Citat:
Bra att du är tydlig, du bryr dig inte om män. Det är såna som du som skapar en sådan hatisk värld genom att inte ens vilja försöka förstå grundläggande biologi. De människorna som jag nu så kallat runkar i har de också behov att tillfredsställa. Men du vill hellre att de förblir fattiga eller får slita sig ihjäl sig i någon skitig fabrik 12timmar per dag. Sexhandeln kommer inte att gå någonstans, det kommer aldrig att försvinna så länge vi har marknadsbaserad tillväxtekonomi. Det enda du och dina anhängare lyckas åstadkomma är mer lidande i de delar av sexhandeln som är suspekta.
Om du vill göra något gott för världen, vilket jag ju inte tror du vill. Bekämpa då den hypergami som sprider sig i västvärlden som ett coronavirus.
Det är ett jädra tjat om krav kvinnor har på sig, men det pratas väldigt sällan om vilka krav män har för att vara intressanta på sexmarknaden. De är betydligt högre än de för kvinnor. Klassiskt nog så är de i maktpositioner som vill bestämma åt andra hur de bedriver sin sexualitet. Där kan vi snacka om makt.
Har en teori om att såna som du faktiskt gör det av sexuella skäl. Finns de som tänder på att neka andra sex Tease And Denial. För inte fan är det för att vara en godhjärtad människa i alla fall. I så fall skulle man vara öppen för att finna lösningar. För lidande är lidande vart man än finner den.
Sen är det inte frågan om mitt behov, som sagt mitt behov är inte så stort längre. Har fri tillgång till sex helt utan betalning. Men till skillnad från dig så förstår jag hur dåligt man kan må om man inte är så lyckligt lottas att få vara sexuellt tillfredsställd.
Om du vill göra något gott för världen, vilket jag ju inte tror du vill. Bekämpa då den hypergami som sprider sig i västvärlden som ett coronavirus.
Det är ett jädra tjat om krav kvinnor har på sig, men det pratas väldigt sällan om vilka krav män har för att vara intressanta på sexmarknaden. De är betydligt högre än de för kvinnor. Klassiskt nog så är de i maktpositioner som vill bestämma åt andra hur de bedriver sin sexualitet. Där kan vi snacka om makt.
Har en teori om att såna som du faktiskt gör det av sexuella skäl. Finns de som tänder på att neka andra sex Tease And Denial. För inte fan är det för att vara en godhjärtad människa i alla fall. I så fall skulle man vara öppen för att finna lösningar. För lidande är lidande vart man än finner den.
Sen är det inte frågan om mitt behov, som sagt mitt behov är inte så stort längre. Har fri tillgång till sex helt utan betalning. Men till skillnad från dig så förstår jag hur dåligt man kan må om man inte är så lyckligt lottas att få vara sexuellt tillfredsställd.
Fattar sånna som dig ens att "grundläggande biologi" är lika mycket driften av att INTE vilja ligga och INTE ligga med vem som helst.
Så egot här och bristen på att bry sig om andras "grundläggande biologi" är helt din.
För varken jag eller kivnnorna vars kroppar du köper, eller för den delen de individer av kivnnor som säger nej tack till dig kränker dina "biologiska behov".
Mäns "biologiska behov" är nämligen inte att prompt knulla allt som rör sig,och den mänskliga sexualiteten i stort handlar INTE om att tillfrredställa just mäns eller dina behov.
Fattar du?
ocvh ja sexhandeln kommer existera så länge som kvinnor över hela denna värld aktivt ( av bl.a iditoter som dig) fråntas sina möjligheter att få inkomster via eget arbete.
Precis på samma sätt som delar av den kommer existera så länge som egon som dig existerar.
'