2014-11-29, 19:45
  #829
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Använder AIK de gula tröjorna på bortaplan eller är det någon sorts jubileumströja? Hur som riktigt snygg.
Movember tröja endast tyvärr. Ser gärna den som bortatröja
Citera
2014-11-29, 19:53
  #830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Återigen förlust, ödsligt glest och tyst i hallen, konkurshot och nu även sist i tabellen

Pjta, det kan ju inte bli sämre iallafall.
Citera
2014-11-29, 20:45
  #831
Medlem
Löven tar 3:e raka mot Rögle, och Lindskoug tungan på vågen igen som alla 3 matcher, Rögle lär ångra att man gjorde sig av med han
Tycker han varit riktgit bra hela säsongen , såg redan förra året när rögle spelade i Umeå att et skulle bli en bra målvakt, tycker bara han spelar för få matcher för min smak.
Citera
2014-11-29, 21:12
  #832
Medlem
Hästen rasar nu :/ Och serien är jämn.
Citera
2014-11-29, 21:24
  #833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hästen rasar nu :/ Och serien är jämn.

Det var det jag pratade om , jag tror Hästen får jobbigt , går fort tappa när serien är så jämn.
Citera
2014-11-29, 23:19
  #834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Använder AIK de gula tröjorna på bortaplan eller är det någon sorts jubileumströja? Hur som riktigt snygg.
Måste säga att jag tycker de gamla var mkt snyggare..
Känns som aik har ett riktigt bra självförtroende nu, kommer säkert hoppa i listan en del!
Citera
2014-11-29, 23:27
  #835
Medlem
Hållberg och johansson skadade..why god why!?!? Börjar bli lite tunt nu :/ björklöven måste värva nån snarast för att inte göra om förra säsongen, inte för att jag överhuvudtaget tror det händer men rädd för att de kan komma att gå trögt nu när skadorna staplas upp på hög.
Citera
2014-11-29, 23:42
  #836
Moderator
sm910difs avatar
[PHP]
31:42 2 min AIK 21. Sandberg, Christian Tripping
30:53 2 min AIK 27. Hendry, Jordan Crosschecking
30:02 2 min ASP 25. Lundqvist, Olov Holding
28:55 2 min AIK 96. Kovacs, Robin Slashing
28:21 2 min ASP 91. Lagace, Jacob Slashing
26:16 2 min ASP 42. Salazar, Luke Slashing
26:11 2 min AIK 27. Hendry, Jordan Hooking
26:11 2 min AIK 64. Mckiernan, Ryan Holding[/PHP]

Var det väldigt grinigt, eller bara en aningen trigger happy zebra? Inte bara massa 2:or på kort tid, flera av dem dessutom i powerplay liksom.
Citera
2014-11-29, 23:55
  #837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
[PHP]
31:42 2 min AIK 21. Sandberg, Christian Tripping
30:53 2 min AIK 27. Hendry, Jordan Crosschecking
30:02 2 min ASP 25. Lundqvist, Olov Holding
28:55 2 min AIK 96. Kovacs, Robin Slashing
28:21 2 min ASP 91. Lagace, Jacob Slashing
26:16 2 min ASP 42. Salazar, Luke Slashing
26:11 2 min AIK 27. Hendry, Jordan Hooking
26:11 2 min AIK 64. Mckiernan, Ryan Holding[/PHP]

Var det väldigt grinigt, eller bara en aningen trigger happy zebra? Inte bara massa 2r på kort tid, flera av dem dessutom i powerplay liksom.

Vet i fasen vem som dömde ens, aldrig hört talas om ,men det är klart är ju bara Schilken och Lyth som dömer våra matcher så har inte så bra koll på resten.
Citera
2014-11-30, 00:43
  #838
Medlem
Nja, Kevin hade klart kontrakt med Rögle som låg klart för påskrift. Varför han valde Björklöven är oklart.
Dock är Kevin en shl-målis och dom får glädjas för varje match dom får...grym målvakt. :-)

Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Löven tar 3:e raka mot Rögle, och Lindskoug tungan på vågen igen som alla 3 matcher, Rögle lär ångra att man gjorde sig av med han
Tycker han varit riktgit bra hela säsongen , såg redan förra året när rögle spelade i Umeå att et skulle bli en bra målvakt, tycker bara han spelar för få matcher för min smak.
Citera
2014-11-30, 00:46
  #839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Nja, Kevin hade klart kontrakt med Rögle som låg klart för påskrift. Varför han valde Björklöven är oklart.
Dock är Kevin en shl-målis och dom får glädjas för varje match dom får...grym målvakt. :-)

Jasså
Hörde talas om att han inte fick nog speltid och det var därför han ville söka sig vidare
Citera
2014-11-30, 01:00
  #840
Medlem
Nej, Kevin hade klart kontrakt.
Men jag misstänker att dom inte gav honom den respekt han förtjänade efter slutspelet.
Jag är öppen för att jag kan ha fel.
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jasså
Hörde talas om att han inte fick nog speltid och det var därför han ville söka sig vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in