2019-10-14, 02:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Är du säker på att det är det "vi" diskuterat hela tiden?

När jag föreslog det för tex WordWarrior (forumets största prostitutionsförespråkare med 11 års kunskap om frågan) fick jag frågan när jag blev så torr och gammal.

Jag har fortfarande inte fått svar på varför jag blev ställd den frågan.

Som om det ligger något i att om efterfrågan eventuellt skulle öka att den inhemska tillgången inte skulle räcka och vad det isf skulle leda till. Har jag inte heller fått svar på.

Bara att det handlar om principer, vilket är ett icke-svar.

Ja, finns det inga kvinnor i Sverige som vill sälja sex så är det väl inte så mycket att göra åt. Man får väl söka sig utomlands.
Citera
2019-10-14, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Mm, förbjud pizzerior helt och hållet eftersom det förekommer kriminalitet inom några av dem.

För övrigt är det fascinerande vilken syn ni har på kvinnorna som är prostituerade. Ni ser på dem som barn. Ni ser definitivt inte på dem som vuxna människor kapabla att fatta egna beslut och ta ansvar för sina egna liv. Är det inte bäst att vi bara tar och omyndigförklarar kvinnor? Eller kanske bara de kvinnor som gör felaktiga livsval?

Många här säger att horor föraktar sina kunder. Jag tror att de de flesta horor föraktar är andra människor som talar för dem, och som förminskar dem och ser på dem som utsatta små barn som måste räddas. Det finns garanterat mängder med horor som tycker ni är fruktansvärt löjliga.

Du ska fan inte snacka om andras syn på kvinnor. Har du ingen som helst självkännedom? Har du inte koll på vad du själv suttit och skrivit?

Det här är fan höjden av självgodhet och självbedrägeri från din sida.

Dessutom ta fram alla dessa inlägg där "vi" suttit och omyndigförklarat de prostituerade. Jag har postat länkar ja, med människor som jobbar med det i Tyskland såsom polis och andra myndigheter.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-14 kl. 02:31.
Citera
2019-10-14, 02:33
Avslutad
Citat:
Ja, finns det inga kvinnor i Sverige som vill sälja sex så är det väl inte så mycket att göra åt. Man får väl söka sig utomlands.

Du undviker också frågan märker jag.
Citera
2019-10-14, 02:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Tråden har ju helt spårat ur. En jävla massa tjafs bara har det blivit. Den handlade om att det inte är det lättaste för män att träffa tjejer i dagens Sverige. Klart män då söker sig till ställen där det finns tjejer. Sen är det mycket lustigt att feminister som aldrig träffat och pratat med prostituerade på klubbar i Tyskland tror att dom vet mer hur saker ligger till. Allt dom kan göra är googla fram skräckhistorier om ligor, ökad otrygghet, knark och elände. Dom vet inte ett skit, dom bara föreställer sig en massa grejer.

För du tror att sexsäljarna är 100% ärliga med sexköparna?
Citera
2019-10-14, 02:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du undviker också frågan märker jag.

Inte säker på att jag förstod den. Kan du formulera den på ett annat sätt?
Citera
2019-10-14, 02:38
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Ja.

#Believewomen

Nej, I själva verket hatar de förstås alla sitt jobb och längtar efter att feminister ska komma och rädda dem. De sköra små liven klarar nämligen inte att ta ansvar för sig själva och sina egna liv.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-14 kl. 02:41.
Citera
2019-10-14, 02:42
Medlem
Citat:

Vad är det dom inte är ärliga med menar du?
Citera
2019-10-14, 02:49
Medlem
Citat:
Ja.

#Believewomen

Nej, I själva verket hatar de förstås alla sitt jobb och längtar efter att feminister ska komma och rädda dem. De sköra små liven klarar nämligen inte att ta ansvar för sig själva och sina egna liv.

Feminister ska rädda dom från männen. Alla män som köper sex är svin enligt feminister.
Citera
2019-10-14, 02:53
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du ska fan inte snacka om andras syn på kvinnor. Har du ingen som helst självkännedom? Har du inte koll på vad du själv suttit och skrivit?

Det här är fan höjden av självgodhet och självbedrägeri från din sida.

Dessutom ta fram alla dessa inlägg där "vi" suttit och omyndigförklarat de prostituerade. Jag har postat länkar ja, med människor som jobbar med det i Tyskland såsom polis och andra myndigheter.

Oj, nu träffade jag rätt märker jag..

Det faktum att ni talar för dem, att ni ser dem som "utsatta", osv är lika med att ni omyndigförklarar dem.

"Polis och andra myndigheter".

Jag har postat en intervju med en prostituerad som tycker ni är löjliga och förminskande. Den har förstås ignorerats. Jag har också pratat face to face med prostituerade som säger samma sak. De föredrar att feminister låter bli att lägga sig i deras liv. De vill inte ha några feminister som företräder dem - de är vuxna människor och kan tala för sig själva.

Men de ljuger ju såklart. Tvingade av sin hallick..

Jag har skrivit att kvinnor ska sluta anse sig ha rätt att kontrollera mäns sexualitet. Men det är lika med hemsk kvinnosyn i dina ögon. Tack för att du illustrerar min poäng från tidigare inlägg.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-14 kl. 02:55.
Citera
2019-10-14, 02:57
Medlem
Tjejer från Rumänien tex säger att dom tjänar för dåligt på vanliga jobb i Rumänien. Men dom skulle aldrig i livet gå på gatan i sitt hemland. Det blir en annan grej att jobba på klubb i Tyskland. Dom är inte tvingade att gå iväg med alla heller. Dom kan säga nej. Man frågar om lov innan man sätter sig bredvid dom. En del har barn i sitt hemland som nån släkting ser efter. Dom jobbar några månader i Tyskland och åker sen hem och är hemma några månader.
Citera
2019-10-14, 03:00
Avslutad
Citat:
Inte säker på att jag förstod den. Kan du formulera den på ett annat sätt?

När Tyskland legaliserade 2002 ökade efterfrågan markant genom åren. De inhemska tyska prostituerade räckte inte till på långa vägar. Då började man importera fattiga tjejer från de gamla öststatsländerna. Enligt tyska myndigheter var det där den ökade organiserade kriminaliteten (såsom människohandel, tvång, droger osv) och svarta marknaden kom in.

Min fråga var då hur prostitutionsförespråkarna ville göra för att förhindra att detta skedde i Sverige.

Att bordellerna skulle ägas av staten skulle definitivt kunna förhindra detta tror jag. MEN jag tror inte gemene svensk vill se sig som hallickar via skatten. Men jag kan ha fel.

Frågan är också vilken pensionsålder som ska gälla för de statligt anställda prostituerade. Vad händer med dem som inte får tillräckligt med kunder, ska där finnas en slags grundlön och sen provision per antal kunder. Skulle sexköparna vara beredda att betala det högre priset? Osv. Egentligen bagateller som antagligen hade lösts på vägen.
Citera
2019-10-14, 03:02
Avslutad
Citat:
Ja.

#Believewomen

Jamen enligt dig har de ju att välja på att sälja sig eller bli våldtagna.

Jag tror inte att de är ärliga alls. Jo de som prostituerar sig för att de tänder på det och gillar det.

Jag har själv jobbat som säljare, inte sexsäljare, och vet hur det fungerar. Skulle säljarna vara ärliga skulle de inte vara säljare.
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-14 kl. 03:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in