• 1
  • 2
2005-09-01, 15:00
Medlem
är det någon ide att ta detta only.varför står det propionate testosterona på amp.Är inte testex cypionate?någon som har erfarenhet av detta prepp?har hört att det ska vara ett jävla drag i skiten!tacksam för svar
Citera
2005-09-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
är det någon ide att ta detta only.varför står det propionate testosterona på amp.Är inte testex cypionate?någon som har erfarenhet av detta prepp?har hört att det ska vara ett jävla drag i skiten!tacksam för svar

Står det inte Prolongatum på ampullen?
Citera
2005-09-01, 16:03
Medlem
Porrpojkes avatar
Jag körde en kur Testex o det gav resulatat, ökade 7kg muskler o orkarde mer...oxå det enda preparatet jag testat förutom thai5:erna...
Citera
2005-09-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Jag körde en kur Testex o det gav resulatat, ökade 7kg muskler o orkarde mer...oxå det enda preparatet jag testat förutom thai5:erna...

mmm, 7 kilo muskler
Citera
2005-09-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Står det inte Prolongatum på ampullen?

Det står Testex prolongatum ciclopentil propionate de testosterona 250mg byk Elmu
Citera
2005-09-01, 16:35
Medlem
Citat:
Det står Testex prolongatum ciclopentil propionate de testosterona 250mg byk Elmu

prolongatum står för långtidsverkande=Cypionate, sen om dom är fake eller inte törs jag inte säga. Då måste du nog posta en bild på dom.
Citera
2005-09-01, 16:38
Medlem
Alladins avatar
www.tinypic.com
Citera
2005-09-01, 16:42
Medlem
Citat:
prolongatum står för långtidsverkande=Cypionate, sen om dom är fake eller inte törs jag inte säga. Då måste du nog posta en bild på amarna.

ok får testa dom kan man köra testex ihop med omnadren 1ml 250mg blev dålig med dom men ska göra ett nytt försök.
Citera
2005-09-01, 17:01
Medlem
Citat:
ok får testa dom kan man köra testex ihop med omnadren 1ml 250mg blev dålig med dom men ska göra ett nytt försök.

testo som testo, hur blev du dålig?
Citera
2005-09-01, 17:18
Medlem
Citat:
testo som testo, hur blev du dålig?

Fick feber och kraflös och en böld vid inject stället röven alltså kunde knappt sitta på en vek.men nu tänkte jag testa igen funderar på att köra omnadren och Testex.
Citera
2005-09-01, 19:15
Medlem
Citat:
Fick feber och kraflös och en böld vid inject stället röven alltså kunde knappt sitta på en vek.men nu tänkte jag testa igen funderar på att köra omnadren och Testex.

låter som någon form av infektion, tänk på att använda nya verktyg.
att du ska blanda testex och omna är det därför du har lite av varje?
Citera
2005-09-01, 19:26
Medlem
Citat:
låter som någon form av infektion, tänk på att använda nya verktyg.
att du ska blanda testex och omna är det därför du har lite av varje?

Har 20 testex 15 omnadren men vet inte om dom går bra ihop bieffkter?Har bara kombinerat 2 inject prepp en gång förut primobolan depot och primoteston depot fick enorm styrkeökning då men kuken var jävligt lam i perioder efter det så vet ej riktigt hur jag ska göra tips?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in