2014-08-17, 19:50
Medlem
Börja med oralsex och peting. Han kan även använda dildo på dig. Sen när du är nära orgasm börjar han penetreringen.

Problem solved.
Citera
2014-08-17, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av litewite
Härligt att se att du verkar iaf vara intresserad av att lösa problemet med honom,

Finns en hel del saker att testa. Gjorde ett inlägg i denna tråden längst ner,

(FB) kommer för snabbt... hjälp!

Har du bara tålamod, villig att ge det massa tid att pröva utan press å stress (viss risk för enorm sexuell frustration på din sida ett tag) så har ni goda chanser att lyckas få bukt på problemet.

Håller med, vissa tjejer letar ny partner i stället för att hjälpa nån. Var själv i en liknande sits och jag fick fixa det på egen hand.

Vissa tjejer är bara fixerade vid sin njutning, riktiga egoister.
Citera
2014-08-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Börja med oralsex och peting. Han kan även använda dildo på dig. Sen när du är nära orgasm börjar han penetreringen.

Problem solved.

Låter som en tråkig sexakt, penetreringen är ju det bästa av allt. Dessutom är det hur jobbigt som helst när han avbryter om man är nära.. Riktigt hemskt.
Citera
2014-08-21, 05:28
Medlem
Han får väl runka en gång och komma innan ni ska ha sex? Då kommer han ju inte lika snabbt, eller spraya nåt på kuken som gör den mindre känslig.
Citera
2014-08-21, 05:52
Medlem
Du borde se det som en komplimang att du har så pass skön fitta att han kommer snabbt. Han berättade ju att han tidigare inte haft problemet och att det enbart händer med dig.

Det hade varit betydligt värre om han inte kom överhuvudtaget eller hur?

Att komma på 30 sek vore en dröm för att istället knulla som ett vilddjur som forcerar ut sitt hårt förtjänade sprut i valfritt hål efter 15-20 mins stenhårt knullade.
Citera
2014-08-22, 18:55
Medlem
Jag har själv nästan samma problem som din pojkvän, anser att jag kommer för fort medans min flickvän säger att det är helt okej..jag har alltid svårare att komma när jag druckit dock.
Vad jag förstod av det jag läste så fungerade inte det för honom så då är mitt tips att dra en eller flera runkar innan och tömma sig tidigare samma dag som ni ska ha sex.
Detta fungerar för mig och hjälper mig att njuta av själva sexet och fortfarande inte komma lika fort.
Har även hört om några salvor som man kan ha på för att få mindre känsel men ser inte riktigt anledningen att ha sex om man inte känner av era sköna insidor.

Jag hoppas ni båda blir nöjda i slutändan i alla fall.
Lycka till.
Citera
2017-01-21, 11:29
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Hade faktiskt ingen aning om att det fanns något som fördröjningsspray eller kräm. Blir att googla. Tack så mycket för tipset!
Hur gick det sen då? Hittade du lösningen eller gjorde ni slut? Han kanske helt enkelt växte upp..
Citera
2017-04-26, 12:10
Bannlyst
sluta vara så snygg :P nej men seriöst han kanske få ta och göra andningsövningar som får än att hålla längre.
Citera
2017-06-25, 12:04
Bannlyst
Konstigt tips men be honom lära sig meditation och meditera samt göra andningsövningar varje dag.
Det handlar oftast om att man inte har kontroll/ känner sin egen kropp tillräckligt.
Många killar börjar hyperventilera och spänna kroppen när dom e nära, sen ger dom efter och kommer, med grov ångest efteråt.
Han måste lära sig andas och slappna av i kroppen, ta kontroll över sig själv liksom.
Citera
2017-06-27, 13:34
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är en fin komplimang att en karl säger att "Det är för skönt", start o stopp är vad som har funkat här, hoppas ni kommer fram till en lösning, hur har det gått?
Citera
2017-06-27, 13:36
Medlem
mahutma_homos avatar
Det är inte han som kommer för snabbt. Det är du som kommer för långsamt.
Citera
2017-06-27, 13:44
Medlem
Ge honom en avsugning först så håller han nog bättre i omgång två. Han kan även slicka dig till orgasm, först innan knullet, så har du lättare sen att få orgasm igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in