2020-03-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
En god gissning är att ingen skulle betala för sex av dem med tanke på att de inte lyckas ha sex utan att betala ordentligt för det dessutom krävs det lite teknik för att ge njutning och ingen lär ju vara intresserad att betala för vad en sexköpare presterar

ett hål är ett hål för dessa snubbar...och ingen större skillnad mellan en kivnnlig eller manlig mun eller anus, eller hur?

och om man så fullständigt ger blanka fan i motpartens sexualitet, sexuella vilja och njtning ex.
och har sånna grava problem med att fatta att nej sexsäljare kanske inte njuter av att sälja sex, utan verkligen inbillar sig att sälja sex = HA sex...

HAR sexsäljare sex, och man verkligen vill ha sex, såå?vad är problemet? då ska de ju självfallet viga sitt liv till att lägga upp sin bak till allmän försäljning på närmsta site.

(Nu vet jag ju att du vet om vad som faktiskt är problemet här så jag behöver inte dra det igen.)
Citera
2020-03-06, 12:55
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
ett hål är ett hål för dessa snubbar...och ingen större skillnad mellan en kivnnlig eller manlig mun eller anus, eller hur?

och om man så fullständigt ger blanka fan i motpartens sexualitet, sexuella vilja och njtning ex.
och har sånna grava problem med att fatta att nej sexsäljare kanske inte njuter av att sälja sex, utan verkligen inbillar sig att sälja sex = HA sex...

HAR sexsäljare sex, och man verkligen vill ha sex, såå?vad är problemet? då ska de ju självfallet viga sitt liv till att lägga upp sin bak till allmän försäljning på närmsta site.

(Nu vet jag ju att du vet om vad som faktiskt är problemet här så jag behöver inte dra det igen.)

Du är en otroligt hatisk person. Jag har fru vi lever i en öppen relation varit ihop i 30år nu. Dessutom har jag en KK sen sju år tillbaka. Har inga större problem att fixa ons. Tycker dock att för att ons marknaden ska funka krävs en oärlighet som jag inte gillar. Gillar att ha varierad sex det berikar mitt liv. Om något så bryr jag mig för mycket om andra människor. Vilket har några gånger ställ till det ekonomiskt för mig. Hatar att samhället har blivit så moral predicerade angående sex, sex är inte skadligt mellan samtyckande vuxna individer. Det som är skadligt är att ha ett samhälle där folk inte får utlopp för sina grundläggande drifter.
Citera
2020-03-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Du är en otroligt hatisk person. Jag har fru vi lever i en öppen relation varit ihop i 30år nu. Dessutom har jag en KK sen sju år tillbaka. Har inga större problem att fixa ons. Tycker dock att för att ons marknaden ska funka krävs en oärlighet som jag inte gillar. Gillar att ha varierad sex det berikar mitt liv. Om något så bryr jag mig för mycket om andra människor. Vilket har några gånger ställ till det ekonomiskt för mig. Hatar att samhället har blivit så moral predicerade angående sex, sex är inte skadligt mellan samtyckande vuxna individer. Det som är skadligt är att ha ett samhälle där folk inte får utlopp för sina grundläggande drifter.
Skriv som det är.....

du gillar bekvämligheten och makten det ger att kunna shopa andra människor för sex, och helt ignorera andra människors behov.

hade du överhuvudtaget just brytt dig om andra människors sexualitet så hade du hittat KK du kunde köra öppna kort med.
Citera
2020-03-06, 13:24
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Skriv som det är.....

du gillar bekvämligheten och makten det ger att kunna shopa andra människor för sex, och helt ignorera andra människors behov.

hade du överhuvudtaget just brytt dig om andra människors sexualitet så hade du hittat KK du kunde köra öppna kort med.

