Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-31, 18:13
  #1
Medlem
nu när jag ändå håller på att deffa så tänkte jag fråga om det är bra att köpa stackers och ta de medans jag deffar... hört att de e bra när man vill få ner BF...

snälla inga jobbiga kommenatarer... seriösa svar bara tack=)

Mvh Aziz
Citera
2005-08-31, 18:41
  #2
Medlem
ja de e väll okej....din hunger minskar och höjer ämnesomsättningen en anning ! så kör på
Citera
2005-08-31, 18:43
  #3
Medlem
förbränner de fett då... kommer ändå fortsätta gå morgon promenader när jag kör stackers... hoppas den funkar så BF går ner !
Citera
2005-08-31, 20:01
  #4
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaZi_cc
ja de e väll okej....din hunger minskar och höjer ämnesomsättningen en anning ! så kör på

En fråga till alla som kan!
Folk säger att man inte går ner i vikt av att äta mindre. att man ändå ska äta 5-6 NYTTIGA mål om dan fast man vill gå ner i vikt!

varför är de då så viktigt att påpeka att Stacker o effe gör att man tappar hungern?

10/10 ggr så kommer de in i bilden!
Citera
2005-08-31, 20:13
  #5
Banned
chewdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
En fråga till alla som kan!
Folk säger att man inte går ner i vikt av att äta mindre. att man ändå ska äta 5-6 NYTTIGA mål om dan fast man vill gå ner i vikt!

varför är de då så viktigt att påpeka att Stacker o effe gör att man tappar hungern?

10/10 ggr så kommer de in i bilden!
man tappar inte hungern den dämpar den bara en aning. Det där med 5-6 nyttiga mål är bullshit
Citera
2005-08-31, 20:34
  #6
Medlem
ang att tappa hungern av stacker,,,

säg såhär, latmaskar som käkar stacker vill ha hjälp med att käka mindre skit,
hade de lärt sig käka rätt hade de inte behövt stackers.

kan du redan matbiten och tränar hårt behöver du ju maten, eller hur???

om du inte e ute efter lite ökad energi men då finns ju annat
Citera
2005-08-31, 21:14
  #7
Medlem
ända jag vill veta är om man gå ner i BF med stackers2

kan nån svara på de?
Citera
2005-08-31, 21:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kluivert_9
ända jag vill veta är om man gå ner i BF med stackers2

kan nån svara på de?

Självklart, om du har koll på kosten mm. För att släppa på bf är det ganska enkel matte som gäller, kcal in och ut.
Ligg på ett underskott så går det bra.
Citera
2005-08-31, 22:07
  #9
Medlem
oki

oki... men då ska jag beställa hem en burk... när man går ner i BF då kommer ådrorna synas eller?

säg nån sida i sverige där dem har ÄKTA STACKERS... inga fejka som naturensdroger...

Mvh Aziz
Citera
2005-09-01, 06:56
  #10
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluivert_9
oki... men då ska jag beställa hem en burk... när man går ner i BF då kommer ådrorna synas eller?

säg nån sida i sverige där dem har ÄKTA STACKERS... inga fejka som naturensdroger...

Mvh Aziz

Nej de är inte säkert att dom kommer göra de!

www.stacker.se
Citera
2005-09-01, 13:06
  #11
Medlem
aja skitsamma ska skippa alla fusk tabletter och fortsätta köra rent istället..

ska käka mycket proteiner och bara efter träningen kolisar och kanske en smörgås om dagen

besställa hem 20 burkar tonfisk med vatten också!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback