2006-04-26, 17:34
Medlem
Han är en elak otäck jävel. Finns en tråd om honom med mycket fint skitprat. Skall leta.
Edit: http://www.flashback.org/showthread.php?t=242540&highlight=Wahlbeck
Citera
2006-04-26, 19:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han säger i inslaget att han har småbarn, helt nytt för mig.

Tycker det där inslaget är riktigt roligt...

Va, jag trodde att han var skild men han kanske har hittat en ny fru att föröka sig med
Citera
2006-04-26, 21:39
Medlem
Plåttermoss avatar
P W I Norrland

Jag såg P W utanför en skivbutik i Norrland. Han hade för korta vita byxor en tajt Polo och stod helt själv och luktade på en blombukett som han hade tryckt upp under snoken. (klart stenad skulle jag gissa) Såg även P W få ett fri-spel på en krog när han körde stand up. Han skällde ut en kille i publiken som hade kommenterat några skämt som han inte förstod (BONNJÄVEL)
Tycker P W är kung men grymt skruvad. Drog han inte en fajt med M P brant på nån innekrog i Stockholm för ett tag sen?
Citera
2006-04-26, 22:05
Medlem
Han har helt rätt. Vuxna människor som skaffar en hoj bara för att den låter mest för att "show-offa" ska fan ha stryk. Peter Wahlbeck visar att han bryr sig om alla våra barn, och det är bra
Citera
2006-04-26, 23:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plåttermos
Jag såg P W utanför en skivbutik i Norrland. Han hade för korta vita byxor en tajt Polo och stod helt själv och luktade på en blombukett som han hade tryckt upp under snoken. (klart stenad skulle jag gissa) Såg även P W få ett fri-spel på en krog när han körde stand up. Han skällde ut en kille i publiken som hade kommenterat några skämt som han inte förstod (BONNJÄVEL)
Tycker P W är kung men grymt skruvad. Drog han inte en fajt med M P brant på nån innekrog i Stockholm för ett tag sen?

I Norrland, var ligger det?
Du är inte en sån där som tycker att allt norr om Solnabron är Norrland va?
Citera
2006-04-27, 00:09
Bannlyst
Peter Wahlbeck är ett komiskt geni och vad gäller det övriga så hade JAG inte haft några problem med att fastna i en hiss med honom några timmar. Jag delar flera av hans åsikter och även hans intresse för andliga grublerier.

Under längre perioder hade det nog varit påfrestande iofs. Han är ju som bekant sociopat och helt haywire på fyllan.
Han måste reagera på ALLT annars blir han frustrerad.
Om det inte vore för hans sinne för humor så hade han varit en helt vanlig insändarskribent. En jääävligt nitisk sådan.
Citera
2006-04-27, 07:09
Medlem
Plåttermoss avatar
Jodå

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
I Norrland, var ligger det?
Du är inte en sån där som tycker att allt norr om Solnabron är Norrland va?

Umeå is the place
För övrigt tror jag att P W är fullt medveten om att hann måste freaka för att överleva i nöjes-svedala. Typ som Svullo och andra genier som hela tiden ligger på linan................
Citera
2006-04-27, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plåttermos
Umeå is the place
För övrigt tror jag att P W är fullt medveten om att hann måste freaka för att överleva i nöjes-svedala. Typ som Svullo och andra genier som hela tiden ligger på linan................

Han fattar whats up.
Lite spektakel skadar aldrig karriären.
Vad som dock ofta missförstås är hans andliga ideer. Folk som är mindre vetande...oh...förlåt..mindre bevandrade inom detta uppfattar dessa uttalanden som tillhörande hans "sjuka humor". Så är icke fallet.

Han tror verkligen på detta. Jag har själv läst alla Martinus verk då jag var i tonnåren. Han är helt inne på den linjen.

Saken är att Peter befinner sig i ett knivigt läge. Han har gått ut som komiker men det han innerst inne vill är att vara samhällsdebatör. Hans pratsjuka och till lika sjuka humor gör dock att han inte kan hålla sig innanför ramarna för vad som är accepterat för en seriös debatör.

Han strider med detta varje dag, tro mig.
Humor kontra seriositet.
Citera
2006-04-27, 08:10
Medlem
aac_rippers avatar
Humor
Citera
2006-04-27, 09:44
Medlem
Inte så säker på att han platsar som samhällsdebattör - eller så gör han det, dessvärre, vilket säger mer om hur kassa andra debattörer är...

Angående ljuddämparens vara eller icke vara så slås jag ofta av samma tanke när jag ser någon komma brakade med raka rör: Den killen kan inte fått ha någon smatterflärpa på sin cykel när han var liten
Citera
2006-04-27, 09:45
Medlem
damienthorns avatar
han brukar även skriva insändare och ringa in till jourhavande reporter på hallandsposten... väldigt underhållande läsning där han irriterar sig på småsaker som händer i halmstad
Citera
2006-04-27, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av damienthorn
han brukar även skriva insändare och ringa in till jourhavande reporter på hallandsposten... väldigt underhållande läsning där han irriterar sig på småsaker som händer i halmstad

Haha.
Jag skrattar bara jag tänker på det.
PW är helt bindgalen. När nån jävla moderat har gjort nått dumt så uppstår det en klåda i honom som bara MÅSTE klias genom en insändare eller ett samtal till ring P1.
Men vafan! Hör på honom! Håller du inte med!
Jävla motorcykeljävlar som åker runt och stör. Vafan stoppa dom! *PW röst*
Samma skit som alla jävla rövhål som sitter i kollektivtrafiken och snackar om sina intressanta jävla liv i mobiltelefonerna.

Stötte på en hora en gång. Mångfärgat jävla "rave hår" hade aset. Hon formligen skrek ut att hon skulle åka till New York nästa vecka och shoppa. I det läget önskade jag att jag hade varit en full PW som kunde rycka mobilhelvetet ur handen på henne och krossa fanskapet under min bootheel och kasta ut resterna genom dörren på nästa hållplats.
Den jävla horan!

*andas ut*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in