Nä jag är enormt ettrig. Kan vara en ganska provokativ person
Jag tänker att problemet faktiskt ligger en hel del hos männen. Det har bildats någon konstig uppfattning om att män förr bara fick kvinnor till höger och vänster. Som om de inte behövde jobba för det. De hade krav på sig, till exempel att försörja sin familj. Annars var fru och barn bara att glömma.
Det gnälls här om att kvinnor inte vill ha arbetslösa män e.t.c. Nä varför skulle man vilja det?
Varför skulle någon nånsin vilja ha en arbetslös partner?
Jag vet inte vad det är för krav män tycker att de har på sig idag som de inte hade förr, vet du det?
Vad det i grunden verkar handla om är att en del av dagens unga män är lata. De orkar inte med att anstränga sig nog ens utbilda sig eller skaffa ett arbete. Det är antagligen också dessa som har problem med kvinnor.
Jag känner nämligen många unga män som utbildat sig till yrken med helt normal "status" och dessa har både fru och barn många av dem. De är runt 30 år.
Det handlar alltså inte om att det förväntas massor av män idag, det handlar om att det förväntas ett minimum, d.v.s en man som orkar ta arslet ur sängen för att gå till jobbet, och inte enbart förflytta sig mellan sängen, soffan, porrfilmen och tvspelet.
Män förr hade betydligt högre krav på sig än män idag och ändå är det ett fruktansvärt gnäll.
Så, ni lata orkeslösa tvspelande och porrtittande män, lägg skulden där den hör hemma. Det vill säga på era föräldrars bristfälliga uppfostran och er egen oförmåga att göra någonting av er tillvaro.
Varje människa har olika förutsättningar och gör olika val, det är helt okej, men SKYLL INTE PÅ ANDRA!