Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Nannyn du har tar väl hand om barnen när du ägnar dig åt dina nätaktiviteter så hon kan väl ta hand om den när männen kommer dessutom sover de väl lika disciplinerat som de tågar på led
1) Hon kan inte ta alla fyra själv. Jag måste ha ytterligare en pålitlig person.
2) Det får bli kanske i min mammas lägenhet när hon åker bort nån gång. Förträff kommer vara obligatoriskt dock.
3) De tre äldsta går i princip och lägger sig själva. Men den yngsta är fortfarande bebis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
För att göra ett seriöst inlägg i den här idiotiska lågvattenmärke-debatten så är det rätt viktigt att tänka på mäns och kvinnors skilda orgasmfrekvenser vid tillfälligt sex. En hel del kvinnor får inte orgasm. Nästan alla män får det även vid tillfälligt sex. Anatomin är helt enkelt olika och det kan vi inte göra någonting åt.
Men, självklart innebär detta att kvinnor kommer vara mindre angelägna om att ha tillfälliga sexpartners. Om man jämför vilka fantastiska orgasmer man kan få med sig själv hemma, eller att hooka up med en man och ha tillfälligt sex, så blir valet att tillfredsställa sig själv om det är en skön orgasm man är ute efter. Vill man däremot ha närhet och det intima mellan man och kvinna, samt känna en kuk fylla upp härligheten så blir mannen det enkla valet.
Dock så brukar man oftast vara sugen på att vara intim med någon man känner eller har en relation till. Således finns ingen riktig anledning för de kvinnor som inte har otroligt lätt för att få orgasm med vem som helst att ligga med en okänd man.
Denna skillnad får vi leva med. Det var aldrig tänkt att kvinnor och män skulle fungera exakt likadant sexuellt, för isåfall hade vi gjort det. Det är liksom inget att vara bitter över, eller ens reta sig på. Det är som det är och har antagligen sina evolutionära förklaringar.
1) Nope. Funny story: en gång när jag var ung så gjorde jag ett modelljobb för en äldre fulgubbe. Han var lärare btw. i naturvetenskapliga ämnen. Han bad om att få slicka mig efteråt och jag hade inga problem med att komma när han gjorde det.
2) "Jag kan inte komma om jag inte får blommor/får gå på 10 dejter först/får resa" är en ursäkt som kvinnor använder för att vägra sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du är en sån jävla sucker. Maken till lättlurad alltså. Du begriper väl själv att en prostituerad kan ljuga hur lätt som helst i såna här studier. Varför?
Jo för att de vill tjäna pengar givetvis.
Om du är såhär lättlurad i verkliga livet så förstår jag att du måste gått på många nitar som gjort dig till en surkuk. Och det har gått dig fullständigt förbi, och gör tydligen fortfarande

Det här var sorgligt. Om man har mycket sex lär man sig hur kroppen fungerar. Då lär man sig hur man får den att komma också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det gnälls här om att kvinnor inte vill ha arbetslösa män e.t.c. Nä varför skulle man vilja det?
Varför skulle någon nånsin vilja ha en arbetslös partner?
Jag vet inte vad det är för krav män tycker att de har på sig idag som de inte hade förr, vet du det?
Vad det i grunden verkar handla om är att en del av dagens unga män är lata. De orkar inte med att anstränga sig nog ens utbilda sig eller skaffa ett arbete. Det är antagligen också dessa som har problem med kvinnor.
Jag känner nämligen många unga män som utbildat sig till yrken med helt normal "status" och dessa har både fru och barn många av dem. De är runt 30 år.
1) För att mannen,
a) har en bra personlighet.
b) är bra i sängen.
c) är en bra partner.
d) 100 andra anledningar.
2) Varför ska män behöva utbildning och arbete för att få en partner? Relationer ska bygga på kärlek.
a) Om mannen ska behöva betala för kvinnan med utbildning och jobb kan han lika gärna köpa sex. Då får han nya tjejer hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det handlar alltså inte om att det förväntas massor av män idag, det handlar om att det förväntas ett minimum, d.v.s en man som orkar ta arslet ur sängen för att gå till jobbet, och inte enbart förflytta sig mellan sängen, soffan, porrfilmen och tvspelet.
Män förr hade betydligt högre krav på sig än män idag och ändå är det ett fruktansvärt gnäll.
1) Kan inte en stark och självständig kvinna hantera att ha en hemma-man?
2) Jag har läst att på 1960 talet fanns det 1 miljon hemmafruar i Sverige. Nu är det dags att vi får 1 miljon hemma-män.
3) Nu är det kvinnors tur att sköta samhället och ta hand om män och barn.
I am woman hear me roar.