2019-09-14, 22:34
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollhunter42
Bara desperata och patetiska män köper sex. Bygg upp självförtroendet och ragga dig fram till gratis sex
Ska översätta vad du säger: bara var en miljardär. Bara var en Chad. Bara ha rätt predispositioner som landar i att snygga kvinnor flirtar med dig Sedan köper män med olika statusar sex.
Citera
2019-09-14, 22:36
Medlem
Citat:
Bara desperata och patetiska män köper sex. Bygg upp självförtroendet och ragga dig fram till gratis sex
Ja typ De Niro, Beckham, Maradona, Pele, Ronaldinho, Hugh Grant, Kungen etc etc. Spot on sport!
Citera
2019-09-14, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Drifter är evolutionärt djupare än känslor. Känslor är ytligt. Drifter är livsnödvändiga, känslor är symptom.
"evolutionärt djupare"?

kan du översätta det till svenska tack?

Jag ser ingen större värdeskillnad mellan en man som styrs helt av sin kuk eller av sin aggression.

Inget av detta sätter den mannen i speciellt positiv dager, varken för hans omgivning eller för honom själv.
Citera
2019-09-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
"evolutionärt djupare"?

kan du översätta det till svenska tack?

Jag ser ingen större värdeskillnad mellan en man som styrs helt av sin kuk eller av sin aggression.

Inget av detta sätter den mannen i speciellt positiv dager, varken för hans omgivning eller för honom själv.
Säkert. Det har dock inget med mitt påstående att göra.
Citera
2019-09-14, 22:39
Medlem
Citat:

Du betalar i regel för sex då också.
Citera
2019-09-15, 01:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Om det skulle vara argument för ett förbud borde vi även förbjuda fetma för jag kan inte tänka mig att vara ihop med en fet tjej, jag föredrar smala tjejer med stora bröst och fina former.

Jag har inte sagt att det är ett argument för förbud. Jag svarade på Lillskrots fråga.
Citera
2019-09-15, 01:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Helt övertygad om att vi alla manliga skribenter här vet betydligt mer om kvinnlig sexualitet än vad du gör. Men det är offtopic.

Om du slipper en sexköpare som partner, vad stör dig med att en man får en ejakulation i en hora? För egentligen, handen på hjärtat, visst har inte du med andra människors sexliv att göra?

Så länge den prostituerade är det av fri vilja så stör det inte mig så länge jag slipper karln. Förlåt, torsken.
Men problemet är att man aldrig kan veta vem som varit hos horor och inte, och om det legaliseras så blir det eventuellt också mer normaliserat vilket jag av uppenbara anledningar är emot.
Lägg därtill all skit som kommer med det, kriminalitet e.t.c.
Samt att det är en förjäklig människosyn.

Och nej min personliga åsikt är inte anledning att förbjuda det, jag har dock rätt till en åsikt i frågan. Tråkigt att den inte passar er.
Citera
2019-09-15, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag har inte sagt att det är ett argument för förbud. Jag svarade på Lillskrots fråga.

Nej precis, du är aldrig on topic som just handlar om förbud.
Citera
2019-09-15, 01:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Men snälla, jag skrev ALFAkukar eller hur? Inte vem som helst, nej, men vi pratar inte om kvinnans sexualitet här, det har inget med ämnet att göra. Frågan är varför du ens blandar in det i diskussionen....

Vad ska jag berätta? Du får vara mer specifik om du vill veta nåt.

Det var ju du som blandade in kukar??
Och nej, en genomsnittlig kvinna vill inte suga fem alfakukar per dag heller.

Ja men berätta om besöket.
Var var det? Land?
Stor eller liten bordell?
Hur var det när du kom in? Hur såg det ut? Hur var tjejerna"organiserade" så att säga?
Vad såg du för sorts folk där?
Vad kostade det?
Vad var det för tjej/kvinna?
Citera
2019-09-15, 01:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Nej precis, du är aldrig on topic som just handlar om förbud.

Ingen tvingar dig att läsa vad jag skriver.
Citera
2019-09-15, 01:30
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja men tyvärr var detta inlägg inte lika roligt utan endast otroligt dumt.

Det är ingen som far illa på vägen av att en man köper sex av en kvinna som valt att prostituera sig. Du har uppenbarligen ingen som helst aning om "torskar" och hur de tänker/agerar utan bara spyr ur ditt ogrundade känslomässiga hat mot dessa människor.

