrade lite på mittfältet, men glömde såklart att plocka den bulgariska spelaren.

Haha, och Belfodil blir inbytt och kvitterar för Parma såklart. Får honom dock inte inbytt till mitt lag eftersom jag satte Sansone som första avbytare. Men whatever, jag förlorar ändå. Mitt lag suger för hårt. Bara Dybala som är bra
Senast redigerad av Ferry31 2015-04-19 kl. 16:32.
Citera
2015-04-19, 18:38
Medlem
anteri17s avatar
Tack och godnatt. Nu är det kamp om titeln igen.
Citera
2015-04-19, 19:21
Medlem
anteri17s avatar
Kanske kan det bli match av min kamp ändå. Gabbiadini kommer in och gör mål. Ett till så...
Citera
2015-04-19, 22:00
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Kanske kan det bli match av min kamp ändå. Gabbiadini kommer in och gör mål. Ett till så...

Har du inte viss chans till oavgjort nu i alla fall? Om inte Gants Fiorentinaspelare gör mål i morron kväll?

Ser väl ut som att jag ska kunna vinna mot Brille...Om inte Kovacic gör ett par mål och Luca Toni i morron missar en straff, gör självmål, blir utvisad och gripen för förargelseväckande beteende.
Citera
2015-04-19, 23:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Har du inte viss chans till oavgjort nu i alla fall? Om inte Gants Fiorentinaspelare gör mål i morron kväll?

Ser väl ut som att jag ska kunna vinna mot Brille...Om inte Kovacic gör ett par mål och Luca Toni i morron missar en straff, gör självmål, blir utvisad och gripen för förargelseväckande beteende.

Det kommer vara på det klassiska håret, men det lutar åt ett kryss i min match.

Jag har räknat till att jag har 72 poäng som spelarna har spelat ihop via betyg och mål. Lägg därtill tre poäng för hemmaplan. Gabbiadini har en sjua i betyg som forward, vilket medför ytterligare en poäng i anfalls-modiciatori. Då alltså 76 poäng. Hur mittfälts- och backmodificatorin slår ut vet jag inte exakt - men jag kommer inte vinna den kampen iaf. Jag kan nog räkna med -1 därifrån. Så runt 75 poäng kommer jag hamna på - vilket är fantastiskt med tanke på den rå-usla starten med mina fyra Lazio-spelare.

Gants Chelsea har hittills 64 poäng i betyg och mål, men med två spelare till godo. Det är Fiorentinas Salah och Rodriguez. Vi får se om dessa lirar något imorgon. Annars hoppar Hernanes, med en sexa i betyg, in. I backlinjen finns ingen backup med betyg. Jag håller en tumme att Rodriguez vilas. Räknar vi dock med två sexor i betyg ligger Chelsea på 76 poäng. Dessutom kommer man plocka 2 poäng i anfallsmodificatori (tror jag - inte helt säker). Då alltså 78 poäng. Och så kanske ytterligare plus back- eller mittfältsmodificatori... Det blir jävligt tight.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in