Löven tar 3:e raka mot Rögle, och Lindskoug tungan på vågen igen som alla 3 matcher, Rögle lär ångra att man gjorde sig av med han
Tycker han varit riktgit bra hela säsongen , såg redan förra året när rögle spelade i Umeå att et skulle bli en bra målvakt, tycker bara han spelar för få matcher för min smak.