"Torsken utgår från sitt eget behov och inget annat" - Hör du själv hur du låter? Vad vet du om det? Din bild av en så kallad "torsk" är alltså en fullständigt respektlös, impulsiv människa som bara gör precis som han vill utan någon hänsyn alls till andra människor, som inte bryr sig om andra människor far illa. För det första en extremt grov generalisering, och för det andra en generalisering som inte ens är i sann för de allra flesta.

Fråga: Har du varit på en bordell eller sitter du bara och tjejgissar? Vet du hur det ser ut och hur interaktioner går till? Nej det vet du inte, du har inte en jävla aning.

Nej, kvinnan vinner inte vad gäller rationellt tänkande i prostitutionsfrågan, hon baserar endast sina idiotiska åsikter på att hennes eget sexuella värde och makt försämras när män har möjlighet att köpa sex. Det är det som gör att ni är så instinktivt emot det hela. Ni bryr inte ett skit om kvinnor som är prostituerade för hade ni verkligen gjort det hade ni varit för en legalisering då detta skulle leda till en mycket tryggare och säkrare miljö för alla inblandade. Sexhandel och människohandel skulle sannolikt minska etc. Behovet av prostituerade och sex kommer inte försvinna för att det förbjuds. Men du vill hellre att kvinnor som prostituerar sig riskerar att fara illa i osäkra miljöer än att din sexuella makt ska bli hotad. Så självisk är du, och som om inte det vore osmakligt nog så kallar du det dessutom för "rationellt".

Det är extremt orationellt och känslomässigt baserad åsikt. Kvinnor är inte rationella vad gäller något alls och prostitutionsfrågan är inget undantag.

Jag säger inte att prostitution och sexköp är bra, och vad som är tragiskt är att vi lever i ett samhälle där det ens ska behövas. Som jag skrev tidigare i tråden är det dock en oundviklig effekt av det vänsterliberala samhället. Jag antar att ni kvinnor och motståndare till sexköp inte vill att vi ska återinföra restriktioner på kvinnan, och återinföra patriarkatet, monogami, kärnfamiljen, moral som grundpelare i samhället? Om inte så kan ni inte heller klaga på att det finns prostitution och sexköpare. Alla annan jävla form av dekadens som hbtq, pride, instagram, tinder, porrmodet hos dagens unga tjejer = självklart, feminism, kvinnlig frigörelse, progressivt etc., men sexköp, nej fy!

Jag säger, fine förbjud prostitution och sexköp, om vi först förbjuder allt det jag nämnde ovan.

I ett samhälle där kvinnors hypergami inte får löpa fritt som idag kommer efterfrågan på horor också minska. Bara att välja, för ni kan inte ha både och. Samhället är anpassat efter mannens sexualitet, det är dealen/haken för er kvinnor. Gillar ni det inte så ta erat liv för det finns absolut inget ni kan göra åt saken, ni kan inte ändra på naturen.
Så sant så! Det finns ingen logik alls i ett förbud. Men du sätter huvudet på spiken här.

Kognitiv dissonans är den medicinska termen ja, juste!

Det är exakt samma skeva problem med vår narkotikapolitik. Vi tror att ett förbud ska få verkligheten att försvinna, och har därför Europas högsta dödstal på narkomaner. Alltså är länder som är drogliberala längst ner på listan och Sveriges hårda linje sämst i skolan.

Schweiz ser verkligheten som den är och ger exempelvis heroinister sin medicin väldigt billigt och i en säker miljö och heroinisterna klarar till och med av att sköta ett jobb och sitt liv. I Sverige skulle samma person dö.

Skeva människor som blundar för verkligheten och önskar en utopi.
Senast redigerad av tauceti 2019-09-15 kl. 01:39.
Citera
2019-09-15, 01:33
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ja typ De Niro, Beckham, Maradona, Pele, Ronaldinho, Hugh Grant, Kungen etc etc. Spot on sport!
Ja juste! Väldigt fula och desperata snubbar

Edit: Man kan nog diskutera om kungen förtjänar att vara med bland dom andra namnen?

Sen så är det många många fler snubbar som inte är fula och desperata som besöker bordeller. Jag vet ett gäng yngre killar som åkte till Tyskland för att knulla så mycket dom kunde. Ingen av dom var ful och desperat. Dom ville bara få chansen att få ha sex med äldre porriga och heta kvinnor. Killarna var väl runt 22-24.
Senast redigerad av tauceti 2019-09-15 kl. 01:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in