2005-09-02, 10:17
Medlem
Blixt Gårdons avatar
Citat:
En riktig idiot, han har inte presterat något av värde alls i sitt liv.
Nu så våldgästar han fester som han inte platsar att bli bjuden på.
Stick hem till familjen i Halland och ta hand om dem istället, gammal patetisk föredetting.

Hur kan han vara en föredetting om han inte har presterat något av värde?
Citera
2005-09-02, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gårdon
Hur kan han vara en föredetting om han inte har presterat något av värde?
Hans storhetstid var under 80 och kanske lite 90-tal, då mest på Z-tv.
Även om han bara producerade skräp, så är han slut.
Enligt mina värderingar så har han aldrig varit bra, men för det så kan han ändå vara en föredetting.
Något mer jag ska lära dig?
Citera
2005-09-02, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knakellibrak
Såg honom tidigare på kvällen på Berns där det var releasefest för Konstkatalogen.
En sorts konstidning som Ernst Billgren är redaktör för.
Men då var han nykter.

Enligt expressen idag var det antagligen DÄR som han grundade.... förra året var jag där och då fanns det ett bord man kunde ta hur mycket som helst ifrån....hmm lägg ihop...FB lägger pussel...

I TV hade han ett konst och matprogram. VEEEGO förstås.... maten alltså.
Citera
2005-09-02, 11:15
Medlem
CamillaDYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keken1
Nu har han ångest också...stackarn

http://expressen.se/index.jsp?a=429791

Hehehehe...

Man kan lätt föreställa sig hans ågren, de flesta har väl nån gång varit lite för packad, dock klarade man sig från att hamna på kvällstidningslöpet.

Ibland är det tur att man är en "nobody".
Citera
2005-09-02, 12:18
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Varför kunde de inte bara ha skrivit "skandalöst berusad", eller liknande?

För att han VAR skandalberusad! Hallå, dissa inte "skandalberusad", det e mitt nya favvo-ord! "Nu ska jag tammefan bli SKANDALBERUSAD!" Hör vad skönt det låter! Det säger allt!
Citera
2005-09-02, 15:42
Medlem
spottade PW utanför Cityterminalen vid lunchtid idag och då hade han nyktrat till
Citera
2005-09-02, 22:25
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Eftersom han alltid hållt på med new-age crap, så ligger cannabismissbruk i misstanke iallafall.
Du har aldrig rökt va?
Citera
2005-09-03, 11:59
Bannlyst
Läste någonstans att han objuden dykt upp redlös på den releasefest som Sony arrangerat för sitt nya tv-spel PSP. Var det den här festen månne? Enligt vad jag har hört om det hela, så hade någon "polare" till honom tutat i honom att det var utdelning av gratis PSP-konsoller där och då Wahlbeck är hängiven tv-spelsgalning så drog han dit fast han var på örat och blev insläppt i dörren med motiveringen: "Vafan, känner ni inte igen mig? Jag är ju Sveriges störste komiker, Peter Wahlbeck". Tydligen hade de i dörren inte så god koll på det hela om man säger så.
Citera
2005-09-03, 12:12
Medlem
Evaristos avatar
Jag brukade gilla Wahlbeck, men förlorade all respekt för honom efter en tv-debatt för ett par år sedan. Det gällde dels om man skulle ställa krav på naturmediciner att de ska ha innehållsförteckningar, dels om man skulle kräva att innehållet var det som angavs i innehållsförteckningen. Wahlbeck var helt hysteriskt arg över dessa krav, och krävde rabiat att naturmediciner skulle vara oreglerade och att de skulle ha samma ställning i sjukvården som de mediciner som läkemedelsverket godkänner.
Citera
2005-09-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Vad är det i detta beteende som får dig att tro att han just rökat?

håller med. Helt underbar grym i Heja Björn, måste köpa den dvd:n Avsnittet när han ska sälja sina skor och åker 10 mil men sen ångrar han sig

Nästan rätt.
Han hittar ett par skor i en annons och säger till björn:
Titta här björn, läderstövlar,storlek 46, naturfärgade med blixtlås. 80kr.. JAg ringde, det är en gubbe ute i ösmo.

Jag fixade ett ljudklipp om det
Gör en edit snart med länk
Citera
2005-09-22, 19:09
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide-Aussie
Han är den mest ultimata icke-personen jag vet. Han är ett exempel hur långt man kan komma på icke befintlig kompetens. Hans svineri mot andra människor är fan ta mig otrolig. Jag hoppas han har en JÄVLA ågren idag.

Såg inte du och jag honom på Roadhouse, eller var det efter du flyttat till Hbg? Han var jävligt full och otrevlig... fast han matchade publiken perfekt å andra sidan
Citera
2005-09-23, 15:53
Medlem
På ett disco i Stockholm tidigt 90-tal träffade jag på en dvärg i baren som högt basunerade ut att av alla killar hon legat med hade Peter Wahlbeck den största dolmen.
Om det är sant har han lite skumma preferenser vad gäller kvinnor i mina ögon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in