Har KK som jag har helt öppna kort med min fru och hon har träffats. Gillar bekvämligheten att köpa en tjänst från den som säljer den helt frivilligt. Vet inte riktigt vart du får makt ifrån. Men om något så ignorerar DU andra människors behov. Det finns gott om människor som trots stigmat som du bidrar till, ändå väljer att sälja sex. Samtidigt som de hjälper andra människor att få utlopp för ett behov de har.
Citera
2020-03-06, 14:25
Medlem
Citat:
Har KK som jag har helt öppna kort med min fru och hon har träffats. Gillar bekvämligheten att köpa en tjänst från den som säljer den helt frivilligt. Vet inte riktigt vart du får makt ifrån. Men om något så ignorerar DU andra människors behov. Det finns gott om människor som trots stigmat som du bidrar till, ändå väljer att sälja sex. Samtidigt som de hjälper andra människor att få utlopp för ett behov de har.
Vet du när de tgälelr sexuelal behov av sorten:

Får inte ligga alls, får inte ligga när jag själv vill ligga, eller hur jag själv vill, eller med vem jag vill ligg med etc..

så tycker jag vansinnigt mycket mer synd om kivnnor i denna värl än män.
allright?

Är det något kön som i en jämförelsen hamnar sämst ut gällande ovan så är det kivnnor knappast män.

Ditt lilla "behov" av att ha just mänskliga kötthål att runka i.
eller ha ett tillräcklgit stor variation av kötthåll med lite tillhörande attribut som just faller dig i smaken...ger jag fan inte mycket för hörredu.
Och det är som jag nu förklarat 3000 ggr, INTE värt det lidande som sexhandeln åsamkar just
kivnnor och barn, men även många män i världen, sorry men finns NADA av argument för ditt behov där.
Citera
2020-03-06, 14:58
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Vet du när de tgälelr sexuelal behov av sorten:

Får inte ligga alls, får inte ligga när jag själv vill ligga, eller hur jag själv vill, eller med vem jag vill ligg med etc..

så tycker jag vansinnigt mycket mer synd om kivnnor i denna värl än män.
allright?

Är det något kön som i en jämförelsen hamnar sämst ut gällande ovan så är det kivnnor knappast män.

Ditt lilla "behov" av att ha just mänskliga kötthål att runka i.
eller ha ett tillräcklgit stor variation av kötthåll med lite tillhörande attribut som just faller dig i smaken...ger jag fan inte mycket för hörredu.
Och det är som jag nu förklarat 3000 ggr, INTE värt det lidande som sexhandeln åsamkar just
kivnnor och barn, men även många män i världen, sorry men finns NADA av argument för ditt behov där.

Bra att du är tydlig, du bryr dig inte om män. Det är såna som du som skapar en sådan hatisk värld genom att inte ens vilja försöka förstå grundläggande biologi. De människorna som jag nu så kallat runkar i har de också behov att tillfredsställa. Men du vill hellre att de förblir fattiga eller får slita sig ihjäl sig i någon skitig fabrik 12timmar per dag. Sexhandeln kommer inte att gå någonstans, det kommer aldrig att försvinna så länge vi har marknadsbaserad tillväxtekonomi. Det enda du och dina anhängare lyckas åstadkomma är mer lidande i de delar av sexhandeln som är suspekta.

Om du vill göra något gott för världen, vilket jag ju inte tror du vill. Bekämpa då den hypergami som sprider sig i västvärlden som ett coronavirus.

Det är ett jädra tjat om krav kvinnor har på sig, men det pratas väldigt sällan om vilka krav män har för att vara intressanta på sexmarknaden. De är betydligt högre än de för kvinnor. Klassiskt nog så är de i maktpositioner som vill bestämma åt andra hur de bedriver sin sexualitet. Där kan vi snacka om makt.

Har en teori om att såna som du faktiskt gör det av sexuella skäl. Finns de som tänder på att neka andra sex Tease And Denial. För inte fan är det för att vara en godhjärtad människa i alla fall. I så fall skulle man vara öppen för att finna lösningar. För lidande är lidande vart man än finner den.

