2014-11-04, 02:01
Medlem
Laertess avatar
Cringefaktorn på senaste avsnittet var ju verkligen på en annan nivå än tidigare. Ervins hybris alltså, den här Auschwitztaniga pojken har någonstans på vägen levt in sig liiite för mycket i pojkfantasin som överlägsen ond trollkarl med förmågan att styra människor som marionettdockor. Vi fick ju se ett smakprov på hans "fantastiska skills" när han försökte kontrollera Michelle...fett creepy snubbe. Ylvas tillgjorda fascination över Ervins påstådda överlägsenhet kändes nästan som en parodi på henne själv. Hennes överspelade beteende efter konfrontationen med Jasse liknade något som hör hemma på en sunkig teaterscen med italienska c-skådisar. Och sedan Calles legendariska kommentar om att allt egentligen var lugnt för Ylva tyckte att Samir liknade Kian. HAHA, så jävla bra.
Senast redigerad av Laertes 2014-11-04 kl. 02:38.
Citera
2014-11-04, 02:12
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Trots allt är denna säsong åtminstone bättre än den föregående, precis som utlovat.
Citera
2014-11-04, 02:18
Medlem
Haha Ervins psykopatiska "Annars åker du ut!" var nog första gången jag hört någon hota någon med att ta ut den. Riktigt obehagligt! Men underhållande. Sjuka var ju att Michelle verkade tro på honom. För sen satt dom o pratade. Han borde försökt det med Paow som har lite mer stake och integritet.

Sedan Ylva är ju en fara för sig själv. Känns ju som en sån där person som tar beslut i farten utan att tänka på konsekvenserna.
Citera
2014-11-04, 02:33
Medlem
harems avatar
Kan någon bara skjuta flödderhoran Jasse?
Låter som om hon kört benzococktail varje jävla gång hon krökar.
Citera
2014-11-04, 02:36
Medlem
Ganonitos avatar
Detta avsnittet var det roligaste på länge. Ylva är ju bara för patetisk. För två veckor sen storbölade hon över att Saga åkte ut och nu vill hon redan ha ut henne igen. Hon skiter väl för fan i Kristian. Hon har aldrig brytt sig om att Saga är en slampa tidigare. Tror dock inte hon kommer att dra på riktigt. Hon ville bara ha lite uppmärksamhet så att folk skulle säga "Neeeeej, men dra inte gummaaaaan" och krama om henne och sen skulle allt vara bra igen.
Citera
2014-11-04, 03:42
Bannlyst
Måste visa denna bild... haha https://pbs.twimg.com/media/B1jUIi7CMAEkPcF.png
Citera
2014-11-04, 04:57
Medlem
Centipedes avatar
Kristian har ännu en dold talang han är skådespelare också.
http://www.youtube.com/watch?v=XPy9fHs1KHs
Citera
2014-11-04, 05:43
Medlem
",entalisten Ervin". Det ska hjälpa honom styra där inne. Han kan få människor att göra som han vill. Så gör han det mest uppenbart korkade jävla uppträdandet när det gäller att hålla sig på god fot med någon man vill stå med, som jag sett. Kommer Michelle ihåg det i tydligt kommande dagar så är han illa ute.
"Om du gör något med honom så åker du ut!"
När blev han helt jävla svartsjuk? Och detta på ett ställe där alla hånglar med alla praktiskt taget varje kväll.
Citera
2014-11-04, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
",entalisten Ervin". Det ska hjälpa honom styra där inne. Han kan få människor att göra som han vill. Så gör han det mest uppenbart korkade jävla uppträdandet när det gäller att hålla sig på god fot med någon man vill stå med, som jag sett. Kommer Michelle ihåg det i tydligt kommande dagar så är han illa ute.
"Om du gör något med honom så åker du ut!"
När blev han helt jävla svartsjuk? Och detta på ett ställe där alla hånglar med alla praktiskt taget varje kväll.

Ja riktigt absurt och från ingenstans. Önskar han blir kvar och vi får se mer av den sidan av Ervin. Ni kanske minns Joppe förra året som drevs till vansinne och blev utkastad va?
Citera
2014-11-04, 07:34
Medlem
GrandOldPartys avatar
Nu måste vi reda ut något mycket viktigt: hur stor kuk har Adam Lökholm? Jag gissar på 21 cm lång med en omkrets på 16 cm. Någon som vet (gamla ligg eller duschkollegor)? Eftersom kuken var det han var mest nöjd över och tjejernas kommentarer om att han har stor kuk måste den vara 20+. Hoppas vi kan reda ut detta mycket intressanta ämne.
Citera
2014-11-04, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandOldParty
Nu måste vi reda ut något mycket viktigt: hur stor kuk har Adam Lökholm? Jag gissar på 21 cm lång med en omkrets på 16 cm. Någon som vet (gamla ligg eller duschkollegor)? Eftersom kuken var det han var mest nöjd över och tjejernas kommentarer om att han har stor kuk måste den vara 20+. Hoppas vi kan reda ut detta mycket intressanta ämne.

Eftersom han var mest nöjd med kuken,så är den nog inte så mycket att skryta om. Jag menar,han ser inte bra ut,så hur svårt är det att vara nöjd med den då?
Citera
2014-11-04, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentNojja
Ylvas beteende är för mig fullt förståeligt.

Hon har precis fått reda på att Kian hade sex med Sirenen, och det får henne att må dåligt. Antagligen jävligt dåligt, för hon känner sig förrådd av den hon är kär i.
Detta leder till att hon kan sympatisera med Kristian, som gång på gång har fått stå ut med att Saga knullar nya killar. Hon har sett hans lidande, men antagligen inte förstått hur det faktiskt känns.

Nu projicerar hon sin sorg/ilska över att Kian inte har samma känslor för henne som hon har för honom på Saga istället (antagligen eftersom hon är för kär i Kian för att kunna kasta ut honom, eller för att hon vet att han står säker med Jasse).

Och allt började med att Jasse "råkade" nämna att Kian knullade Sirenen. Hon är riktigt jävla slug, antagligen mycket smartare rent socialt än de flesta människor i Sverige.

Grejen vad ju att hon redan visste att Kian haft sex med sirenen? Eller? De hade väl redan bråkat om det för några veckor sedan? Vad jag minns redde de ut det och Kian frågade henne; ÄR det HÄR äkta? Osv.
Möjligt att skiten är dåligt klippt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in