2011-11-09, 21:14
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko.i.kuken
det funkar som omväxling, men bara några stycken.

Kan förstå det, själv är jag helt torsk på just Granit.
Citera
2011-11-09, 22:19
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kan förstå det, själv är jag helt torsk på just Granit.

Jo, jag har märkt det under de månaderna som jag har varit aktiv
själv har jag svårt för att snusa samma märke 4-5 dosor i rad utan jag måste variera mig lite, blir alldeles för smaklöst annars, även om general är det godaste (enligt mig).
Citera
2011-11-10, 14:52
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
själv har jag svårt för att snusa samma märke 4-5 dosor i rad utan jag måste variera mig lite, blir alldeles för smaklöst annars, även om general är det godaste (enligt mig).

Det är du inte ensam om, känner till flera som brukar köpa olika sorter varje gång dom snusar. Själv håller jag mig till samma förutsatt att jag har mindre pengar någon dag och köper Knekt i stället då.
Citera
2011-11-10, 18:11
Medlem
Dubbelpost
Citera
2011-11-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeV
Produkt: General Original
Finns som: Lös eller portion
Smakar: Ganska svårbeskriven smak, lite lätt trä samt jordsmak men utöver det ganska mycket tobak. Tobaken är den starka karaktären, som jag förövrigt strävar efter när jag köper snus. Men en liten ton av trä/jord gör att den inte blir så uttjatad, vilket jag föredrar.
Betyg: 5/5
Pris: 35,5 KR pröjsade jag på lokala Nettobutiken, som i förövrigt har ganska bra priser!

Kan starkt rekommendera Generalen, väldigt fin i smaken , rinner på ganska skapligt (vilket jag föredrar, gillar starka karaktärer)

Om du gillar lös så är den också god!

Citera
2011-11-10, 18:47
Medlem
Rakiis avatar
Produkt: Knekt portion
Finns som: Originalportion och whiteportion
Smakar: Smaken påminner om röda syrliga bär
Betyg: 2/5
Pris: 25 kronor
Citera
2011-11-10, 19:40
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeV
Produkt: General Original
Finns som: Lös eller portion
Smakar: Ganska svårbeskriven smak, lite lätt trä samt jordsmak men utöver det ganska mycket tobak. Tobaken är den starka karaktären, som jag förövrigt strävar efter när jag köper snus. Men en liten ton av trä/jord gör att den inte blir så uttjatad, vilket jag föredrar.
Betyg: 5/5
Pris: 35,5 KR pröjsade jag på lokala Nettobutiken, som i förövrigt har ganska bra priser!

Kan starkt rekommendera Generalen, väldigt fin i smaken , rinner på ganska skapligt (vilket jag föredrar, gillar starka karaktärer)

Om du gillar lös så är den också god!

betyget håller jag med om till fullo, men jag skulle säga att den smakar mer citron och peppar än "ren tobakssmak".
Citera
2011-11-10, 20:25
Medlem
Citat:
betyget håller jag med om till fullo, men jag skulle säga att den smakar mer citron och peppar än "ren tobakssmak".
Håller med. Tycker väldigt många personer skriver/anser att General har en ren tobakssmak. Är man ute efter den smaken är det ju ffa Grov men även Ettan som gäller.

IMO.
Citera
2011-11-10, 20:54
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnut
Håller med. Tycker väldigt många personer skriver/anser att General har en ren tobakssmak. Är man ute efter den smaken är det ju ffa Grov men även Ettan som gäller.

IMO.

Instämmer.
Citera
2011-11-11, 19:24
Medlem
Jag kör med Kungssnus Grova 2kg. blir ungefär 10:- dosan och smakar mycket bättre än SM + att det är betydligt billigare och en rolig hobby
Citera
2011-11-11, 23:43
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Produkt: Knekt portion
Finns som: Originalportion och whiteportion
Smakar: Smaken påminner om röda syrliga bär
Betyg: 2/5
Pris: 25 kronor

Sitter själv här med Knekt, köpte dosan idag och tänkte testa hur det snuset smakade. Jag köpte dock white, kostade mig bara 19 kr (!), bra pris det. Men tyvärr så smakar det inte bra alltså så instämmer med betyget.
Citera
2011-11-12, 00:38
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Sitter själv här med Knekt, köpte dosan idag och tänkte testa hur det snuset smakade. Jag köpte dock white, kostade mig bara 19 kr (!), bra pris det. Men tyvärr så smakar det inte bra alltså så instämmer med betyget.

Priset är bra och smaken är ju inte direkt dålig men det är ett sådant snus som man tröttnar på efter någon dosa, inget snus man köper en stock utav. Den smakar dessutom inte alls länge och rinner inte mycket heller, men fungerar att snusa då man har ont om pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in