Sen är det inte frågan om mitt behov, som sagt mitt behov är inte så stort längre. Har fri tillgång till sex helt utan betalning. Men till skillnad från dig så förstår jag hur dåligt man kan må om man inte är så lyckligt lottas att få vara sexuellt tillfredsställd.
Citera
2020-03-06, 15:31
Avslutad
Citat:
Bra att du är tydlig, du bryr dig inte om män. Det är såna som du som skapar en sådan hatisk värld genom att inte ens vilja försöka förstå grundläggande biologi. De människorna som jag nu så kallat runkar i har de också behov att tillfredsställa. Men du vill hellre att de förblir fattiga eller får slita sig ihjäl sig i någon skitig fabrik 12timmar per dag. Sexhandeln kommer inte att gå någonstans, det kommer aldrig att försvinna så länge vi har marknadsbaserad tillväxtekonomi. Det enda du och dina anhängare lyckas åstadkomma är mer lidande i de delar av sexhandeln som är suspekta.

M pratar om sexhandeln i stort och vilken misär som följer i dess spår och du pratar om dina egna behov. Har inget med biologi att göra eller hat, det handlar om vad man vill leva i för sorts samhälle och hur man vill utforma det.

Så de människor som du köper för sex är fattiga och har att välja mellan att sälja sig eller skitigt fabriksjobb 12 timmar om dagen? Får jag då gissa på att du köper romer och/eller tjejer från tex Nigeria?

Citat:
Om du vill göra något gott för världen, vilket jag ju inte tror du vill. Bekämpa då den hypergami som sprider sig i västvärlden som ett coronavirus.

Menar du kvinnlig hypergami?

Citat:
Det är ett jädra tjat om krav kvinnor har på sig, men det pratas väldigt sällan om vilka krav män har för att vara intressanta på sexmarknaden. De är betydligt högre än de för kvinnor. Klassiskt nog så är de i maktpositioner som vill bestämma åt andra hur de bedriver sin sexualitet. Där kan vi snacka om makt.

Pratar du om dejtingmarknaden nu?
Citera
2020-03-06, 15:46
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Även om en del näckade och andra topplessade så var det aldrig norm.
Ingen har jobbat för attkrossa kärnfamiljen, men kvinnors egen inkomst har gett kvinnor råd att lämna ett dåligt äktenskap.
Räckte det inte med att jag gav dig rätt en gång redan?
Jo, topless var norm på i stort sett varje badstrand.
Jag kan dessutom visa att feminismen kämpat medvetet och systematiskt för att krossa kärnfamiljen.
Ursäkterna varierar, men "dåligt äktenskap" är väl för helvete ingen ursäkt?
Det är dags att vara lite mer specifik och när man kommit så långt, får man kanske inse att man valt sin gubbe helt på egen hand i Sverige i en bra bit över hundra år.

Ska man kräva jämställdhet får man faktiskt börja äga sitt eget ansvar för de val man gör i livet också.
Citera
2020-03-06, 15:59
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
M pratar om sexhandeln i stort och vilken misär som följer i dess spår och du pratar om dina egna behov. Har inget med biologi att göra eller hat, det handlar om vad man vill leva i för sorts samhälle och hur man vill utforma det.

Så de människor som du köper för sex är fattiga och har att välja mellan att sälja sig eller skitigt fabriksjobb 12 timmar om dagen? Får jag då gissa på att du köper romer och/eller tjejer från tex Nigeria?

Menar du kvinnlig hypergami?

Pratar du om dejtingmarknaden nu?

-M pratar om sexhandeln i stort och vilken misär som följer i dess spår.

Har inte sett någon misär.

-Har inget med biologi att göra eller hat

Har mycket med biologi att göra.

-det handlar om vad man vill leva i för sorts samhälle och hur man vill utforma det.

Där folk mår dåligt?

-Får jag då gissa på att du köper romer och/eller tjejer från tex Nigeria?

Fel gissat.

-Menar du kvinnlig hypergami?

Ja

-Pratar du om dejtingmarknaden nu?

Nej inte bemärkelsen parbildning, mer om casual sex.
Citera
2020-03-06, 16:14
Avslutad
F
Senast redigerad av Jenny9 2020-03-06 kl. 16:16.
Citera
2020-03-06, 16:15
Avslutad
Citat:
-M pratar om sexhandeln i stort och vilken misär som följer i dess spår.

Har inte sett någon misär.

-Har inget med biologi att göra eller hat

Har mycket med biologi att göra.

