2014-08-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Hjärtan = plånböcker

Precis!
Medans han och resten i riksdagen åker räkmacka med fria resor, fri sjukvård utan samma köer som vi vanligt dödiga. Nä sweinfelth och hans jubelidioter till kollegor får ta hand om det här nu (från egen plånbok om jag fick bestämma)
Citera
2014-08-16, 14:43
Medlem
Ni som kan, SPARA ARTIKELN!!!
Den kan raderas när som helst.
Citera
2014-08-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag säger det igen: valacken Reinfeldt är en nyttig idiot och alla sanna Sverigevänner borde applådera hans senaste utspel! Sluta förklara hur dum han är nu när han äntligen gör något vettigt och skrämmer iväg deras sista väljare. Det han säger nu är det alla redan visste, men att HAN säger det NU är Gudi Behagligt. Hans motiv måste dock sägas vara grumliga, men det är inte konstigt att en gammal trött och kastrerad kuse som Reinfeldt gnäggar lite oberäkneligt så här nära den politiska slakten. En applåd för SDs bästa valarbetare: Fredrik "Valacken" Reinfeldt!

Mm "stridshingsten" kommer till undsättning.
Dock är motiven inte grumliga, det är en genialisk taktik att skjuta över ansvaret på vänstern för migrationshaveriet även om Moderaterna tillsammans med MP är direkt ansvariga.

Vänstern kommer inte klara styra om skutan på den lilla tid till valet som är kvar. De har förberett en valspurt som skall handla om mångkultur, tolerans och tak över huvudet till alla som passerar gränsen.

Väljarna kommer nu att söka efter partier med pragmatiska lösningar på det akuta problemet som ju nu faktiskt identifierats som ett problem.
Moderaterna kommer garanterat presentera en sådan innan valet, vänstern fortfarande sitta fast i rasist-träsket och helt sakna trovärdighet.
Citera
2014-08-16, 14:44
Medlem
trollgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefan555
Ja målet är att köra svenskars välfärd i botten.

Skrämmande med konspirationsteorier på Flashback som vanligt.
Citera
2014-08-16, 14:45
Medlem
Är det månne Reinfeldts sätt att säga att Migrationsverket kommer att få sina 48 miljarder och mer om de begär mer.

Nä, Sverige kan dra åt helvete, svenska folket kan dra åt helvete och välfärd kan dra åt helvete.

Nu är jag trött på allvar. Det är inte irritation längre, nu är det hat.

Det blir flytt. Tack för akademisk examen Sverige men nu orkar jag inte mer.
Citera
2014-08-16, 14:45
Bannlyst
SD kommer snart, om inte redan till valet vara landets andra största parti. Jag tror Svensken har tröttnat.

Renfeldt är inte frisk.
Citera
2014-08-16, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trollgubben
Skrämmande med konspirationsteorier på Flashback som vanligt.

Speciellt när de råkar vara sanna.
Citera
Medlem
Sanningen kommer alltid i kapp i någon form. Nu får vi se och betala för ollonhuvudets fatala politik.
Frågan är om detta går att stoppa?
Jag ser annars ett land i förfall , där all välfärd raseras otryggheten överfaller en.
Allt för att en en statsminister har tvärnit i hjärncellerna.
Vad skulle han ha gjort då?

Hjälp folk på plats, kan man inte själv, så kan FN hjälpa till.Och detta på ett effektivare sätt och framförallt billigare. Och landet består. Som det ser ut nu så skulle jag inte bli förvånad om Sverige till slut sätts under förmyndare.
Citera
Medlem
rojass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Hur kommer ni att minnas landsfadern när han får sparken efter valet 2014
Han kommer att minnas som den störste förrädaren i modern svensk historia,och hans oerhörda svek kommer sent att glömmas.

Må han och hans förrädiska gelikar förevigt pinas i den djupaste av avgrunder i helvetets nionde krets.
Citera
2014-08-16, 14:47
Bannlyst
Fredrik Reinfeldt kan inte vara frisk!

Nagot har gatt sonder inom honom. Skilsmassan!?
Hur som helst tror jag att fakta om hans sjukdomstillstand kommer fram till slut.

Enda alternativet till sjukdom ar psykopati. Han har uppenbarligen en "grandios" uppfattning om sig sjalv:

-Oppna era hjartan...ar ju snudd pa pekoral!

Han saknar dessutom empati (tank cancersjuka som nekades sjukpenning och en A-kassa som forsamrats oerhort). Boken "Det sovande folket" ar annu ett bevis pa psykopati.

Sa hans nya vurmande for invandring har andra skal an empati.

Han vill riva ner valfardsstaten Sverige en gang for alla!
Senast redigerad av Game-Set-Match 2014-08-16 kl. 14:50.
Citera
2014-08-16, 14:47
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Uppmanar till tålamod? Vilket jävla skämt. Blir ju bara förbannad av att läsa sånt där
Citera
2014-08-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefan555
Ja målet är att köra svenskars välfärd i botten. Så länge de rika som röstar på moderaterna kan tjäna pengar på flyktingarna, och samma rika människor tjänar pengar på vapenexport. Sverige är det land som exporterar mest vapen i världen i förhållande till folkmängden, vi exporterar vapen även till krigförande länder, ofta olaglig export....Mer krig, mer pengar till de rika....mer krigsflyktingar....mer pengar till de rika som tjänar på asylboenden för krigsflyktingar.....Reinfeldt skiter i Sverige, så länge hans rika vänner tjänar pengar. Reinfeldt.....du är ett rövhål.

Du har kanske missat att vi har en vapenidustri i Sverige för att kunna behålla vår alliansfrihet...
Säljer vi inga vapen har vi inte längre råd att tillverka dem, vilket medför att vi inte längre kan vara alliansfria (dvs vi måste gå med i NATO och köpa av NATO-länder).
Sverige har under borgerligheten lagt ner ett flertal vapensystem och exporten har minskat. Försvaret i princip nedlagt.

Vill påstå att du gör en väldigt galen analys av situtionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in