• 4
  • 5
2017-06-29, 12:27
Bannlyst
Jag skulle rekommendera andningstekniker i samband med någon typ av medel som tar lite känsel från ollonet, t.ex. Diapoxetine.
Vet att det finns någon webbshop därute som tillhandahåller någon (anti-komnings) mix som ska hjälpa med sånt, innehållande just diapoxetine som är bevisat att hjälpa mot sånt.
Tänker dock inte ge någon gratis marknadsföring så tipsar istället om att kolla i den stora "kukshops" tråden och leta där efter något som kan passa er.
Fastna dock inte i sådant bruk, se till så han lär sig andas ordentligt under tiden också!
Lycka till!
Citera
2017-06-29, 15:50
Medlem
Rekommenderar penisring som plan A. Ger en något grovare penis och fördröjer utlösningen. Dessutom enligt min upplevelse så blir orgasmen även starkare.

Plan B är kanske att testa någon fördröjnings gel eller liknande.

Rekommenderar stretchiga eller justerbara penisringar till att börja med. Så att han inte får ont eller problem att få av den sen

Tex:
https://www.lovetales.se/penisring-u...uddy-penisring
https://www.lovetales.se/sexleksaker/ram-ring-penisring
Citera
2017-08-16, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Hejhej! Tänkte dela med mig utav ett litet ''problem'' jag och min pojkvän har. Varje gång vi har sex så kommer han alltid efter ungefär 30 sekunder, och jag överdriver inte med den tiden. Det har varit så enda sen första gången vi hade sex och det var för kanske 5 månader sedan. Jag tror aldrig själva samlaget ens hållit i 4 minuter om jag ska vara ärlig. Ibland kör vi med kondom (ibland utan, har p-stav) och då håller han några sekunder extra.

Han klagar själv över detta, jag får njutning genom förspel och även själva samlaget men det skulle vara kul om det höll längre. Jag älskar honom och tycker själv inte detta är jättehemskt liksom, men jag vill att han ska kunna känna sig stolt osv.

Vi har prövat en del saker, som tex när han är nära på att komma så ska han försöka tänka på något annat, eller ta ut den innan, vänta lite och fortsätta igen - men till bådas förvåning fungerar ingenting. Jag googlade det och fick upp en del anledningar, bl.a att det kan bero på stress, så det tog jag upp, psykisk hälsa dvs, men nej - han nekade och sa att det helt enkelt är för skönt och att det beror på mig. (?) Han har inte haft det såhär med någon annan han haft samlag med, att han kommer så snabbt liksom, kan jag även tillägga.

Jag undrar om någon vet någonting mer om detta eller kan något lite klyftigare tips, eller någon övning man kan göra. Skulle även vara intressant om något visste vad detta kan bero på! Tacksam till alla som svarar med något tips. Tack på förhand!

beror väl på ålderdomen
Citera
2018-11-01, 19:16
Bannlyst
ha lite oralsex innan sen ta det försiktigt eller så får han " ta på sig själv " lite innan och komma.. så kanske ni kan köra några timmar efter
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in