-det handlar om vad man vill leva i för sorts samhälle och hur man vill utforma det.

Där folk mår dåligt?

-Får jag då gissa på att du köper romer och/eller tjejer från tex Nigeria?

Fel gissat.

-Menar du kvinnlig hypergami?

Ja

-Pratar du om dejtingmarknaden nu?

Nej inte bemärkelsen parbildning, mer om casual sex.

-Har inte sett någon misär.

Du pratade precis om fattigdom och att behöva välja mellan att jobba på skitig fabrik 12 timmar om dagen och att sälja sin kropp.

-Har mycket med biologi att göra.

När du pratar om egna behov ja absolut.

-Där folk mår dåligt?

Kommer alltid finnas folk som mår dåligt, i en demokrati får man göra så gott man kan.

-Fel gissat.

Ok. Vem köper du då?

-Ja

Tror du kvinnlig hypergami var starkare förr när kvinnor tjänade jättedåligt, inte fick ärva, osv jämfört med nu? Tror du kvinnor i låglöneländerna tänker mer på mannens inkomst än kvinnorna i höglöneländerna?

-Nej inte bemärkelsen parbildning, mer om casual sex.

Vad har det med prostitution att göra?
Citera
2020-03-06, 17:00
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
-Har inte sett någon misär.

Du pratade precis om fattigdom och att behöva välja mellan att jobba på skitig fabrik 12 timmar om dagen och att sälja sin kropp.

-Har mycket med biologi att göra.

När du pratar om egna behov ja absolut.

-Där folk mår dåligt?

Kommer alltid finnas folk som mår dåligt, i en demokrati får man göra så gott man kan.

-Fel gissat.

Ok. Vem köper du då?

-Ja

Tror du kvinnlig hypergami var starkare förr när kvinnor tjänade jättedåligt, inte fick ärva, osv jämfört med nu? Tror du kvinnor i låglöneländerna tänker mer på mannens inkomst än kvinnorna i höglöneländerna?

Vad har det med prostitution att göra?

-Du pratade precis om fattigdom och att behöva välja mellan att jobba på skitig fabrik 12 timmar om dagen och att sälja sin kropp.

Beror på vårat ekonomiska system ser inte att det kommer att ändras någon gång snart. De kan välja mellan att sälja sex eller ha ett vanligt arbete. Alla de jag träffat har bott själva och frilansat jobbat ibland och ibland sålt sex.

-När du pratar om egna behov ja absolut.

Hade du läst mina tidigare inlägg så hade du vetat att jag inte pratar i om mig i första hand. Har mer sex en de flesta helt utan köp.

-Kommer alltid finnas folk som mår dåligt, i en demokrati får man göra så gott man kan.

Exakt, finna lösningar som funkar för så många som möjligt.

-Ok. Vem köper du då?

De gånger jag gjort det har jag haft långvarig kontakt med kvinnorna i fråga. Genom tex facebook eller andra sidor. För min del har det mestadels varit Thailand. Den jag känt längst tid har jag känt sedan 2013 prata med henne senast idag. Känner henne väl.

-Tror du kvinnlig hypergami var starkare förr när kvinnor tjänade jättedåligt, inte fick ärva, osv jämfört med nu? Tror du kvinnor i låglöneländerna tänker mer på mannens inkomst än kvinnorna i höglöneländerna?

Kvinnlig hypergami är en del av kvinnlig sexualitet. De tänder helt enkelt inte på män som de anser ligga under deras rang. Detta är ett lika stort samhällsproblem som att män kanske är en smula översexuella. För när andelen kvinnor med makt och pengar ökar, minskar barnafödandet vilket i sin tur dödar länders ekonomi.

Historisk sett kan man tävla om vem vem som hade det sämst. Eller så inser man att. Alla människor hade det tuft och de regler som fans då var skapade utifrån det. Att jobba i gruvor under dåliga förhållanden skickas ut i värdelösa krig mm var inte heller någon dans på rosor.

-Vad har det med prostitution att göra?

Allt för hade kvinnlig och manlig sexualitet varit mer lika hade detta problem inte existerat överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in