• 1
  • 2
2014-08-16, 14:51
Medlem
trillkas avatar
Hejhej! Tänkte dela med mig utav ett litet ''problem'' jag och min pojkvän har. Varje gång vi har sex så kommer han alltid efter ungefär 30 sekunder, och jag överdriver inte med den tiden. Det har varit så enda sen första gången vi hade sex och det var för kanske 5 månader sedan. Jag tror aldrig själva samlaget ens hållit i 4 minuter om jag ska vara ärlig. Ibland kör vi med kondom (ibland utan, har p-stav) och då håller han några sekunder extra.

Han klagar själv över detta, jag får njutning genom förspel och även själva samlaget men det skulle vara kul om det höll längre. Jag älskar honom och tycker själv inte detta är jättehemskt liksom, men jag vill att han ska kunna känna sig stolt osv.

Vi har prövat en del saker, som tex när han är nära på att komma så ska han försöka tänka på något annat, eller ta ut den innan, vänta lite och fortsätta igen - men till bådas förvåning fungerar ingenting. Jag googlade det och fick upp en del anledningar, bl.a att det kan bero på stress, så det tog jag upp, psykisk hälsa dvs, men nej - han nekade och sa att det helt enkelt är för skönt och att det beror på mig. (?) Han har inte haft det såhär med någon annan han haft samlag med, att han kommer så snabbt liksom, kan jag även tillägga.

Jag undrar om någon vet någonting mer om detta eller kan något lite klyftigare tips, eller någon övning man kan göra. Skulle även vara intressant om något visste vad detta kan bero på! Tacksam till alla som svarar med något tips. Tack på förhand!
Senast redigerad av trillka 2014-08-16 kl. 14:52. Anledning: La till detalj
Citera
2014-08-16, 14:52
Bannlyst
Jag har ett bra tips. Sluta häng upp dig på det och acceptera han för vad han är. Du ger honom njutning när han kommer. Han får väl helt enkelt väga upp det med lite efterspel så han får dig att komma.
Citera
2014-08-16, 14:53
Medlem
mer oralsex, avluta med penetreing..
Citera
2014-08-16, 14:55
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Jag har ett bra tips. Sluta häng upp dig på det och acceptera han för vad han är. Du ger honom njutning när han kommer. Han får väl helt enkelt väga upp det med lite efterspel så han får dig att komma.

Jag hänger inte upp mig på detta, inte alls! Har flera gånger sagt till honom att det är fullt okej, men han är trots det sur över det. Och om jag säger att det är okej, men han fortfarande hänger läpp över det, är det ju lika bra att försöka få fram någonting man kan göra åt saken.
Citera
2014-08-16, 14:56
Medlem
pickledonions avatar
Har han samma problem efter en öl eller två? SJälv har jag under mina yngre år upplevt att jag var bra mycket bättre på att kontrollera min utlösning efter bara 1-2 starköl. Övningar med PC-muskeln kan fungera, det kan även bli mycket trevligt då man som man kan komma multipla gånger under ett samlag om man är skicklig och har en vältränad PC-muskel.

Sedan är jag för övrigt av åsikten att riktigt bra sex ofta kan vara över ganska fort när penetration väl skett.
Citera
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testadura
mer oralsex, avluta med penetreing..

Att jag suger av honom tills han kommer sedan ha sex? Redan försökt.
Citera
Medlem
Jag har hört att man kan träna upp det, alltså när han runkar (eller när ni har sex) att han slutar precis innan han kommer och sen övar att han verkligen känner när det är på gång och då "pausar" han ett par sekunder. Prövat det? Blir det samma sak om han har druckit förresten? Vet att min pojkvän har svårare att komma när han tagit ett par öl tex.
Citera
2014-08-16, 14:59
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Har han samma problem efter en öl eller två? SJälv har jag under mina yngre år upplevt att jag var bra mycket bättre på att kontrollera min utlösning efter bara 1-2 starköl. Övningar med PC-muskeln kan fungera, det kan även bli mycket trevligt då man som man kan komma multipla gånger under ett samlag om man är skicklig och har en vältränad PC-muskel.

Sedan är jag för övrigt av åsikten att riktigt bra sex ofta kan vara över ganska fort när penetration väl skett.

Ja, han har samma problem efter två öl och även några shots! Trodde också att lite alkohol skulle kunna påverka det hela, sägs ju att man kommer långsammare med alkohol i kroppen. Men icke sa nicke! Ska tipsa om det med PC-muskeln.
Citera
2014-08-16, 15:03
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Jag har hört att man kan träna upp det, alltså när han runkar (eller när ni har sex) att han slutar precis innan han kommer och sen övar att han verkligen känner när det är på gång och då "pausar" han ett par sekunder. Prövat det? Blir det samma sak om han har druckit förresten? Vet att min pojkvän har svårare att komma när han tagit ett par öl tex.

Aa, det har vi prövat, fungerar inte. Och det konstiga är att när han runka, tar det ett jävla bra tag innan han kommer, men så är det defintivt inte med sex. Och ja, det är samma sak när han har alkohol i kroppen...
Citera
2014-08-16, 15:05
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Att jag suger av honom tills han kommer sedan ha sex? Redan försökt.

Jag tror faktiskt att det var oralsex med dig som mottagare som åsyftades. VIlket är ett bra råd. Låt honom gå ner på dig tills du är nära. Sedan penetration och kort men intensivt sex. Kommer säkerligen vara fantastiskt för er båda.
Citera
2014-08-16, 15:08
Medlem
nja alltså ni kan väl ha oralsex en stund tills du är tillfredsställd ? sen låta stackarn avsluta själv "i" dig..
han kommer väl inte lika snabbt på oralsex som vanlig penetrering ?
Citera
2014-08-16, 15:10
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Jag tror faktiskt att det var oralsex med dig som mottagare som åsyftades. VIlket är ett bra råd. Låt honom gå ner på dig tills du är nära. Sedan penetration och kort men intensivt sex. Kommer säkerligen vara fantastiskt för er båda.

Jaha, ja oj. det är en bra idé, problemet med det är att ifall han gör det, eller t.ex pullar mig (vilket är riktigt, fantastiskt jävla skönt) då byggs det upp ett slags ''tryck'', så att säga, och när han då slutar för att vi ska ha vaginalt samlag så försvinner det trycket. Jag är själv väldigt svår när det kommer till orgasm och sånt... Sedan när han då penetrerar mig så tar det en liten stund att bygga upp det där trycket igen, kanske 20 sek? Och då kommer han kvickt därefter, jag hade kanske behövt några minuter liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in