• 1
  • 2
2005-09-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Har 20 testex 15 omnadren men vet inte om dom går bra ihop bieffkter?Har bara kombinerat 2 inject prepp en gång förut primobolan depot och primoteston depot fick enorm styrkeökning då men kuken var jävligt lam i perioder efter det så vet ej riktigt hur jag ska göra tips?

Som jag skrev, både testex och omna är testo. Bestäm dej för vilken veckodos du ska köra och hur länge.
Citera
2005-09-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Som jag skrev, både testex och omna är testo. Bestäm dej för vilken veckodos du ska köra och hur länge.

provar att köra båda preparaten är inget proffs när det gäller upplägg mest kört baby kurer men 10av varje max 8vek har även en burk m1 test.Du verkar kunna din sak tips på upplägg?
Citera
2005-09-01, 20:28
Medlem
Citat:
provar att köra båda preparaten är inget proffs när det gäller upplägg mest kört baby kurer men 10av varje max 8vek har även en burk m1 test.Du verkar kunna din sak tips på upplägg?

Nu är det väl försent att påpeka att du skulle ha läst på mer om roider innan, men mycket finns om du söker.

En vanlig kur är 250-500mg e5d i 10 veckor och en bra pct på nolva eller clomid.
Citera
2005-09-01, 21:48
Medlem
Citat:
Nu är det väl försent att påpeka att du skulle ha läst på mer om roider innan, men mycket finns om du söker.

En vanlig kur är 250-500mg e5d i 10 veckor och en bra pct på nolva eller clomid.

Jodå blivit några timmar på biblan och framför datorn jävligt facinerande men långt ifrån nåt proffs man lär sig hela tiden provar att köra som du skrev där blir en av varje iveckan fram över får jag se hur jag svarar.Måste jag köra med nolva eller clomid tar kroppen för mycket stryk annars om man kör 10vek på dessa prepp.
Citera
2005-09-01, 22:02
Medlem
Citat:
Jodå blivit några timmar på biblan och framför datorn jävligt facinerande men långt ifrån nåt proffs man lär sig hela tiden provar att köra som du skrev där blir en av varje iveckan fram över får jag se hur jag svarar.Måste jag köra med nolva eller clomid tar kroppen för mycket stryk annars om man kör 10vek på dessa prepp.

om du nu ska köra, läs på om pct, gynokänningar, biverkningar i allmänhet. allt finns klistrat på sidan.

Lycka till
Citera
2005-09-01, 22:48
Medlem
Citat:
om du nu ska köra, läs på om pct, gynokänningar, biverkningar i allmänhet. allt finns klistrat på sidan.

Lycka till

OK!tack för hjälpen.mvh
Citera
2005-09-01, 23:06
Medlem
biggens avatar
pct är inget måste... många som skiter i de och dom återhämtar sig bra dom med..personligen tror ja de är tillräkligt med hcg i slutet av kuren.. men ja kör en pct fall i fall ändå..
smaksak
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in