Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag skrev att kvinnorna antagligen har tom blick. Inte att de var utmärglade.
Men jag jämför maktobalansen ja.
Du, det finns gott om män som går till heroinister på gatan, för fan alltså!
Sluta försköna torsken samt verksamheten som helhet.
Vad tror du själv? Tror du kvinnan gillar att ligga med flera män under samma dag? Du har nog inte förstått någonting om kvinnans sexualitet. Bara för att en man verkar uppskatta det lösaktiga upplägget så gör de flesta kvinnor inte det. Det finns en anledning till att män är mycket mer pigga på ONS än vad kvinnor är. Vad får dig att tro att de prostituerade plötsligt skulle vara kvinnor som vill ligga med flera män på en dag?
Och nä jag har inte varit på en bordell, skulle aldrig sätta min fot där. Du har antar jag?
"Antagligen" - Du vet alltså inte, du generaliserar, och du gissar. Men väldigt bestämda åsikter har du ändå.
Maktobalansen? Du menar att kvinnorna på bordeller är utsatta/i beroendeställning? De flesta där har sannolikt mer pengar och makt än den genomsnittlige mannen. Återigen du vet ingenting och har dessutom helt fel i så gott som allt du påstår.
Försköna? Du vet INGET ALLS om verksamheten, ändå svartmålar du den nåt fruktansvärt. Jag rättar dig och säger som det är, men visst kalla det "försköna" om du vill det.
Att kvinnor generellt är otroligt slampiga och gärna suger 5 st alfakukar per dag om de får chansen det tvivlar jag inte på. Nu är det dock inte kvinnans sexualitet som är i centrum här, det är trots allt mannen som är kunden. Kvinnan är där för pengarna, inte för att bli sexuellt tillfredsställd. Gillar hon inte det upplägget kan hon börja jobba med nåt annat istället. Ingen tvingar henne att vara där.
Och att kvinnor inte är pigga på ONS....
Ja, absolut, och du har inte varit det, därför kan jag meddela dig om att din bild av detta är otroligt långtifrån verkligheten.