2019-10-14, 19:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo, problemet verkar i detta fallet vara bristfällig slutledningsförmåga hos dig. Du förstår inte att det kan bli en påverkan större än just den transaktionen som sker mellan köpare och säljare.

Om båda parterna är nöjda, i vad består brottet?
Citera
2019-10-14, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det handlar ju om att kvinnor har massvis med hang-ups som Babianen tidigare varit inne på. Därför är det roligare och mer tillfredsställande att ligga med horor än med kvinnor i allmänhet. I synnerhet svenska kvinnor är oerhört konforma och tråkiga i sängen. Jag vet vad jag talar om. Jag har haft över hundra sexpartners av olika nationaliteter. Cirka hälften av dem var sexarbetare, och de andra vanliga kvinnor.

"Jag vet vad jag talar om".

Du har noll trovärdighet.

Dessutom är ditt underlag för litet, det säger inte ett piss vilket du hade vetat om du haft IQ över guldfisk.
Citera
2019-10-14, 19:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Jag vet vad jag talar om".

Du har noll trovärdighet.

Dessutom är ditt underlag för litet, det säger inte ett piss vilket du hade vetat om du haft IQ över guldfisk.

I prostitutionsforumet och på International Sex Guide så diskuterar vi som du förstår sexköp och även vanliga kvinnor. Många andra delar mina erfarenheter, så det finns ett stort underlag för mina slutsatser.

Citera
2019-10-14, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, du uttalar dig utan att egentligen ha någon aning alltså. Kanske är det bättre att de själva får avgöra hur de uppfattar sin egen situation.

Varför skulle jag ha några problem med att gynna prostituerade kvinnor? Jag är tacksam för att de finns.

De vill ha dina pengar! Något du beskyller alla kvinnor för och kallar dem för bortskämda prinsessor som bara utnyttjar män och som behöver tas ner på jorden.

Och kom nu inte med att det är ärligare med prostitution när du precis suttit och gett kvinnor skit för kvinnlig hypergami.
Citera
2019-10-14, 19:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om båda parterna är nöjda, i vad består brottet?

Du förstår fortfarande inte. Är det ens någon idé att förklara? Som sagt, din slutledningsförmåga verkar mycket bristfällig.
Citera
2019-10-14, 19:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du menar alltså att prostitutionsmotståndare inte kan ljuga för egen vinning?

Jo det kan de säkert, men frågan är vad de skulle vinna på att ljuga om att de inte får orgasm med sina äkta män?
Citera
2019-10-14, 19:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vad äcklig du är. Hur känns det att ha en äcklig kuk? Lösaktiga äckel!

Har du så få argument att du hemfaller åt simpel ad hominem? Njutbart att se dig vrida dig som en mask på en krok av sexuellt avund. Lilla fröken torrfitta kan inte ens drömma om de upplevelser jag har haft med sexarbetare. Jag ångrar ingenting. Jag kommer att sitta på hemmet med ett stort leende på läpparna innan det är dags att kasta in handduken. Jag är en bra bit över 50 år och kuken står fortfarande som ett spett, och jag måste komma minst varannan dag för att vara nöjd.

Vilket århundrade lever du i fnöskfitta?
Citera
2019-10-14, 19:32
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
De vill ha dina pengar! Något du beskyller alla kvinnor för och kallar dem för bortskämda prinsessor som bara utnyttjar män och som behöver tas ner på jorden.

Och kom nu inte med att det är ärligare med prostitution när du precis suttit och gett kvinnor skit för kvinnlig hypergami.

Ja, jag får ju något för pengarna också.

Skit och skit, jag har konstaterat att den kvinnliga hypergamin finns där och att den endast går att kombinera med ett fungerande samhälle om vi begränsar kvinnors frihet eller tillåter sexköp.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-14 kl. 19:39.
Citera
2019-10-14, 19:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jo det kan de säkert, men frågan är vad de skulle vinna på att ljuga om att de inte får orgasm med sina äkta män?

Det är väl uppenbart? Man vill slippa sexuell konkurrens för att kunna fortsätta att pungslå män.
Citera
2019-10-14, 19:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
I prostitutionsforumet och på International Sex Guide så diskuterar vi som du förstår sexköp och även vanliga kvinnor. Många andra delar mina erfarenheter, så det finns ett stort underlag för mina slutsatser.

Haha ja gör det är du snäll. Frågor för ärthjärnor då el?
HerregodeGud nivån av sadness på detta forum vet Inga gränser.
Citera
2019-10-14, 19:37
Avslutad
Citat:
Har du så få argument att du hemfaller åt simpel ad hominem? Njutbart att se dig vrida dig som en mask på en krok av sexuellt avund. Lilla fröken torrfitta kan inte ens drömma om de upplevelser jag har haft med sexarbetare. Jag ångrar ingenting. Jag kommer att sitta på hemmet med ett stort leende på läpparna innan det är dags att kasta in handduken. Jag är en bra bit över 50 år och kuken står fortfarande som ett spett, och jag måste komma minst varannan dag för att vara nöjd.

Vilket århundrade lever du i fnöskfitta?
Jaaa, för såna som kan få tag på sexpartners som är villiga utan att man behöver betala dem först kan ju naturligtvis inte ha bra sexupplevelser!
Senast redigerad av Ipsi 2019-10-14 kl. 19:39.
Citera
2019-10-14, 19:39
Medlem
Citat:
Nä jag är enormt ettrig. Kan vara en ganska provokativ person

Jag tänker att problemet faktiskt ligger en hel del hos männen. Det har bildats någon konstig uppfattning om att män förr bara fick kvinnor till höger och vänster. Som om de inte behövde jobba för det. De hade krav på sig, till exempel att försörja sin familj. Annars var fru och barn bara att glömma.

Det gnälls här om att kvinnor inte vill ha arbetslösa män e.t.c. Nä varför skulle man vilja det?
Varför skulle någon nånsin vilja ha en arbetslös partner?
Jag vet inte vad det är för krav män tycker att de har på sig idag som de inte hade förr, vet du det?
Vad det i grunden verkar handla om är att en del av dagens unga män är lata. De orkar inte med att anstränga sig nog ens utbilda sig eller skaffa ett arbete. Det är antagligen också dessa som har problem med kvinnor.
Jag känner nämligen många unga män som utbildat sig till yrken med helt normal "status" och dessa har både fru och barn många av dem. De är runt 30 år.

Det handlar alltså inte om att det förväntas massor av män idag, det handlar om att det förväntas ett minimum, d.v.s en man som orkar ta arslet ur sängen för att gå till jobbet, och inte enbart förflytta sig mellan sängen, soffan, porrfilmen och tvspelet.
Män förr hade betydligt högre krav på sig än män idag och ändå är det ett fruktansvärt gnäll.

Så, ni lata orkeslösa tvspelande och porrtittande män, lägg skulden där den hör hemma. Det vill säga på era föräldrars bristfälliga uppfostran och er egen oförmåga att göra någonting av er tillvaro.
Varje människa har olika förutsättningar och gör olika val, det är helt okej, men SKYLL INTE PÅ ANDRA!
Männen förr byggde ju allt som de arbetslösa tv-spelande mannen använder sig av varje dsg. de slet i gruvorna och drog fram järnvägsräls utan tunga fordon gifta blev de också. Forna tiders män roterar när de hör män idag komma med uttryck som att kvinnor borde vara tacksamma mot den tv-spelande mannen för att tidigare genererationers män brutit mark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in