2005-09-23, 18:03
Medlem
KönsKlass avatar
Har aldrig gillat den där människan. Inte ens när han slog igenom på ZTV med sina menlösa grejer. Har alltid tyckt att killen verkar labil, och balanserar på en skör tråd mellan saftigt psykfall och nåt annat onormalt. Vette tusan, men han verkar vara "stundens" person. Inget verkar vara genomtänkt, utan bara en massa infall av konstiga slag. Svårt att få grepp om killen, då han verkar totalt oberäknelig.
Citera
2006-04-26, 12:44
Medlem
Knullkungens avatar
Peter Wahlbeck i Ring p1

Hörde honom i ring P1 i morse när han ringde in och klagade på motorcyklar som lät för mycket. Verkade i mitt tycke inte ha alla hästar inne om man så säger. Vad finns att berätta om honom?
Citera
2006-04-26, 13:02
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Hörde honom i ring P1 i morse när han ringde in och klagade på motorcyklar som lät för mycket. Verkade i mitt tycke inte ha alla hästar inne om man så säger. Vad finns att berätta om honom?

Jag hördet inslaget. Ibland vet man inte om karln är ironisk eller verkligen menar det han säger.
Citera
2006-04-26, 13:05
Bannlyst
Peter Wahlbeck är alltid en fröjd att lyssna till i ring P1. Grejen är att han är genuint irriterad över de saker han tar uopp men hans sköna och bizarra sinne för humor (vilket jag delar) gör att han inte kan låta bli att skoja till det kring fenomenen.
Han både rockar och kränger. Mer P.W i debatten!
Citera
2006-04-26, 14:56
Medlem
mishimas avatar
Han säger i inslaget att han har småbarn, helt nytt för mig.

Tycker det där inslaget är riktigt roligt...
Citera
2006-04-26, 14:58
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldhedenMasive
Peter Wahlbeck är alltid en fröjd att lyssna till i ring P1. Grejen är att han är genuint irriterad över de saker han tar uopp men hans sköna och bizarra sinne för humor (vilket jag delar) gör att han inte kan låta bli att skoja till det kring fenomenen.
Han både rockar och kränger. Mer P.W i debatten!
hahahhahah nan som har det inspelat??? mp3 efterlyses
Citera
2006-04-26, 15:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
hahahhahah nan som har det inspelat??? mp3 efterlyses

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?ProgramID=1120
klicka på 9.20 onsdag morgon.
Citera
2006-04-26, 15:10
Bannlyst
För övrigt har ju Peter rätt i detta med motorcykeleländet. De jävla kukarna rusar runt på stan och för oväsen på sina jättemopeder. De känner sig otroligt tuffa. Samma typ av personer som talar högt och ljudligt i mobiltelefoner offentligt.

Peter är här helt "bang on target" i sin irritation. Jävla "show offare". Stoppa sådant.

Slakta dem. Bränn ned dem!

Jävla ljudjävlar! Helt humorlöst håller jag med honom. Fan vad arg jag blir nu!

(För er som är lite dumma och onyanserade så upprepar jag: Peter fattar det humoristiska i det han för fram, men är ändå jävligt förbannad över de här jävla motorcykelrövhålen. Precis som jag)

Fan lyssna på dom dumma jävla bönnerna till MCåkare som uttalar sig senare. "Oljudet är en livförsäkring"..skitsnack. Han är "booooorn to be wiiiaaajjjaaajjild" det är den krassa sanningen. Det skall låta för att det är fräckt. Vuxna män som leker kobojsare och indianer.
Citera
2006-04-26, 15:35
Medlem
KönsKlass avatar
Jag kan hålla med. Skinnbögarna verkar gilla att bränna järnet på sina böghojar utanför vår lilla parkering. Den är väl max 40 meter lång och de ska ändå dra full gas på böghojen bara för att det ska smattra så härligt mellan husen (tycker dom). Man kan ju undra om de hör smattret själva i de fula störtkrukorna de har på skallen, men jag antar att det är det sköna dallret i rektum de är ute efter. Faktum är att inte en jävel bryr sig om dom, ingen vill se bögarna när de leker balla utanför. Man har ju snarare lust att gå ut och spöa skiten ur dom än att ställa sig bredvid och dregla över fanskapet de åker omkring på. Jag tillhör faktiskt de som smilar lite när man hör om att en sån där jävel har blivit slaktad av en långtradare. Det känns extra skönt när det står att krocken var "mycket våldsam" också.
Citera
2006-04-26, 16:04
Medlem
Un Perros avatar
Han är precis dum i huvudet. Just eftersom han inte är helt dum i huvudet och ibland har halvgenomtänkta resonemang. Men saken är den att han är för dum för att begripa att det han säger inte är unikt eller intelligent, trots att han vill få det att framstå det - vilket resulterar i att han är precis dum i huvudet i mina ögon, och förmodligen den sista människan i världen som jag skulle vilja bli skeppsbruten med.
Citera
2006-04-26, 17:03
Bannlyst
Håller fullständigt med om de jävla motorcycklarna utan ljuddämpare.
Sätt fast dom jävlarna som ändrar på dämparna.
Bor i närheten av ett jävla HD fik och rutjävlarna skallrar fan varannan minut.
Fan vilka löjliga gubbar som va med, livförsäkring, HA.
Dom blåser ju förbi i 150 på 50 väg också.
De ända som tycker det är häftigt är inbördesbeundrarna och några småtjejer som vill vara gangsterswannabe och dricka lite öl. :shoot2:
Det låter förjävligt, har tillråga på allt en granne som har en såndär jävla leksak, det låter som tvättmaskin har fått fel på centrifugen när han ska värma upp skräpet.
Er´re nått som låter trevligt så är det V8.
Citera
2006-04-26, 17:07
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMKSWE
Håller fullständigt med om de jävla motorcycklarna utan ljuddämpare.

Er´re nått som låter trevligt så är det V8.
Ja V8-folk är ju kända för att värna om ljudmiljön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in